برایان والشی، شوهر آنا، مادر ناپدید شده ماساچوست، به قتل او متهم شده است. گزارش شده است که پلیس متوجه شده است که او “چگونه جسد یک زن 115 پوندی را دفع کند” جستجو کرده است.

مایکل دبلیو موریسی، دادستان ناحیه نورفولک روز سه شنبه اعلام کرد، برایان والشی، شوهر آنا والشی، مادر سه فرزند ناپدید شده ماساچوست، به قتل او متهم شده است.

برایان والشی قرار است به اتهام قتل در دادگاه منطقه کوئینسی محاکمه شود.

او سال بعد با برایان ازدواج کرد.

والشه قرار است روز سه شنبه به اتهام قتل در دادگاه منطقه کوئینسی محاکمه شود.

برایان والشی، اهل کوهاست، با یک قاضی دادگاه کوئینسی متهم به ممانعت از تحقیقات در مورد ناپدید شدن همسرش آنا از خانه آنها در دوشنبه، 9 ژانویه 2023، روبرو است.Greg Derr/The Patriot Ledger از طریق AP, Pool

  • در حالی که والشی گفت که او فقط برای بردن پسرش برای بستنی در 2 ژانویه خانه را ترک کرده است، دادستان ها دریافتند که او همچنین به یک انبار خانه رفته است و در آنجا 450 دلار لوازم نظافتی از جمله موپ، برزنت، پارچه قطره ای و نوار را خریداری کرده است.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع طبق گزارش پلیس به دست آمده توسط WCVB، سفر به هوم دیپو نقض شرایط آزمایشی وی و در مدت زمانی است که برای او در نظر گرفته شده بود تا بچه هایش را از مدرسه بگیرد.

موریسی نگفت که آیا جسد آنا کشف شده است یا خیر.

آنا والشی، 39 ساله، ابتدا توسط کارفرمایش، شرکت املاک و مستغلات واشنگتن دی سی، تیشمن اسپایر، در 4 ژانویه زمانی که سر کار حاضر نشد، ناپدید شد.

والشی قبلاً در یک پرونده فدرال به دلیل فروش آثار جعلی اندی وارهول منتظر محکومیت بود. به گفته WCVB، او قرار بود حرکات خود را به پلیس گزارش دهد، اما در بازه زمانی ناپدید شدن همسرش در حال نقض شرایط آزمایشی خود دستگیر شد.

روز سه شنبه، همسرش برایان در ارتباط با ناپدید شدن او به قتل متهم شد.

  • آنا والشی در 4 ژانویه از خانه خود در ماساچوست ناپدید شد.

  • منابع مجری قانون به سی ان ان گفتند که بازرسان جست و جوهای اینترنتی انجام شده توسط برایان را پیدا کردند که شامل «نحوه دفع جسد یک زن 115 پوندی» بود.

    با این حال، دادستان ها گفتند که تلفن همراه آنا آخرین بار در 2 ژانویه در منطقه خانه این زوج پینگ کرده است.

    به گفته بازرسان، شوهرش گفت که از روز سال نو آنا را ندیده است، زمانی که ظاهراً او خانه خانوادگی در کوهاست را ترک کرد تا به فرودگاه برود تا به دی سی برود.

    برایان والشی، 47 ساله، ابتدا در 8 ژانویه پس از اینکه دادستان او را به گمراه کردن بازرسان متهم کرد، دستگیر شد. والشه در این اتهام اعتراف کرد که بی‌گناه است و با وثیقه 500000 دلاری بازداشت شد.

    به گزارش NBC بوستون، اقلامی که والشی در Home Depot خریداری کرد، با برخی از اقلام خونینی که در حین بازرسی از یک مرکز زباله در Peabody پیدا شد، مطابقت دارد. به گفته دادستانی در زیرزمین خانه این زوج خون و یک چاقوی خونی نیز کشف شده است.

    در روزهای پس از دستگیری والشی، خبرنگاران گزارش پلیس مربوط به اوت 2014 را کشف کردند که در آن آنا به پلیس متروپولیتن در دی سی گزارش داد که برایان او و یکی از دوستانش را تهدید به قتل کرده است. پلیس به WCVB گفت که این پرونده زمانی بسته شد که آنا بعداً از همکاری با تحقیقات خودداری کرد.

    برایان والشی، از کوهاست، با یک قاضی دادگاه کوئینسی به دلیل ممانعت از تحقیقات درباره ناپدید شدن همسرش آنا از خانه شان در دوشنبه، 9 ژانویه 2023، مواجه است. (گرگ در/ دفتر کل پاتریوت از طریق AP, Pool)

    وزارت کودکان و خانواده ها حضانت سه پسر این زوج – 2، 4 و 6 ساله را بر عهده گرفته است.