برف منجر به انباشته شدن انبوه در ویسکانسین و زخمی شدن ده ها نفر شد

WIFR-TV ویدیوی زنده از صحنه را درست قبل از ساعت 4 بعد از ظهر منتشر کرد که نشان می‌دهد نیمه تریلرها در حالی که کارگران اورژانس به رانندگان کمک می‌کنند، پشتیبان شده‌اند.

سربازان ترافیک را به جاده های فرعی منحرف کردند. گشت ایالتی اواخر روز جمعه در توییتر اعلام کرد که خطوط جنوب درست بعد از ساعت 8 بعد از ظهر بازگشایی شدند.

مدیسون، ویس (AP) – مقامات گفتند که ده ها نفر در انباشته ترافیک گسترده در بحبوحه شرایط برفی در جنوب ویسکانسین در روز جمعه زخمی شدند که برای ساعت ها مسیر بین ایالتی 39/90 را مسدود کرد.

اکثر مناطق جنوبی ویسکانسین در بعدازظهر جمعه تحت توصیه‌های هواشناسی زمستانی باقی ماندند و انتظار می‌رود روز شنبه برف بیشتری نیز وجود داشته باشد.

WIFR-TV گزارش داد که بیمارستان Beloit Memorial اعلام کرد که حداقل 27 نفر به دلیل جراحات وارده در این تصادف تحت درمان قرار گرفتند. این ایستگاه گفت که میزان جراحات آنها بلافاصله مشخص نیست.

به گزارش سرویس هواشناسی ملی، تا ساعت 6 صبح جمعه، منطقه بلویت طی 24 ساعت گذشته 2.2 اینچ برف باریده بود.

مقامات گشت ایالتی گفتند برف، یخبندان و شرایط سفید از عوامل سقوط هواپیما بودند.

گشت ایالتی در بیانیه ای که در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد، گفت: این تصادف حدود ساعت 12:30 بعد از ظهر در راک کانتی بین جانسویل و بلویت رخ داد. سربازان وارد شدند و دیدند که بین ایالتی در هر دو جهت مسدود شده است.

گشت ایالتی در بیانیه‌ای جداگانه گفت که تصادف چند وسیله نقلیه دیگری حوالی ساعت 1:30 بعد از ظهر روز جمعه، مسیر شمالی 41 بین ایالتی را در شهرستان کنوشا در نزدیکی مرز ویسکانسین-ایلینوی مسدود کرد. به گفته گشت ایالتی، این خطوط تا ساعت 7:35 بعد از ظهر بازگشایی شدند.



منبع