“برهنه کردن همه چیز سرگرم کننده است”

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

ستاره «خون آبی» ادامه داد: فکر نمی‌کنم خودمان را هالیوود یا بخشی از هالیوود به معنای سنتی بدانیم. فکر می‌کنم ما فقط سرگرمی‌هایی هستیم که سرگرم می‌شوند و این یکی از دلایلی است که در غرب میانه زندگی می‌کنیم. ما متعهد شدیم که تا آخر عمر با هم باشیم و بچه هایمان را در محیطی که در آن بزرگ شده ایم بزرگ کنیم. و این واقعا هالیوود نیست.”



منبع

جنی مک کارتی و دانی والبرگ در سال 2014 ازدواج کردند.

در ژانویه 2021، والبرگ در مورد پیوند خود و مک کارتی با فاکس نیوز دیجیتال صحبت کرد و به اشتراک گذاشت که این دو به ازدواج خود به همان شیوه ای که کارشان را انجام می دهند، برخورد می کنند.

مک کارتی با مجله People به اشتراک گذاشته است: «لختن همه چیز با شوهرم برای این عکسبرداری سرگرم کننده بود. “من قطعا چیزی برای برشته کردن شاه بلوط و بسته های بزرگ تزئین شده با روبان قرمز دارم.”

این زوج 2000 تبلیغ برهنه تعطیلات خود را برای مشتریان اولیه پرنده امضا کردند. هر خرید همچنین مشتری را وارد یک نقاشی می کند تا در روز کریسمس یک تماس FaceTime از جنی و دانی دریافت کند.

جنی مک کارتی و دانی والبرگ مشکلی ندارند که همه چیز را آشکار کنند.

جنی مک کارتی و دانی والبرگ در هفتمین سالگرد ازدواج خود تعهد کردند.

جنی 50 ساله و همسرش دانی 53 ساله برای برند آرایشی سابق Playmate به نام Formless Beauty برهنه ظاهر شدند. این شرکت لوازم آرایشی مجموعه ای برهنه از براق کننده های لب را منتشر می کند که باعث ایجاد کمپین خطرناک شده است.

او به اشتراک گذاشت: «من عاشق خوش‌گذرانی با جنی هستم و او درست قبل از اینکه «کودکان جدید دانی» تبدیل به «دونی دونات‌خوار» «خون آبی» شود، از من پرسید، بنابراین زمان‌بندی عالی بود.

جنی مک کارتی و دانی والبرگ در سال 2014

مک کارتی سال گذشته از راه اندازی برند لوازم آرایشی خود خبر داد. آخرین مجموعه او از برق لب بر اساس انتشار اولیه سه سایه در سال 2021 و دو رنگ دیگر در اوایل امسال است.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی ما اینجا را کلیک کنید

برادر بزرگتر مارک والبرگ به اشتراک گذاشت که از شرکت در عکاسی در حالی که او “در فرم” بود خوشحال است.

والبرگ قبل از توضیح در مورد خود توضیح داد: “ما اینگونه هستیم. ما فقط همیشه به یکدیگر اشاره می کنیم. و من از آنچه در مورد ما گفتید که یک زوج موفق هستیم به خصوص در هالیوود قدردانی می کنم، اما ما خودمان را یک زوج هالیوود نمی دانیم.” نقطه.

عضو موسس New Kids on the Block سال‌ها قبل از ازدواجشان در سال 2014، در حالی که در حال انجام یک بازی حقیقت یا جرأت بود، با پانلیست “خواننده نقابدار” آشنا شد.

“ما در هالیوود زندگی نمی‌کنیم. می‌دانید، ما واقعاً فکر نمی‌کنیم که هالیوود هستیم. ما فقط فکر می‌کنیم آدم‌های واقعی هستیم. منظورم این است که من بزرگ شدم… ما هر دو کاتولیک ایرلندی واقعاً فقیر بزرگ شدیم – او در غرب میانه، من در ساحل شرقی. ما در غرب میانه زندگی می کنیم. خانواده او هنوز آنجا هستند، خانواده من هنوز در ساحل شرقی هستند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید