برنامه اشتون کوچر و میلا کونیس برای نگذارن پول به فرزندانشان در رسانه های اجتماعی در میان بحث “نیپو بچه” غوغایی به پا کرده است.

در سال 2018، کوچر گفت که او و کونیس قصد ندارند پولی برای فرزندانشان بگذارند.

  • این زوج که در سال 2015 ازدواج کردند دارای دو فرزند به نام های وایات ایزابل 8 ساله و دیمیتری پورتوود 6 ساله هستند.

    بازیگران اشتون کوچر (L) و میلا کونیس در جایزه پیشرفت 2018 در مرکز تحقیقات ایمز ناسا در 3 دسامبر 2017 در مونتین ویو، کالیفرنیا شرکت کردند.

    نظرات او این هفته مجدداً در توییتر ظاهر شد و باعث اختلاف نظر شد و دوباره بحث نوزاد نپو را برانگیخت.

  • اشتون کوچر و میلا کونیس در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار در هالیوود و هایلند در 27 مارس 2022 در هالیوود، کالیفرنیا شرکت کردند.

    این توییت منعکس کننده نظراتی است که کوچر در مصاحبه با داکس شپرد در پادکست Armchair Expert در سال 2018 بیان کرد. همانطور که Insider در آن زمان گزارش داد، بازیگر “No Strings Attached” گفت که او و کونیس قصد دارند مجموع دارایی خالص گزارش شده خود را در حدود 275 میلیون دلار ارائه دهند. به جای فرزندانشان به خیریه می روند.

    اشتون کوچر و میلا کونیس در مراسم اسکار 2022 در هالیوود.دیوید لیوینگستون/گتی ایماژ

    • او ادامه داد که فرزندانش در حال حاضر “زندگی واقعاً ممتازی دارند و آنها حتی آن را نمی دانند” و او و کونیس هر کاری که می توانند انجام خواهند داد تا آنها را از بزرگ شدن خراب یا مستحق دور نگه دارند.

      کوچر گفت: “اگر فرزندانم بخواهند کسب و کاری راه بیندازند و طرح تجاری خوبی داشته باشند، من روی آن سرمایه گذاری خواهم کرد. اما آنها اعتمادی دریافت نمی کنند.”

      حتی با وجود اینکه کوچر این نظرات را قبل از ابداع عبارت nepo baby بیان کرده است، کاربران شبکه های اجتماعی هنوز در این هفته به صدا در آمده اند.

      اشتون کوچر و میلا کونیس در فصل اول سریال «آن شوی دهه 90».نتفلیکس

      برخی از کاربران از کوچر و کونیس خواستند تا مقداری پول را به فرزندان خود واگذار کنند. “از کسی که خانواده اش پولی برای گذراندن ندارند و من برای زندگی سگ خام در این اقتصاد … حداقل 10 هزار یا چیزی لعنتی برای آنها پس انداز کنید.” یک کاربر نوشت.

      اشتون کوچر و میلا کونیس دارند دو بچه: وایات ایزابل 8 ساله و دیمیتری پورتوود 6 ساله

    • اگرچه کونیس مستقیماً در مورد نقشه او و کوچر صحبت نکرده است، اما او نظرات خود را در مورد موضوع بزرگ کردن فرزندانش بدون اینکه آنها را لوس کند قبل از اینکه شوهرش این کار را انجام دهد بسیار واضح بیان کرد.

      یکی از آنها توییت کرد که کوچر و کونیس تصمیم گرفتند پول بچه هایشان را نگذارند زیرا واکنش رسانه های اجتماعی به نوزادان نپو را دیده بودند.

      تنها امتیاز او این است که گفت اگر فرزندانش بخواهند تجارتی راه بیندازند از آنها حمایت مالی می کنند.

      در بحبوحه بحث های جاری در مورد نپو، برنامه اشتون کوچر و میلا کونیس برای ترک چیزی برای فرزندانشان دوباره مطرح شد و در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

      علاقه به نوزادان نپو در دسامبر 2022 پس از انتشار یک داستان مجله نیویورک در مورد خویشاوند گرایی در هالیوود افزایش یافت و بسیاری دیگر از بستگان افراد مشهور را بر آن داشت تا در مورد این موضوع صحبت کنند. در حالی که افراد مشهوری مانند جیمی لی کورتیس و کیت هادسون به این موضوع پرداخته‌اند، کوچر و کونیس تا حد زیادی از کانون توجه‌ها دور مانده‌اند.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید





    منبع

    به گزارش مجله Elle، بازیگر «مامان‌های بد» در سال 2017 به Entertainment Tonight گفت که او و کوچر مصمم بودند “احمق‌ها را بزرگ نکنند. در این دنیا به اندازه کافی احمق وجود دارد! ما نیازی به مشارکت نداریم. مردم خوب.”

    کوچر گفت: «من برای آنها تراست ایجاد نمی کنم. ما در نهایت پول خود را به امور خیریه و چیزهای مختلف خواهیم داد.»

    دیگری توییت کرد: “تصور کنید به اندازه کافی خوش شانس هستید که در ثروت به دنیا می آیید و والدینتان به شما می گویند “ما ثروتمند هستیم نه شما”. خیلی خنده دار.”

    در اوایل این هفته، نظرات کوچر در مورد تصمیم او و کونیس مبنی بر عدم ایجاد صندوق های امانی برای فرزندانشان دوباره در توییتر از طریق حساب فرهنگ پاپ ظاهر شد. پاپ تینگزکه حدود 54000 فالوور دارد.

    اشتون کوچر و میلا کونیس در دسامبر 2017.جسی گرانت/گتی ایماژ

    را توییت اصلی این زوج می‌گویند: «نمی‌خواهند فرزندانشان لوس و مستحق شوند و می‌خواهند آنها انگیزه کار سخت داشته باشند».