برادر خود الکس مرداگ پس از تیراندازی کنار جاده ای که مردا برای پرداخت بیمه برنامه ریزی کرده بود، با کارآگاهان تماس گرفت تا رفتار مشکوکی را گزارش کنند.

هیئت منصفه در دادگاه قتل توانستند شهادت در مورد تیراندازی کنار جاده را بشنوند و به مصاحبه هایی که الکس در مورد آن انجام داده بود گوش دهند. تصمیم قاضی کلیفتون نیومن در روز چهارشنبه.

نشستن بدون پیراهن در پشت آمبولانس در جاده ای روستایی در کارولینای جنوبی، الکس مردا داستان تکان دهنده ای را برای امدادگرانی که او را به دلیل اصابت گلوله به سر معالجه می کردند گفت: او برای تعویض لاستیک ایستاده بود که وقتی مردی سوار بر کامیون از کنار او رد شد، قبل از اینکه دوبرابر عقب نشینی کند و به او کمک کند، توقف کرده بود. به او شلیک کن.

الکس اضافه کرد: “در ابتدا، فکر می کنم او کمی متعجب شد، اما بعد او گفت: “خوب.”

“چرا در ابتدا با ما صادق نبودی؟” کلی در تماس از او پرسید.

همان صبح شنبه، درست چند ساعت قبل از حادثه کنار جاده، دوست دیرینه اش کریس ویلسون نیز با او روبرو شده بود پس از اطلاع از کمبود بودجه و استعفا. ویلسون گفت که الکس که پس از دروغ گفتن به ویلسون در مورد تسویه حساب قانونی، تقریباً 200000 دلار بدهکار بود، توضیح داد که چگونه از دوستش و دیگران برای خرید اکسی کدون و سایر مواد افیونی سرقت کرده است.

اما اسمیت اشتباه کرد و گلوله فقط به سر الکس اصابت کرد و او را به طور موقت کور کرد. هنگامی که اسمیت رفت، ظاهراً فکر می کرد که یک گلوله مرگبار شلیک کرده است، الکس با 911 تماس گرفت و مجموعه گسترده دروغ های خود را آغاز کرد. روز بعد در بیمارستان، الکس حتی با یک طراح اسکیس کار کرد تا تصویری از یک جوان قلابی ایجاد کند که به گفته او به او شلیک کرده است.

    شعبه قضایی کارولینای جنوبی

الکس در تماس ضبط شده گفت: “من به او گفتم که اوضاع در حال آماده شدن است تا خیلی بد شود و بهتر است اینجا نباشم.” از او خواستم به من شلیک کند.»

در مصاحبه تلفنی با بازرسان که روز پنجشنبه در دادگاه انجام شد، الکس گفت که تصمیم گرفته است طرح تیراندازی را انجام دهد، زیرا معتقد است اگر الکس بمیرد، باستر بهترین خدمات را دریافت می کند.

کلی شهادت داد که رندی در 6 سپتامبر، دو روز پس از تیراندازی کنار جاده، با کارآگاهان تماس گرفت تا به آنها هشدار دهد که الکس از روی تخت بیمارستانش با شماره های ناشناس تماس می گرفت و الکس حتی سعی کرده بود به پرستاری رشوه بدهد تا به او اجازه دهد از تلفنش استفاده کند. برای انجام این کار.

الکس در 13 سپتامبر 2021 در یک مصاحبه تلفنی با بازرسان که در دادگاه در روز پنج شنبه در دادگاه او پخش شد، گفت: “من در موقعیت بسیار بدی قرار داشتم.” محاکمه قتل. فکر کردم بهتر است دیگر اینجا نباشم. فکر می‌کردم مرگم برای خانواده‌ام آسان‌تر می‌شود.»

الکس گفت: “می دانستم که قرار است همه چیز را از دست بدهم، و فکر کردم که او بهتر از این است که با من برخورد کند.”

الکس گفت: “یک پسر واقعاً خوب – مثل آن رفتار کرد.” “سرم را برگرداندم و منظورم این است که رونق

شهادت روز پنجشنبه همچنین فاش کرد که یکی دیگر از چهره های کلیدی در افشای فریب الکس در مورد تیراندازی کنار جاده وجود دارد: برادر خودش، رندی مرداگ.

اسمیت، پسر عموی دور و مشتری سابق شرکت حقوقی، همچنین مردی بود که الکس در 4 سپتامبر به او مراجعه کرده بود تا از او بپرسد که او را بکشد تا پسرش، باستر، بتواند 10 میلیون دلار پرداخت بیمه عمر دریافت کند. الکس در 13 سپتامبر در صحبت با بازرسان توضیح داد که چگونه او و اسمیت در یک پمپ بنزین با هم آشنا شدند، جایی که او نقشه خود را بیان کرد.

تاریخ شنبه 4 سپتامبر 2021 بود. تقریباً سه ماه بود که همسر الکس، مگی و پسرش پل توسط یک مهاجم ناشناس به ضرب گلوله کشته شد در کلبه شکار آنها اکنون، الکس در حال آماده شدن بود تا با هواپیما به بیمارستانی در ساوانا، جورجیا منتقل شود تا خودش به دلیل جراحات ناشی از گلوله درمان شود. اگرچه جراحاتی که او متحمل شد جزئی بود، اما به نظر بسیاری از ناظران این بود که کسی واقعاً برای دستگیری خانواده مرداگ آمده است.

دادستان ها قبلاً استدلال کرده بودند که شواهد مربوط به تیراندازی کنار جاده برای هیئت منصفه بسیار مهم است زیرا نشان می دهد الکس زمانی که دیوارها به روی او بسته شده بود به نقشه های خونین متوسل شده است. دادستان کریتون واترز به قاضی گفت: «میان آنچه در کنار جاده اتفاق می افتد و آنچه در 7 ژوئن اتفاق می افتد تقارن وجود دارد. اوایل این ماه، “زیرا وقتی سگ های شکاری دم در هستند، وقتی هانیبال در دروازه الکس مرداو است، خشونت اتفاق می افتد.”

پس از سال‌ها پنهان کردن تخلفات مالی گسترده و اعتیاد به مواد مخدر – رازهایی بسیار تاریک و ویرانگر، دادستان ها می گویند که او را به کشتن مگی و پل راندند به منظور جلوگیری از کشف آنها – الکس در نهایت نقاب برداشته شد.

و با این حال، الکس در عرض چند روز اعتراف کرد که کل داستان تیراندازی کنار جاده یک اثر تخیلی بود.

الکس گفت: “من دلیل خوبی ندارم.” “من در یک مکان بد، بد، بد بودم.”

بیشتر در این مورد



منبع

پس از اینکه در ابتدا اعلام کرد که این حادثه “پلی بسیار دور” است، نیومن خود را برعکس کرد و به دادستان اجازه داد تا هیئت منصفه را در مورد آن توضیح دهند، زیرا تیم دفاعی الکس از شاهدی در مورد احتمال دخالت باندهای مواد مخدر در قتل ها پرسیده بود. قاضی گفت که این سوالات “در را به روی” دادستانی باز کرده است که شواهدی را در مورد رابطه بین الکس و مردی که به گفته او فروشنده قدیمی او بود ارائه می کند: کورتیس “ادی” اسمیت.

کورتیس
اداره کلانتری شهرستان کولتون از طریق AP

هنگامی که مقامات اعداد را ردیابی کردند، آنها یکی را به اسمیت مرتبط کردند – و طرح الکس به زودی از بین رفت. هر دو مرد متعاقباً بودند متهم به این حادثه، اما آن آزمایشات هنوز شروع نشده است.

شعبه قضایی کارولینای جنوبی

اگر مقامات متوجه نمی‌شدند که لاستیک ماشین الکس با تیغه‌ای بریده شده است، شاید حقیقت کشف نمی‌شد، یا اگر آنها چاقو را از چمن‌های اطراف پیدا نکرده بودند. رایان کلی، بازپرس ایالتی روز پنجشنبه به هیئت منصفه گفت که آزمایش تیغه برای DNA الکس و اسمیت مثبت بوده است.

الکس توضیح داد که چگونه آنها به سمت جاده ایزوله رانندگی کردند، جایی که او یک لاستیک عقب ماشینش – یک مرسدس SUV مشکی رنگ که متعلق به همسرش بود – را با چاقو سوراخ کرد و سپس آن را در سراسر جاده به داخل چند علف بلند پرتاب کرد. سپس اسلحه ای را که در اختیار داشت به اسمیت داد و او ماشه را کشید.

الکس مرداو در جریان محاکمه خود در دادگاه کانتی کالتون در روز پنجشنبه، در والتربورو، کارولینای جنوبی، احساساتی می شود.

چیزی که مقامات هنوز نمی‌دانستند این بود که تیراندازی کنار جاده یک روز پس از شرکای شرکت حقوقی خانواده که الکس مدت‌ها در آن کار می‌کرده بود رخ داد. او را مجبور به استعفا کردند، زیرا متوجه شد که او دزدی کرده است سالها از آنها و مشتریانشان. آنها قصد داشتند تا دوشنبه منتظر بمانند تا خبر را اعلام کنند، زمانی که آنها نیز متوجه شدند که الکس به ضرب گلوله کشته شده است.

الکس مرداو در جریان محاکمه خود در دادگاه کانتی کالتون در روز پنجشنبه، در والتربورو، کارولینای جنوبی، احساساتی می شود.

گریس بیهم آلفورد/پست و پیک از طریق AP