بروک شیلدز می‌گوید «سال‌ها» تلاش کرده تا جانشین غنائمی شود که آندره آغاسی پس از تماشای نوار قسمت «دوستان» او شکسته شد.

او گفت که “سالها” را صرف تلاش برای تکرار این جام ها کرده است.

بروک شیلدز جزئیات بیشتری در مورد رابطه خود با همسر سابقش آندره آغاسی و ادعای خود مبنی بر شکستن تمام غنائم او پس از تماشای فیلم او در قسمت مهمان فصل دوم «دوستان» به اشتراک گذاشت.

شیلدز با حضور در برنامه SiriusXM “The Jess Cagle Show” این هفته به کاگل و جولیا کانینگهام گفت که “دو سال آینده” را پس از حادثه ادعا شده در تلاش برای جایگزینی جوایز آغاسی گذرانده است زیرا او بچه هایی را می خواهد که فکر می کند آنها می خواهند. در آینده “برای دیدن دستاوردهای پدر خود.”

همه اینها به لیسیدن انگشت های هیستریک و عجیب و غریب ختم می شود، که شیلدز در مصاحبه ای در ماه مارس با نیویورکر به آن اشاره کرد که آغاسی با عصبانیت به آن واکنش نشان داد.

ستاره «ناگهان سوزان» به یاد آورد که چگونه به «حالت فیکسر» رفت تا رفتار آغاسی برای او خوب باشد، و به خودش گفت که به عنوان یک تنیسور، او نمی‌دانست بازیگری چگونه کار می‌کند، و شاید دلیلی که پیدا کرده است همین باشد. جدا کردن شیلدز از شخصیت “دوستان” او، یک شکارچی وسواسی به نام اریکا، سخت است.

بروک شیلدز و آندره آغاسی، دوستان

همانطور که قبلاً توسط کریستن آکونا از Insider گزارش شده بود، در قسمت شیلدز از “Friends” با عنوان “The One After the Super Bowl Part I”، اریکا با شخصیت Matt LeBlanc، Joey، قرار می گذارد. اریکا یکی از طرفداران «روزهای زندگی ما» است و معتقد است که جوی واقعاً شخصیتی است که او در این سریال بازی می کند.

این زوج در سال 1997 ازدواج کردند و در سال 1999 طلاق گرفتند – آنها هرگز صاحب فرزند نشدند. او گفت که روابطی مانند رابطه‌ای که با آغاسی داشت، این ایده را تقویت می‌کرد که “وقتی قلبت را ببخشی، صدمه دیده‌ای”.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

یکی از نمایندگان آغاسی بلافاصله به درخواست قبلی اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مستند Hulu از شیلدز “Pretty Baby” اکنون در حال پخش است.

شیلدز و آغاسی دو سال با هم ازدواج کردند.کوین مازور/WireImage از طریق Getty Images، Warner Bros از طریق HBO Max

  • بروک شیلدز جزئیات بیشتری در مورد ازدواج خود با آندره آغاسی در “نمایش جس کاگل” به اشتراک گذاشت.

  • شیلدز قبلاً ادعا کرده بود که قسمت دوم «دوستان» فصل دوم او منجر به شکست آغاسی شد.

  • شیلدز در «شوی جس کاگل»، احتمالاً با اشاره به رابطه اش با مادرش، تری شیلدز، که مدیر او بود، گفت: «نوع رفتارهای افراطی بی شباهت به زندگی با یک الکلی و دوست داشتن یک الکلی نبود. و یک الکلی به گزارش امروز، تری پس از سال ها تلاش برای درمان این بیماری در سال 2012 درگذشت.

    شیلدز به کاگل و کانینگهام گفت که در برخورد با فردی که دارای تغییرات شخصیتی «جکیل هاید» است، تجربه داشته است، بنابراین رفتار آغاسی برای او «واقعاً ترسناک» نبود. در مصاحبه ماه مارس خود با نیویورکر، او گفت که بعداً متوجه شد که رفتار و واکنش شدید آغاسی ممکن است به این دلیل باشد که او “در آن مرحله به کریستال مت” معتاد بود.”