بلا رمزی عکس کمیاب خود را با پیامی شیرین در روز دید ترنسجندرها به اشتراک می گذارد

در نظرات، همبازی رمزی «آخرین ما» است ملانی لینسکی به توییت او پاسخ داد و با سه ایموجی قلب قرمز نوشت “تو خیلی عالی هستی”.

بلا رمزی راه خاصی برای جشن گرفتن روز دید ترنسجندرها پیدا کرد.

او گفت: “من خیلی فقط یک فرد هستم.” “جنسیت بودن چیزی نیست که من به طور خاص دوست داشته باشم، اما از نظر ضمایر، واقعاً نمی توانم اهمیتی بدهم.”

کیمیا داوسون از گروه مستقل، هلوهای کپک زده، عکسی از خود به عنوان یک دختر کوچک به اشتراک گذاشت و نوشت: “اوههه، “جنسیت بد بو.” فکر می‌کنم این‌ها کلماتی هستند که تمام این مدت به دنبال آن بودم.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است





منبع

“TDOV به این شخص کوچک مبارک!” رمزی نوشت. “من کلمه غیر باینری را در این تصویر نمی‌دانستم. اما معنی آن را می‌دانستم. ذاتاً. زیرا همیشه بودم و خواهم بود. لوتسا به همه دوستان ترنس، انبای و جنسیتی من علاقه دارم. #TransDayOfVisibility “

در مصاحبه فوریه با GQ، ستاره «بازی تاج و تخت» همین احساس را تکرار کرد و گفت که انتخاب کرده است از ضمایر خود برای دوره مصاحبه استفاده کند.

به احترام مراسم سالانه در 31 مارس، که ادای احترام به افراد ترنس و همچنین قدردانی از مبارزات آنها است، رمزی، 19 ساله، عکس شیرینی را به اشتراک گذاشت از خود به عنوان یک بچه کوچک با پیامی دلگرم کننده.

رمزی گفت: “کسی به من می گفت “او” یا “او” و من به آن فکر نمی کردم، اما می دانستم که اگر کسی من را “او” صدا بزند، کمی هیجان انگیز است.

زمانی که بحث به نحوه پر کردن فرم ها تبدیل شد، رمزی گفت که دوست دارد گزینه “غیر باینری” را در صورت موجود بودن بررسی کند.

رمزی در ژانویه در مصاحبه ای با نیویورک تایمز درباره هویت جنسی خود صحبت کرد و فاش کرد که “همیشه بسیار روان بوده است.”

او همچنین در مورد اینکه «او» نامیده می‌شود، صحبت کرد.

رمزی اولین سلبریتی نیست که در مورد هویت جنسی خود صحبت می کند. ژانل مونای خواننده، سارا رامیرز ستاره «آناتومی گری» و لیو تیپتون بازیگر «دیوانه، احمق، عشق» نیز در سال‌های اخیر به‌عنوان غیر دودویی ظاهر شدند.

یک طرفدار اضافه کرد“من نیز دایره لغات را نداشتم، حتی مطمئن نبودم که وجود داشته باشد، اما بسیار… مفتخر، امیدوار و خوشحالم که اکنون می توان در مورد آن صحبت کرد. من از افرادی که با حضور و سکویی که حرف می زند. ممنون بلا. تو آدم فوق العاده ای هستی!”