برای من مهم نیست که هرشل واکر برای سقط جنین پول داده یا سیاره آلدران را منفجر کرده است.

مانند دیگر جمهوری خواهان سرسخت ضد سقط جنین، من هم در این مورد یک چیز برای گفتن دارم: اهمیت نده!

هک، برای من مهم نیست که واکر بر ساخت یک ایستگاه فضایی به اندازه ماه نظارت داشته است که سیاره 2 میلیارد نفری آلدران را منفجر کرد، سپس بعداً با پسرش درگیر شد و دست راستش را قطع کرد. ما باید آن کرسی سنای جورجیا را تضمین کنیم تا بتوانیم برنامه غیراخلاقی رئیس جمهور جو بایدن را متوقف کنیم!

ژنرال Z ایران خسته است: اعتراضات فقط به خاطر حجاب نیست، بلکه برای تغییر رژیم است.

هشدارهای نظر: ستون‌هایی را از ستون‌نویسان مورد علاقه خود دریافت کنید + تجزیه و تحلیل متخصص در مورد موضوعات برتر، که مستقیماً از طریق برنامه USA TODAY به دستگاه شما تحویل داده می‌شود. برنامه را ندارید؟ آن را به صورت رایگان از فروشگاه برنامه خود دانلود کنید.

کشف اینکه واکر در واقع لرد تاریکی ولدمورت است، کسی که نباید نامش برده شود، و با کمک مرگخواران نقشه می کشد تا جهان را از شر ماگل ها خلاص کند، به هیچ وجه بر حمایت من از نامزدی که شایستگی ها شامل تا حدودی معروف بودن است.

من کنترل سنا را می خواهم. انتخاب هرشل واکر کلید این هدف است. و اگر این بدان معناست که خوب باشید وقتی متوجه می‌شوید که او یک بار در حالی که دستکش بی‌نهایت را پوشیده بود انگشتانش را به هم زد و فوراً نیمی از تمام زندگی در جهان را از بین برد، خوب … همینطور باشد. قرار نیست اجازه دهم اخلاقی که برای پنهان کردن عطش میل شده ام برای قدرت به کار می برم، مانع عطش من برای قدرت شود.

کاری که ترامپ و بدخواهانش در یک آخر هفته انجام دادند باید همه ما را بترساند.

اگر واکر در سال 1219 پس از شکستن معاهده شاه، علاء الدین محمد دوم، انبوه مغول ها را در امپراتوری خوارزمی در ایران رها کند، کمترین ناراحتی را ندارم. کنترل مجلس سنا برای ساختار اخلاقی ملت ما اهمیتی برابر دارد.

وقتی به آن فکر می کنید، حکومت موردور چندان بد نیست

دانا لوش، مجری محافظه کار رادیو و سخنگوی سابق انجمن ملی تفنگ، بهترین حالت را در این هفته که او گفت: «برای من مهم نیست که هرشل واکر برای سقط جنین عقاب های در حال انقراض پول پرداخت کرده باشد. من کنترل سنا را می خواهم.»

سقط جنین غیرقابل قبول است – به جز این مورد

طنز و طنز بیشتر از رکس هاپکه:

در واقع، من فکر نمی‌کنم لوش با کلینیک فرضی سقط جنین عقاب از واکر دفاع کند.

این گزارش از دیلی بیست بود و تنها چیزی که آنها باید از آن پشتیبانی می کردند این بود: رسیدی از ارائه دهنده سقط جنین. یک چک باطل واکر که پنج روز پس از عمل برای زن فرستاده شد. واکر همه چیز را رد می کند و ادعا می کند که زن را نمی شناسد، همانطور که دیلی بیست روز چهارشنبه گزارش داد، او همچنین مادر یکی از فرزندانش است.

این احتمال که واکر در شعر حماسی آنگلوساکسون Beowulf به عنوان هیولای Grendel توصیف شده باشد، “لعنت به خدا، ویرانگر و بلعنده نوع بشر ما”، اگر منجر به ورود یک جمهوری خواه به سنا شود، من را آزار نمی دهد. رهبر اکثریت و ادعاهای اضافی مبنی بر اینکه او ساکنان مید-تالار هئوروت را که توسط شاه هروتگار ساخته شده بود، سلاخی کرد؟ اگر قدرت کاهش مالیات شرکت ها در بازی وجود داشته باشد، یک جزئیات جزئی.

حق کنترل سرنوشت خود در خطر است: آیا زنان حومه شهر می توانند آن را نجات دهند؟

مانند بسیاری از جمهوری خواهانی که در پی اخبار سقط جنین برای حمایت از واکر هجوم آوردند، برای من اهمیتی ندارد که ستاره سابق فوتبال موجودی باستانی، فرابعدی و تغییر شکل دهنده از شر ناب باشد که این شرور را تحت تأثیر قرار می دهد. شکل دلقکی به نام پنی وایز است و شهری کوچک در مین را به وحشت می اندازد. من کنترل مجلس سنا را می‌خواهم، و مطمئنم که واکر از هرگونه تمایل گذشته برای تغذیه از انسان پشیمان است.

می‌توانید نظرات مختلفی از هیئت مشارکت‌کنندگان ما و سایر نویسندگان را در صفحه اول Opinion در توییتر بخوانید. @usatodayopinion و در خبرنامه افکار روزانه ما. برای پاسخ به یک ستون، نظر خود را به [email protected] ارسال کنید.

تسهیلات وام دانشجویی: رویکرد بایدن در کنار شلوارش در حال ایجاد یک آشفتگی بزرگ است

لیزو فلوت کریستالی جیمز مدیسون را می نوازد در حالی که نژادپرستان سوت سگ می نوازند

آمین خواهر آن بچه های عقاب را سقط کن! من نیز مانند لوش، عمیقاً به قداست زندگی اعتقاد دارم و با همه سقط جنین مخالفم – به جز این مورد، که برای جلوگیری از به خطر افتادن آن برای کنترل سنا توسط حزب من، آن را می پذیرم.

هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه مجلس سنای ایالات متحده، در یک گردهمایی در آتن، جورجیا، در ماه مه سخنرانی می کند.

آمریکایی‌ها خواهان تدابیر سخت‌گیرانه‌تر ایمنی اسلحه هستند: ژنرال Z به ما کمک می کند تا به آنجا برسیم.

نابودی یک یا دو سیاره اگر به قدرت منجر شود خوب است

لیندسی گراهام منع فدرال سقط جنین را توضیح می دهد: “من 15 هفته را انتخاب کردم.” متوجه شدید خانم ها؟

رکس هاپکه، ستون نویس USA TODAY را در توییتر دنبال کنید @RexHuppke و فیس بوک: facebook.com/RexIsAJerk

نه، من هیچ تناقض منطقی یا اخلاقی بین اعتقادات مذهبی خود و عدم نگرانی‌ای که اگر بدانم واکر قرن‌ها قبل از برخاستن دوباره در سرزمین موردور و ساختن قلعه تاریک باراد یک شرور غیرجسمانی باقی مانده است، نمی‌بینم. دور نه چندان دور از کوه عذاب. و اگر او ارتش عظیمی از اورک‌ها و ترول‌ها را جمع‌آوری کرد، سپس سلبریمبور، اسمیت الف‌ها را فریب داد تا حلقه‌های قدرت را بسازد؟ خوب این بهای ناچیزی برای شکست دادن سناتور دموکرات رافائل وارنوک است که کشیش است و احتمالاً هرگز برای سقط جنین عقاب های در حال انقراض پرداخت نکرده است.

اساسا تا زمانی که ما برنده باشیم هیچ چیز مهم نیست

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: داستان سقط جنین هرشل واکر ممکن است اهمیتی نداشته باشد زیرا GOP مجلس سنا را دنبال می کند





منبع

هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه سنا جورجیا، سمت راست، بطری نوشابه را به یاد قهرمانی فوتبال در سال 1980 که با دانشگاه جورجیا برای پیتر باگارلا، از الرزلی، گا.، پس از سخنرانی در مقر GOP شهرستان ماسکوگی در کلمبوس، گا به دست آورد، امضا می کند.

هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه سنا جورجیا، سمت راست، بطری نوشابه را به یاد قهرمانی فوتبال در سال 1980 که با دانشگاه جورجیا برای پیتر باگارلا، از الرزلی، گا.، پس از سخنرانی در مقر GOP شهرستان ماسکوگی در کلمبوس، گا به دست آورد، امضا می کند.

گزارشی وجود دارد که هرشل واکر، جمهوریخواه سرسخت ضد سقط جنین که در رقابت های انتخاباتی سنای جورجیا شرکت می کند، زنی را باردار کرد و سپس در سال 2009 هزینه سقط جنین او را پرداخت کرد.

من باید در این مورد با واکر کنار بیایم، زیرا می‌خواهم حزبم در قدرت باشد و معتقدم استفاده از کلمه “نفاق” گناه است.

کنترل سنا در اینجا مهم است و او فوتبال بازی می کرد!

هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه مجلس سنای ایالات متحده، در یک گردهمایی در آتن، جورجیا، در ماه مه سخنرانی می کند.