بر اساس این گزارش، حلقه درونی ترامپ مخفیانه در حال برنامه ریزی برای اخراج هزاران کارمند دولتی در صورت پیروزی او در سال 2024 است.

Axios گزارش‌های خود را بر اساس مصاحبه با بیش از دوجین نفر از افراد نزدیک به ترامپ و همچنین منابع دیگری که از برنامه‌هایی که متحدان ترامپ در صورت رئیس‌جمهوری مجدد ترامپ انجام می‌دهند اطلاع دارند.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ.جاستین سالیوان/گتی ایماژ

  • به گزارش اکسیوس، متحدان ترامپ به طور مخفیانه در حال تهیه پیش نویس طرح هایی در صورت پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری 2024 هستند.

  • اکسیوس گفت که این شامل طرح هایی برای حذف بالقوه هزاران کارمند دفاعی و اطلاعاتی است.

  • منابع نزدیک به ترامپ به آکسیوس گفتند که این برنامه ها شامل افرادی می شود که در امنیت ملی و اطلاعاتی از جمله در وزارت دادگستری، اف بی آی، وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و خدمات ملکی کار می کنند.

    جاناتان سوان از آکسیوس گزارش داد که اعضای حلقه داخلی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به طور مخفیانه در حال تهیه پیش نویس طرح هایی برای اخراج بالقوه هزاران کارمند دولتی و جایگزینی آنها با افراد وفادار در صورت پیروزی او در ریاست جمهوری در سال 2024 هستند.

    این منابع گفتند که این یک “اولویت اصلی” برای ترامپ است.

    ترامپ قبل و در دوران ریاست جمهوری خود بارها از یک به اصطلاح “دولت عمیق” به دلیل تلاش برای ناکام گذاشتن او و اهدافش انتقاد کرد.

    در این گزارش آمده است که طرح جایگزینی آنها با افراد وفادار به ترامپ خواهد بود.

ترامپ

منابع به آکسیوس گفتند که ترامپ می خواهد سطوح بالای وزارت دادگستری و اف بی آی و “ژنرال های بیدار” پنتاگون و همچنین “خانه تمیز” در جامعه اطلاعاتی را هدف قرار دهد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع