برایان کمپ، استیسی آبرامز را به خاطر کاری که انجام نداد، اما او انجام داد، مورد انتقاد قرار داد.

کمپ قول داد: «اگر قانونگذاران ایالتی تمایلی به قرار دادن گرجی‌های سخت‌کوش در این جلسه ندارند، من این کار را در سال 2019 به عنوان فرماندار بعدی ایالت هلو انجام خواهم داد.

در مصاحبه ای با AmmoLand حدود یک ماه پس از تیراندازی، از کمپ پرسیده شد که چگونه صاحبان اسلحه می توانند با شرکت هایی “از وال مارت گرفته تا سیتی بانک” که “در تلاش برای تحمیل باورهای خود به ما” بودند، “مقابله کنند”.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

توییت کمپ در ماه گذشته مبنی بر اینکه آبرامز به MLB “فشار” آورده است تا بازی آل استار را پس بگیرد، به گزارشی از فاکس نیوز در آوریل 2021 اشاره کرد که با این تیتر منتشر شد: “کمیسیون MLB تصمیم گرفت بازی آل استار را پس از فشار استیسی آبرامز تغییر دهد. مسائل رای گیری: منابع.”

میچل گفت: «در حالی که استیسی آبرامز ممکن است اولین نامزدی در تاریخ باشد که پس از فراخوانی برای حمایت از تحریم‌های بی‌ملاحظه ایالت ما، مقاله خود را ویرایش می‌کند، اما او نمی‌تواند از سابقه بیدار خود فرار کند.» آبرامز داوطلبانه ساخته نشده بود، اما بنا به درخواست او USA Today. فرماندار کمپ هرگز از تحریم ایالت ما حمایت نکرده است و تحت رهبری او، مشاغل با درآمد خوب و سرمایه گذاری جدید رکوردها را در ایالت هلو می شکند. فرماندار همچنین برای کمک به گرجستان برای مبارزه با تورم بالای 40 ساله ناشی از سیاست های لیبرال شکست خورده اقدام سریعی انجام داد و به مبارزه با دستور کار فاجعه بار بایدن آبرامز ادامه خواهد داد.

در حالی که آبرامز آن تحریم را تشویق نکرد – و در واقع، علناً آن را منع کرد – خود کمپ شخصاً از گرجی ها خواست شرکت ها را در صورت اقتضای برنامه سیاسی او تحریم کنند و از قانونگذاران ایالتی خواست تا اقدامات اقتصادی تنبیهی علیه خطوط هوایی دلتا مستقر در جورجیا به دلیل ایدئولوژیک انجام دهند. تفاوت.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

جمهوری خواه ناامید به استیسی آبرامز می گوید: «برگرد… از کجا آمده ای»

اما در سال 2018، زمانی که کمپ برای فرمانداری کمپین تبلیغاتی کرد، شهروندان را تشویق کرد تا شرکت‌های بزرگی را که در پی قتل عام پارکلند علیه صنعت اسلحه‌های گرم مخالفت کردند، تحریم کنند. کمپ این حرکت را بیانی از ارزش‌های قدیمی محافظه‌کار «بازار آزاد» می‌داند.

اختلاف نظر مربوط به تجدید نظرهایی است که آبرامز پس از انتقال بازی All Star به دنور توسط MLB انجام داد – تجدید نظرها به درخواست USA Today. اما در حالی که آبرامز از این فرصت برای انتقاد از جمهوری خواهان و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ (که ایده لغو این ورزش را به عنوان سرگرمی ملی مطرح کرده بود) استفاده کرد، او موضع اساسی خود را در مورد این موضوع تغییر نداد.

کمپ که در آن زمان وزیر امور خارجه جورجیا بود، با معافیت مالیاتی مخالفت کرده بود و از مناقشات ایدئولوژیک استفاده کرد تا از قانونگذاران ایالتی بخواهد که «آن را با یک تعطیلی مالیات بر فروش جایگزین کنند که به نفع همان حامیان متمم دوم متمم دوم است که دلتا – و سایر بزدل های شرکتی – دارند. شرمساری علنی.»

به نظر می رسد که این دو حرکت حملات مداوم کمپ علیه آبرامز را تضعیف کند. با این حال، این حملات برای شروع بی‌اساس هستند: آبرامز، همانطور که کمپ کمپ می‌گوید، تحریمی را که باعث شد MLB در آن سال بازی ستاره‌ها را از آتلانتا خارج کند، تشویق نکرد.

توطئه انتقام جورجیا حزب جمهوری خواه ترامپ نتیجه معکوس دارد

با این حال، آن منابع ناشناس نگفتند که آبرامز لیگ را برای انتقال بازی تحت فشار قرار داده است، اما از کمیسر درخواست کرده بودند که قانون جدید رای گیری را به شدت محکوم کند. در آن جلسات، آبرامز MLB را تشویق کرده بود که بازی را از گرجستان خارج نکند آتلانتا ژورنال-قانون اساسی خبرنگار گرگ بلوستاین بعداً گزارش شد و لیگ به PolitiFact تأیید کرد.

در یک ویدیوی ارسال شده در توییتر در مارس 2021، آبرامز گفت که “شور” پشت فراخوان های سراسری برای بایکوت را در پاسخ به محدودیت های رای گیری بحث انگیزی که کمپ امضا کرده بود، درک کرده است.

آبرامز گفت: “اما نکته اینجاست: رای دهندگان سیاه پوست، لاتین تبار، AAPI (آسیایی-آمریکایی-اقیانوس آرام) و رای دهندگان بومی آمریکا که بیشترین آرای آنها تحت SB 202 سرکوب شده است، احتمالاً از تحریم های احتمالی جورجیا آسیب می بینند.” به دوستانمان در سراسر کشور لطفا ما را تحریم نکنید. برای هموطنان گرجی من، بمانید و بجنگید، بمانید و رای دهید.»

ماه قبل – حدود دو هفته پس از پارکلند – کمپ از قانونگذاران ایالتی خواست تا پس از “تصمیم نابخردانه” این شرکت برای پایان دادن به رابطه خود با انجمن ملی تفنگ، از آغوش اقتصادی برای مجازات خطوط هوایی دلتا مستقر در جورجیا استفاده کنند.

او نوشت: «به جای تحریم، من قویاً از سایر رویدادها و تولیدات می‌خواهم که در گرجستان تجارت کنند و علیه قانون ما و پیشنهادهای مشابه در سایر ایالت‌ها صحبت کنند.

هفته گذشته، دبیر مطبوعاتی کمپ، تیت میچل، توییت کرد که «آبرامز فعالانه کسب‌وکارها را تشویق می‌کرد تا جورجیا را تحریم کنند و زمانی که او در مورد آن دروغ می‌گفت، تلنگری زد» و این ادعا را با سابقه اقتصادی کمپ مقایسه کرد.

در اینجا دلیل اهمیت میلیون ها استیسی آبرامز است

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

کمپ و کمپین او اخیراً حملات دروغین خود را به رقیب دموکرات استیسی آبرامز تکرار کرده و او را به اشتباه متهم به ترویج تحریم لیگ برتر بیسبال در سال 2021 در جورجیا به عنوان ابزاری برای تحت فشار قرار دادن محافظه کاران برای لغو قانون رأی گیری جدید جورجیا که در آوریل 2021 تصویب شد، کرده اند.

در پاسخ به سؤالات «دیلی بیست»، «تیت میچل»، سخنگوی کمپ – که هفته گذشته در موضوع تحریم آبرامز را دنبال کرد – به طور مشخص ادعا کرد که آبرامز کتاب خودش را ویرایش کرده است. USA Today وی اظهار داشت که کمپ «هرگز از تحریم ایالت ما حمایت نکرده است.

برایان کمپ یک بار دیگر رویاهای ترامپ را در جورجیا درهم شکست

کمپ: «سال گذشته، استیسی آبرامز MLB را تحت فشار قرار داد تا بازی ستاره‌ها را به خارج از جورجیا منتقل کند. توییت کرد در ماه جولای. پس از اینکه 100 میلیون دلار درآمد از دست رفته برای کسب‌وکارهای جورجیا هزینه کرد، تصور کنید که اگر آبرامز به عنوان فرماندار انتخاب شود، چه ضرری به اقتصاد ما وارد می‌کند.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

کمپ در یک بیانیه مطبوعاتی که هنوز در وب‌سایت کمپین انتخاباتی‌اش منتشر می‌شود، دلتا را یک «بزدل شرکتی» خواند و گفت که اقدام آن علیه NRA، معافیت‌های مالیاتی را به خطر انداخته است که قرار بود «میلیون‌ها دلار برای خطوط هوایی پس‌انداز کند».

تیم Kemp حتی یک تبلیغ کمپین پیرامون ادعای نادرست، ادعا کردن که آبرامز و MLB بازی ستاره های جورجیا را “دزدیدند”. .

من به بازار آزاد اعتقاد دارم. اگر کسب‌وکارها حامیان متمم دوم متمم دوم را هدف قرار می‌دهند، ما به عنوان شهروندان خصوصی باید اعتراض خود را با کیف پول خود ابراز کنیم.» کمپ پاسخ داد.

برایان کمپ، فرماندار جمهوری‌خواه گرجستان، می‌گوید که با تحریم‌ها، به‌ویژه مواردی که مربوط به قانون جدید محدودیت‌های رأی‌گیری در گرجستان است، مشکل دارد. اما ظاهراً این دفع تحریم‌ها فقط در مورد دموکرات‌ها و موضوعات مورد علاقه او صدق می‌کند، زیرا کمپ شخصاً پیشنهاد تحریم‌های خود را داده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

وقتی این ادعا دوباره در سال جاری مطرح شد، PolitiFact با استناد به سخنان خود آبرامز آن را “نادرست” ارزیابی کرد – موضوعی که سایت پس از حملات کمپ در آن زمان نیز به آن پرداخته بود. همانطور که مشخص است، تأثیرگذارترین دموکرات ایالت در واقع موضع مخالف گرفته بود و از حامیان خود خواسته بود که گرجستان را «بایکوت نکنند».