بریتنی گرینر به ایالات متحده مدیون است زیرا می توانست آستین تایس باشد

هر چند موجه ناامیدی گرینر در مورد مسائل مختلف خانه اش باشد، او فقط باید از شما تشکر کند.

اگر دموکرات هستید، مبادله را جشن می گیرید.

ما این کار را انجام دادیم زیرا بریتنی گرینر به اندازه کافی معروف است و این همان آمریکایی است که مقامات روسیه به ما اجازه داده اند.

واکنش به تجارت Griner-for-Bout فقط آنچه را که ما قبلاً در مورد فضای سیاسی خود می دانیم، آشکار می کند.

او می توانست برخی از بهترین سال های زندگی خود را در یک زندان روسیه هدر دهد. یا همانجا فوت کرد.

این که روسیه خواهان بازگرداندن ویکتور بوت، دلال اسلحه بود، چیزهای زیادی در مورد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و رژیم فعلی او می گوید.

ویلان این اتهام را رد کرد و گفت که قربانی یک عمل جراحی شده است.

ما از شنیدن این خبر خوشحال شدیم که بریتنی گرینر توسط دولت روسیه آزاد شده است و از کابوس‌هایی که متحمل شده در راه خانه است. هر بار که یک آمریکایی از اسارت در خارج از کشور آزاد می شود، قلب ما را در شادی برای خانواده و عزیزانش بالا می برد.

اگر دولت آمریکا بتواند با روسیه همکاری کند، هیچ بهانه ای برای عدم تعامل مستقیم با سوریه وجود ندارد. ما تماس خود را با جیک سالیوان و تیم امنیت ملی او برای اجرای دستورات رئیس جمهور تجدید می کنیم. انشاالله آستین کریسمس دیگری را تنها در اسارت سپری نخواهد کرد.»

ما می دانیم که مسیر آزادی آستین با گفتگوی جدی بین دولت های ایالات متحده و سوریه آغاز می شود. ما از ناتوانی شورای امنیت ملی در عمل به دستور رئیس جمهور بایدن در دوم ماه مه مبنی بر «دیدار با سوری ها، گوش دادن به آنها، یافتن آنچه آنها می خواهند و همکاری با آنها (برای بازگرداندن آستین تایس به خانه امن) بسیار ناامید هستیم.

این بهترین ما و بدترین ماست.

اگر جمهوری خواه هستید، از مبادله متنفرید.

یا تبدیل به آستین تایس دیگری شد.

اگر دستوری بود، ویلان از گرینر جلوتر بود.

اگر می خواهید بدانید چه چیزی آمریکا را بزرگ می کند، اینگونه رفتار می کند.

مدت کوتاهی پس از بازگشت گرینر به ایالات متحده، خانواده آستین تایس بیانیه ای منتشر کردند:

دستوری وجود ندارد

تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا قرار بود وارد آخرین سال تحصیلی خود در دانشکده حقوق جورج تاون شود که به سوریه رفت تا از درگیری در آن منطقه گزارش دهد.

معامله شخصی که جرمش داشتن مقدار کمی هش است با کسی که به خرید و فروش سلاح گرم درجه نظامی محکوم شده است، بسیاری از آنها با طالبان و القاعده، منصفانه یا درست نیست.

اینها مسائل و مذاکرات پیچیده ای هستند. اینها تیم های بیسبال نیستند که یک پرتاب کننده راست دست را با یک چوب دستی عوض می کنند.

اینکه ایالات متحده مایل بود بوت را کنار بگذارد، چیزهای زیادی در مورد جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و دولت فعلی او می گوید.

بسیاری از آمریکایی‌ها از اینکه گرینر در ازای این زباله‌ها به خانه می‌آید، پیش از پل ویلان تفنگدار سابق آمریکایی، که از دسامبر 2018 به اتهام جاسوسی در یک زندان روسیه به سر می‌برد، ناراحت هستند.

ما برای یک شهروند آمریکایی که علناً کشور خود را خراب کرده است، یک سطل آشغال قاتل را واگذار کردیم.

او زمانی به خانه برگشته است که به راحتی می توانست آستین تایس باشد.



منبع

(تلگرام ستاره فورت ورث توسط شرکت مک کلاچی که متعلق به مدیریت دارایی چتم است اداره می شود.)

این روزها، هیچ اقدام جمهوری خواه نمی تواند یک دموکرات را تسکین دهد، و بالعکس.

گرینر هیچ کاری نمی تواند در مورد ویلان انجام دهد. کاری که او می تواند انجام دهد ابراز قدردانی برای بقیه عمرش است.

چند روز پس از جشن تولد 31 سالگی او ربوده شد. او 10 سال از زندگی خود را در زندان گذرانده است. ده سال.

آستین تایس یک روزنامه نگار و عکاس آزاد است که برای CBS، واشنگتن پست و شرکت مک کلاچی کار می کرد. او در 13 اوت 2012 در دمشق سوریه ربوده شد.

گرینر زندگی خود را به آمریکا مدیون است و باید بقیه آن را با تشکر از شما بگذراند. هر چقدر هم که انتقادات قبلی او از کشورش معتبر باشد، کشورش فقط برای او روی تشک رفت به گونه ای که افراد کمی از آن استقبال می کنند.

گرینر، که پدرش چندین تور برای ارتش ایالات متحده در جنگ ویتنام انجام داد و افسر سابق اجرای قانون در منطقه بزرگ هیوستون است، موضع سختی اتخاذ کرد و بخشی از جنبش اعتراضی ورزشکاران بود که در حین سرود ملی زانو زدند.

این شواهد بیشتری است مبنی بر اینکه هر جا اراده ای وجود داشته باشد، راهی برای آزادی امن و بازگشت شهروندان به ناحق بازداشت شده توسط ایالات متحده وجود دارد.