برگزاری LIV برای برگزاری 3 رویداد در سایت های ترامپ. تصمیم برای رتبه بندی به نظر می رسد

SI.com همچنین گزارش داد که ماجد السرور، مدیر عامل LIV Golf و مدیر عامل فدراسیون گلف عربستان، سمت خود را ترک می کند اما همچنان در هیئت مدیره LIV خواهد بود. السرور به عنوان یکی از مذاکره کنندگان کلیدی در جذب بازیکنان دیده می شد.

LIV Golf قبلاً هفت سایت را اعلام کرده بود، از جمله چهار مکان که قبلاً در تور PGA یا تور اروپا استفاده شده بودند – Mayakoba، The Gallery در Dove Mountain در شمال توسان، آریزونا. Greenbrier در غرب ویرجینیا. و والدراما در اسپانیا.

LIV Golf بلافاصله به ایمیلی که به دنبال نظر بود پاسخ نداد.

دوره های آموزشی ترامپ در بدمینستر و دورال، مانند Centurion خارج از لندن و Rich Harvest Farms در حومه شیکاگو، بخشی از برنامه سال گذشته بود. در برنامه سال گذشته توقفی در خارج از بوستون وجود ندارد.

در همین حال، دیلی تلگراف در بریتانیا به نقل از کیت پلی، مدیرعامل تور اروپایی، گفت که او و جی موناهان، کمیسر تور PGA، خود را به عنوان اعضای هیئت رسمی رتبه بندی جهانی گلف از هرگونه بحث در مورد اینکه آیا LIV Golf باید امتیاز رتبه بندی جهانی را دریافت کند، خودداری کرده اند.

پلی گفت که او، موناهان و کیت واترز – یک مدیر قدیمی تور اروپایی که نماینده فدراسیون بین المللی تورهای PGA در هیئت مدیره OWGR است – خود را کنار گذاشتند.

تنها رهبران چهار رشته اصلی – باشگاه گلف ملی آگوستا، انجمن گلف ایالات متحده، رویال و باستانی و PGA آمریکا – به همراه رئیس OWGR، پیتر داوسون، در مورد LIV تصمیم می گیرند.

این تحولات یک هفته پس از آن اتفاق افتاد که LIV Golf از همکاری تلویزیونی با CW خبر داد، که در آن دورهای آخر هفته در ایالات متحده از تلویزیون پخش می شود و دور جمعه در برنامه این شبکه در دسترس خواهد بود.

طبق گزارش SI.com، برنامه کامل شامل ترامپ ملی در شمال ویرجینیا (26 تا 28 مه)، ترامپ ملی در بدمینستر، نیوجرسی (11 تا 13 اوت) و ترامپ ملی دورال در نزدیکی میامی (20 تا 22 اکتبر) است. ).

در این گزارش آمده است که LIV Golf برنامه خود را اعلام کرده است، اگرچه وب سایت LIV فقط گفته است که برنامه کامل به زودی ارائه می شود. لیگ رقیب قبلاً گفته بود که فصل خود را از 24 تا 26 فوریه در تفرجگاه گلف مکزیکی مایاکوبا، که قبلاً میزبان یک ایستگاه PGA Tour بود، افتتاح خواهد کرد.

تور PGA تأیید کرد که موناهان بخشی از جلسه هیئت مدیره دسامبر که به وضعیت LIV می پرداخت نبود. معمولاً یک سال طول می‌کشد تا یک مدار جدید به سیستم OWGR بپیوندد، و لیگ LIV Golf از رویدادهای 54 حفره‌ای بدون بریدگی از برخی دستورالعمل‌های OWGR فاصله دارد.

طبق گزارش SI.com، دومین سال بازی LIV Golf با بودجه عربستان سعودی به سه زمین متعلق به رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ به عنوان بخشی از برنامه 14 رویدادی در سال 2023 خواهد رفت.

پللی به تلگراف گفت: «من به برنامه LIV نگاه نکرده‌ام و نظرم را در مورد برنامه‌ای که ندیده‌ام ارائه نکرده‌ام. بنابراین، تا آنجایی که LIV پیش می‌رود، ما در آن دخالتی نداریم و هیچ تأثیری یا حرفی در آنچه اتفاق می‌افتد نداریم.»

گرگ نورمن، مدیر عامل و کمیسر LIV Golf، سال گذشته قویاً از Pelley و Monahan خواسته بود که خود را از تصمیم OWGR در مورد اینکه آیا مدار رقیب باید امتیاز رتبه‌بندی کند، کنار بگذارند.

گلف AP: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

ترامپ نشنال دورال آخرین قهرمانی تیمی را در فصل افتتاحیه برگزار کرد. اکنون مسابقات قهرمانی تیم گلف LIV در عربستان سعودی خواهد بود. یک سال پیش، یک رویداد عادی LIV قبل از رفتن به دورال در عربستان سعودی برگزار شد.

___