برای تقویت وارنوک جورجیا، بایدن به ماساچوست می رود

وارناک به طور مداوم از درصد های سال 2020 بایدن در شهرستان های شهری و حومه شهر و برخی مناطق روستایی جلوتر بود.

بایدن ماه گذشته به خبرنگاران گفت: «همیشه با 51 بهتر است، زیرا ما در شرایطی هستیم که مجبور نیستید ترکیب یکسانی از کمیته ها داشته باشید. “و به همین دلیل است که بیشتر مهم است. اما به سادگی بهتر است. هر چه اعداد بزرگتر باشد، بهتر است.»

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید این هفته گفت: «رئیس‌جمهور مایل است به سناتور وارناک به هر نحوی که می‌تواند کمک کند، با این حال سناتور از او می‌خواهد که در این امر دخالت کند.» هر چند که اغلب اوقات این به معنای نرفتن به جایی بود که او نمی خواست.

حتی در حالی که سناتور روز پنجشنبه برای دومین بار در این دوره مبارزات انتخاباتی از باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در گرجستان استقبال کرد، کمپین وارناک این هفته سوالات مربوط به جمع آوری کمک مالی بایدن را به بازوی ستاد انتخاباتی سنا دموکرات ها موکول کرد.

دستیاران گفتند که سفر به بوستون از سوی کمپین وارناک درخواست شده بود و بایدن موظف شد، با انعکاس قول خود برای رفتن به هر جایی که نامزدهای دموکرات او را در سال 2022 می خواستند.

وارناک همواره از پاسخ دادن به این که آیا معتقد است بایدن باید در سال 2024 مجدداً نامزد شود و آیا در صورت نامزدی برای دور دوم ریاست جمهوری از رئیس جمهور حمایت خواهد کرد، اجتناب کرده است.

دستیاران او توضیح داده‌اند که وارناک از زمان پیروزی در دور دوم ژانویه 2021 می‌دانست که تنها با جلب آرای گرجی‌هایی که تمایل به حمایت از جمهوری‌خواهان داشتند، در انتخابات میان‌دوره‌ای پیروز می‌شود – و این قبل از افزایش نرخ تورم نسلی بالا و کاهش محبوبیت بایدن بود.

«مهم نبود که رئیس جمهور کجا رفت. پیام او بسیار طنین انداز شد. و این کار کرد. درست است؟

چند روز قبل از بسته شدن رای گیری در روز سه شنبه، بایدن هنوز برنامه ای برای سفر به گرجستان ندارد. در عوض، او قصد دارد از راه دور به کمپین انتخاب مجدد سناتور رافائل وارناک با حضور در بانک تلفنی بوستون و جمع آوری کمک های مالی کمک کند.

تاکنون، رویکرد وارناک نتیجه داده است. او تنها دموکرات جورجیا بود که تا دور دوم جان سالم به در برد، زیرا واکر از همه جمهوری‌خواهان عقب افتاد، به ویژه با کسب 200000 رای کمتر از فرماندار برایان کمپ، که برای انتخاب مجدد تلاش کرد.

بارو از آتلانتا گزارش داد.



منبع

در حالی که دموکرات‌ها کنترل سنا را برای دو سال دیگر قفل کرده‌اند، به لطف رای تساوی کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، اکثریت واقعی ۵۱ کرسی روند تایید نامزدهای بایدن را تسریع بخشد و بالشتکی برای رئیس‌جمهور فراهم کند. آیا هر قانونگذار باید خط حزبی را پشت سر بگذارد.

با کاهش محبوبیت بایدن در جورجیا، وارناک خود را به عنوان یک معامله گر دو حزبی در واشنگتن معرفی کرد. او در سخنرانی های مبارزات انتخاباتی خود از سناتور تد کروز از تگزاس و مارکو روبیو از فلوریدا و اقدامات مختلفی که با آن همکاران جمهوری خواه حمایت کرده است، بیشتر از بایدن یا چاک شومر، رهبر اکثریت سنا نام برد. و هنگامی که او از بایدن نام می برد، برای این است که به رای دهندگان بگوید که چقدر رئیس جمهور را تحت فشار قرار داد تا به وعده خود برای کاهش بار وام های دانشجویی عمل کند.

وارناک، در طول مبارزات انتخاباتی، از بایدن فاصله گرفته است. این یک تضاد کامل با کمپین دور دوم پس از انتخابات 2020 است، زمانی که بایدن، به عنوان رئیس جمهور منتخب، با در خطر بودن توازن سنا به ایالت آمد و به رای دهندگان جورجیا گفت که آنها موفقیت دولت و دستور کار او را تعیین خواهند کرد.

بایدن قبل از حضور در جمع آوری کمک های مالی برای کمیته کمپین انتخاباتی سناتورهای دموکرات، که میلیون ها دلار برای تقویت مبارزات انتخاباتی وارناک بر سر هرشل واکر جمهوری خواه هزینه کرده است، به یک بانک تلفنی بپیوندد که توسط اخوان بین المللی کارگران برق اداره می شود و به کمپین وارناک کمک می کند.

___

واشنگتن (AP) – رئیس جمهور جو بایدن برای کمک به دموکرات ها برای کسب پنجاه و یکمین کرسی سنا در دور دوم انتخابات جورجیا، به ماساچوست می رود؟

آنها نقطه اوج استراتژی حمایت از راه دور بایدن هستند که او در طول دوره میان دوره ای به کار گرفت و دستیارانش کمک به حزبش برای شکست دادن انتظارات در رقابت های کلیدی می دانند.

دستیاران کاخ سفید گفتند، در حالی که او شخصاً در آن ایالت ها حضور نداشت، بایدن از دور در مورد مسائلی صحبت می کرد که در آن رقابت ها مرتبط بود – از کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی گرفته تا مبارزه با تلاش ها برای تضعیف نتایج انتخابات.

قبل از انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر، بایدن از ورود به رقابت های کلیدی سنا در ایالت هایی مانند جورجیا، آریزونا و نیوهمپشایر، جایی که میزان محبوبیت او در سطح ملی پایین تر است، اجتناب کرد.

در زمان حضور در بوستون، بایدن از شاهزاده و پرنسس ولز، ویلیام و کیت بریتانیا که برای اعطای جایزه Earthshot در شهر هستند، استقبال خواهد کرد، رقابتی جهانی با هدف مقابله با تغییرات آب و هوایی.

دستیاران او گفتند که بایدن، کهنه سرباز پنجاه ساله واشنگتن، تشخیص داد که نامزدهای ایالتی به ویژه به دنبال ایجاد هویت متمایز برای رأی دهندگان ناامید از سیاست در واشنگتن هستند. در همین حال، او ثابت کرد که برای نامزدی سناتور منتخب جان فترمن در پنسیلوانیا مفید است و حضور او با بیش از دوازده نامزد مجلس نمایندگان به دموکرات ها کمک کرد تا جمهوری خواهان را در کمترین اکثریت در کنگره آینده نگه دارند.