بررسی واقعیت یک تبلیغ حمله GOP که یک دموکرات را برای تورم سرزنش می کند

این فاقد زمینه است. مفهوم اینجا این است که سیاست های دموکرات ها منجر به تورم شد. بن کاسلمن، خبرنگار اقتصادی نیویورک تایمز اخیراً گفت: «درست است، اگرچه ما می‌توانیم تمام روز در مورد این که چقدر بحث کنیم.»

آنچه گفته شد: حتی یک میلیارد دلار به زندانیان، از جمله بمب افکن بوستون.

با کمی پشتوانه، شایان ذکر است که تمام هزینه های محرک به دستور جو بایدن، رئیس جمهور و دموکرات ها نبوده است. دو دور اول در دولت ترامپ تصویب شد. و اقتصاددانان در هشدار درباره تورم متحد نبودند.

این اغراق آمیز است. جوخار تسارنایف، که به دلیل کمک به انجام بمب‌گذاری‌های ماراتن بوستون در سال 2013 محکوم شده بود، در ژوئن 2021 مبلغ 1400 دلار تخفیف محرک کووید-19 از دولت فدرال دریافت کرد. این پول بخشی از قانون طرح نجات آمریکا بود که بایدن پس از آن به قانون تبدیل شد. مجلس را با رأی اکثراً حزبی تصویب کرد و تیتوس از آن حمایت کرد.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

آنچه گفته شد: معافیت های مالیاتی برای خودروهای الکتریکی لوکس.

این تفاوت‌ها مانع از آن نشده است که جمهوری‌خواهان به موضوع دریافت مبالغ COVID-19 علیه دموکرات‌ها در رقابت‌های کلیدی در سراسر کشور، از جمله سناتور رافائل وارناک از جورجیا و سناتور مارک کلی از آریزونا، توجه کنند.

اما چیزی که آگهی حمله جمهوری خواهان فاش نکرد این بود که قاضی فدرال از تسارنایف خواسته بود تا این پول را به عنوان بخشی از پرداخت غرامت به قربانیانش برگرداند. یکی دیگر از غفلت های آشکار این واقعیت بود که زندانیان قبلاً در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، واجد شرایط دریافت کمک های کووید-19 بودند، اگرچه سرویس درآمد داخلی و برخی جمهوری خواهان بعداً تلاش کردند این پرداخت ها را لغو کنند. یک قاضی فدرال این تلاش ها را خنثی کرد و حکم داد که زندانیان می توانند پرداخت ها را حفظ کنند.

آنچه گفته شد: اقتصاددانان گفتند که هزینه های بیش از حد منجر به تورم می شود، اما او گوش نکرد. راوی آگهی می‌گوید: «تیتوس بی‌ملاحظه تریلیون‌ها دلار مالیات‌دهندگان را خرج کرد» و بعداً: «اکنون داریم بهای آن را می‌پردازیم. قیمت های بالاتر در همه چیز. اقتصاد در رکود. دینا تیتوس. او هزینه های زیادی کرد… و ما سوختیم.»

در مورد اینکه اقتصاد در رکود است؟ کسلمن در ژوئیه نوشت: «بیشتر اقتصاددانان هنوز فکر نمی‌کنند که ایالات متحده به تعریف رسمی رسیده باشد. اما این گونه تماس ها فقط به صورت گذشته انجام می شود. کسلمن گفت: «حتی اگر ما در حال حاضر در یک رکود هستیم، ممکن است تا سال آینده آن را ندانیم – یا حداقل ممکن است تایید رسمی آن را نداشته باشیم.

در یک آگهی 30 ثانیه ای که روز شنبه منتشر شد، صندوق رهبری کنگره، Titus، D-Nev. را به حمایت از هزینه های سرسام آور که تورم را تشدید کرده است، متهم کرد. در اینجا یک بررسی واقعیت است.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

همه اینها بدان معناست که ما نمی دانیم توقف اخیر تورم چقدر طول خواهد کشید و قطعاً نمی دانیم که اگر بایدن اعتبار آن را به دست آورد یا خیر.

در یک رقابت در نوادا که می تواند به تصمیم گیری در مورد اینکه جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان را به دست آورند یا خیر، کمک کند، یک ابر PAC همسو با رهبران جمهوری خواه کنگره اخیراً حمله ای اقتصادی علیه نماینده دینا تیتوس انجام داد.

اکنون، تورم دوباره در حال کاهش است. به طور کلی قیمت های مصرف کننده در ماه اوت فقط 0.1٪ افزایش یافت و یک معیار جداگانه قیمت ها را نشان داد افتادن در ماه جولای. اما بسیاری از آن به دلیل کاهش اخیر قیمت بنزین است که همه ما می دانیم که می تواند در هر زمان معکوس شود. به اصطلاح تورم اصلی، که قیمت های بی ثبات مواد غذایی و انرژی را کنار می گذارد، در واقع در ماه اوت شتاب گرفت.

درست است. قانون کاهش تورم شامل یک اعتبار مالیاتی برای خودروهای برقی است. مونتاژ نهایی آنها باید در آمریکای شمالی تکمیل شود تا واجد شرایط دریافت این اعتبار باشد، که در واقع شامل چندین خودروساز لوکس می شود. این لیست شامل آئودی، بی‌ام‌و، لینکلن و مرسدس بنز و همچنین مدل‌های غیر لوکس مانند فورد اسکیپ و نیسان لیف است. تسلا چطور؟ این خودرو در لیست مدل های 2022 قرار گرفت، اما طبق گفته وزارت انرژی، در حال حاضر به سقف فدرال تعداد خودروهای واجد شرایط دریافت اعتبار رسیده است.

او توضیح می‌دهد: «در اینجا چیزی است که فکر می‌کنم می‌توانیم با اطمینان بگوییم: تورم در سال گذشته افزایش یافت، عمدتاً به دلایل مرتبط با بیماری همه‌گیر – زنجیره‌های عرضه غوغا، تغییر در تقاضای مصرف‌کننده – اما حداقل تا حدودی به دلیل تمام پول‌های محرک. که به اقتصاد ریختیم. سپس، درست زمانی که بیشتر پیش بینی کنندگان انتظار داشتند که تورم شروع به کاهش کند، به دلیل جهش قیمت نفت که با جنگ در اوکراین مرتبط بود، دوباره اوج گرفت.