بقایای یک زن ایلینوی بیش از 5 سال پس از ناپدید شدن او پیدا شد

در بیانیه ای، دفتر کلانتر شهرستان کوک به CBS News گفت که آنها با دفتر کلانتر شهرستان دوپیج و اف بی آی برای تایید هویت کلوس از طریق پرونده های دندانپزشکی هفته گذشته همکاری کردند.

به گفته مرکز ملی اطلاعات جنایات اف‌بی‌آی، سالانه بیش از 600 هزار نفر در ایالات متحده ناپدید می‌شوند یا ناشناس می‌مانند. در حال حاضر بیش از 21000 مفقود فعال و تقریبا 14000 پرونده افراد ناشناس فعال در NamUs، پایگاه ملی افراد گمشده وجود دارد. محققان با مطالعه پایگاه داده افراد گمشده دریافتند که زنان بیشتر به دلیل خشونت مفقود می شوند.

آمریکا روز پنجشنبه به سقف بدهی خود می رسد

IRS می گوید بازپرداخت مالیات ممکن است امسال کمتر باشد



منبع

Cheyann Klus / اعتبار: دفتر کلانتر شهرستان DuPage

پلیس هنوز جزئیاتی در مورد شرایط مرگ کلوس منتشر نکرده است.

“به عنوان خانواده نزدیک او [father, sisters, brothers, nephews] در عزاداری، ما در غم از دست دادن غیرقابل تحمل یک دختر، خواهر، خاله و یک انسان، حریم خصوصی را درخواست می کنیم.» این خانواده نوشت: «ما قصد داریم یک مراسم یادبود خصوصی برای چیان در میان خود برگزار کنیم، اما امیدواریم که همه می تواند با دانستن اینکه او پیدا شده و با احترام آرام گرفته است آرامش پیدا کند. لطفاً به ماهیت حساس این شرایط و تأثیراتی که می تواند برای خانواده ما و سایر خانواده هایی که با عزیزان مفقود شده سر و کار دارند، توجه داشته باشید.»

پلیس واشنگتن در جستجوی مردی است که گفته می‌شود قصد ربودن باریستا را داشت

مقامات تایید کردند که بقایای یک زن جوان که بیش از پنج سال پیش در شیکاگو ناپدید شده بود، پیدا شد.

دفتر کلانتر گفت: “کلانتر به همکاری با پلیس شیکاگو برای بررسی شرایط مرگ او ادامه خواهد داد، اما ما سپاسگزاریم که به خانواده کلوس کمک می کنیم تا حدودی بسته شود.”

تحقیقات پلیس شیکاگو در مورد مرگ کلوس ادامه دارد.

سی بی اس شیکاگو گزارش داد خانواده او در یک پست فیس بوک در روز دوشنبه تایید کردند که بقایای چیان پیدا شده است.

طبق گفته کلانتر شهرستان دوپیج، چیان کلوس 22 ساله بود که آخرین بار در 27 نوامبر 2017 در خانه اش در داونرز گرو، ایلینوی دیده شد. مقامات گفتند که او در شب اول دسامبر همان سال به شیکاگو سفر کرد و دیگر خبری از او نشد.

چیان کلوس   / اعتبار: دفتر کلانتر شهرستان دوپیج