بریتنی اسپیرز پس از ادعای کوین فدرلاین در مورد پسرانشان به او پاسخ می دهد

او در توضیح خود خاطرنشان کرد که چقدر “دیوانه کننده” است “زمان چقدر می گذرد” زیرا “پسران او اکنون بسیار بزرگ هستند.”





منبع

اسپیرز به ندرت عکس‌های فرزندانش را به اشتراک می‌گذارد، اما در مارس 2021 عکسی از او و پسرانی که در وسط یک مزرعه ایستاده‌اند را منتشر کرد.

استوری اینستاگرام بریتنی اسپیرز. (اینستاگرام)

این مرد 40 ساله نوشت: “شنیدن این موضوع که شوهر سابقم تصمیم گرفته است در مورد رابطه من و فرزندانم صحبت کند باعث ناراحتی من می شود.” همانطور که همه ما می دانیم، بزرگ کردن پسران نوجوان هرگز برای هیچ کس آسان نیست. این به من مربوط می شود که دلیل آن بر اساس اینستاگرام من است … مدت ها قبل از اینستاگرام بود … من همه چیز را به آنها دادم. فقط یک کلمه: آزاردهنده… می گویم… مادرم به من گفت “باید آنها را به پدرشان بدهی.” من این را به اشتراک می گذارم زیرا می توانم. روز خوبی داشته باشید مردم!!!”

استوری اینستاگرام بریتنی اسپیرز.  (اینستاگرام)

او همچنین ادعا کرد که بخشی از پیامدها مربوط به اینستاگرام او است.

اصغری 28 ساله در استوری اینستاگرام خود گفت: «اظهارات او در مورد فاصله گرفتن بچه‌ها اعتباری ندارد و علنی کردن این اظهارات غیرمسئولانه است. پسرها بسیار باهوش هستند و به زودی 18 ساله خواهند شد تا تصمیمات خود را بگیرند و ممکن است در نهایت متوجه شوند که قسمت سخت این است که پدری داشته باشند که بیش از 15 سال است که به عنوان الگو کار نکرده است.

فدرلاین و اسپیرز دو پسر دارند: شان 16 ساله و جیدن 15 ساله.

او افزود: “قطار کوین به زودی به پایان می رسد که احتمالاً زمان این اظهارات آسیب زا را توضیح می دهد.” “من شخصاً او را نمی شناسم و هیچ چیز علیه او ندارم، به جز اینکه او تصمیم بگیرد همسرم را توهین کند. شخصیت او با تأیید 13 سال ظالمانه (محافظت) آشکار می شود و وفاداری او به جیمی نشان دهنده تأیید او در زمان تصور است. “

اسپیرز در استوری اینستاگرام خود اواخر شنبه شب پاسخ داد.

سام اصغری، همسر اسپیرز نیز نظرات خود را در این مورد به اشتراک گذاشت.

جیدن و شان در عروسی اسپیرز در ژوئن 2022 شرکت نکردند. در آن زمان، وکیل فدرلاین در بیانیه‌ای گفت: «اگرچه پسران در مراسم حضور نخواهند داشت، کوین و پسران برای بریتنی خوشحال هستند و برای او و سم آرزوی بهترین‌ها را دارند. پیش رفتن.”

این رقصنده 44 ساله سابق بعداً اضافه کرد: “تماشای این ماجرا سخت تر بود، زندگی کردن از آن سخت تر، تماشای پسرانم سخت تر از هر چیز دیگری.”

روز شنبه، 6 آگوست، نظرات فدرلاین در مورد همسر سابقش و رابطه او با پسرانشان در فضای مجازی منتشر شد. فدرلاین گفت: “پسران تصمیم گرفته اند که او را در حال حاضر نمی بینند. چند ماهی است که او را ندیده اند. آنها تصمیم گرفتند که به عروسی او نروند.»

او گفت: «سخت بوده است. “این چالش برانگیزترین کاری است که تا به حال در زندگی ام انجام داده ام.”

بریتنی اسپیرز به ادعاهای اخیر همسر سابقش، کوین فدرلاین، پاسخ می دهد.