بعد از تیراندازی مرگبار، پلیس بیشتر وعده قطارهای شیکاگو را داد

خشونت با اسلحه به ویژه شیکاگو همچنان ادامه دارد. علاوه بر قتل مون، رحمان محمد، معاون رئیس پلیس شیکاگو، روز شنبه از چهار قتل دیگر در اوایل صبح در این شهر خبر داد. با این حال، جرایم اسلحه در سال جاری نسبت به سال های 2020 و 2021 کاهش یافته است.

مرگ ماه در بیمارستان اعلام شد. براون گفت که هیچ مظنونی در بازداشت نیست.

دیوید براون، ناظر پلیس شیکاگو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت، مردی 29 ساله به نام دیونتل مون، در قطار خط قرمز اداره حمل و نقل شیکاگو در خیابان 79 در محله چتم حدود ساعت 2 بامداد شنبه مورد اصابت چند گلوله به سینه و شکم قرار گرفت. .

نویسنده سیاسی جان اوکانر را در اینجا دنبال کنید https://twitter.com/apoconnor





منبع

کارتر بدون اشاره به جزئیات گفت که CTA که دارای یک نیروی امنیتی غیرمسلح است، استفاده از گشت زنی سگ ها را دوباره برقرار خواهد کرد.

کارتر گفت: “بدیهی است که علاوه بر محافظان امنیتی، این فقط یک منبع اضافی دیگر برای استفاده است. هیچ چیز جادویی در مورد واحد سگ وجود ندارد.”

براون و دوروال کارتر، رئیس CTA، افزایش تعداد را محکوم کردند که برای یک دهه دیده نشده بود. شیکاگو سان تایمز گزارش داد که تا اواسط ژوئیه، CTA 488 جنایت خشونت‌آمیز را در سال جاری گزارش کرده است که بالاتر از هر زمان دیگری از زمان مشابه در سال 2011 است.

تا ماه ژوئن، پلیس شیکاگو 1255 تیراندازی و 310 قتل را گزارش کرد. این سرعت وحشتناک به معنای بیش از 600 نفر برای سال است، اما به طور قابل توجهی کمتر از 836 در سال 2021 است.

براون وعده داد که از روز یکشنبه افسران پلیس بیشتری به CTA منصوب خواهند شد، اما او به دلایل امنیتی از مشخص کردن تعداد آنها خودداری کرد. او گفت که حضور پلیس در CTA در اوایل سال جاری نیز تقویت شده بود.

براون گفت: «هرچه بتوانیم در هر دو حالت امنیتی و پیشگیری غیرمسلحانه به CTA اضافه کنیم، افسران CPD مسلح در حالت اجرایی و تلاش‌های تحقیقاتی واقعاً تهاجمی برای به دست آوردن مجرمان به عدالت، همه بخشی از تلاش‌های عدالت کیفری است.

___

اسپرینگفیلد، ایالت (AP) – پلیس شیکاگو و مقامات ترانزیت روز شنبه تعهد کردند که امنیت بیشتری برای قطارهای شهر داشته باشند تا از افزایش جنایات خشونت‌آمیز پس از تیراندازی یک مسافر در شبانه‌روز جلوگیری کنند.

«خشونت بی‌معنا با اسلحه و حوادثی مانند این… جایی در این شهر ندارد. براون گفت: این غیرقابل قبول است و تحمل نخواهد شد. “هیچ ساکنی نباید در مورد ایمنی خود در هر بخشی از CTA یا در محله های ما دو بار فکر کند.”