برادر آرون هرناندز در حادثه ESPN دستگیر شد

یک سخنگوی ESPN گفت که این شرکت با پلیس همکاری می کند و از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

پلیس گفت هرناندز به آنها گفت که آن روز در حال رانندگی در اطراف کانکتیکات بوده و سعی کرده دستگیر شود “زیرا او دیگر نمی خواست در خانه مادرش بماند.”



منبع

به گفته پلیس، هرناندز که در اواسط دهه 2000 در UConn بازی می کرد، با یک ماشین، احتمالاً یک Uber، به ESPN رفت و یک کیسه حاوی آجر و یک یادداشت را روی ملک پرتاب کرد. او سپس رفت.

بر اساس گزارش پلیس، دنیس جان هرناندز، 36 ساله، که با نام های دی جی و جاناتان نیز شناخته می شود، روز پنجشنبه به دلیل نقض صلح توسط پلیس بریستول در رابطه با حادثه ESPN احضار شد.

همچنین روز پنجشنبه، سوابق دادگاه نشان می دهد که پلیس چشایر هرناندز را به رانندگی بی احتیاطی، درگیر کردن پلیس در تعقیب و سایر اتهامات مربوط به وسایل نقلیه موتوری در ارتباط با رویدادهای 8 مارس متهم کرد.

پلیس گفت هرناندز در جریان تعقیب و گریز از پلیس ساوتینگتون و چشایر فرار کرد اما بعداً در بریستول دستگیر شد. پلیس بریستول اعلام کرد که هرناندز مشکل سلامت روانی داشت و برای ارزیابی به بیمارستان منتقل شد.

بریستول، کن. (AP) – برادر بازیکن فقید نیوانگلند پاتریوتز، آرون هرناندز، در کانکتیکات با اتهامات جنایی و وسایل نقلیه موتوری مواجه است، متهم به پرتاب آجر به محوطه ستاد ESPN و فرار از پلیس در طول تعقیب و گریزهای کوتاه در شهرهای دیگر.

اوایل پنجشنبه، پلیس بریستول اعلام کرد که شکایتی ناشناس از شخصی دریافت کرده است که می‌گوید نگران دنیس هرناندز است، زیرا گفته است که می‌خواهد اموال در کاپیتول ایالت و ESPN را تخریب کند.

در این یادداشت آمده است: “به همه رسانه‌ها، وقت آن رسیده است که متوجه شوید که رسانه‌ها بر همه اعضای خانواده تأثیر می‌گذارند. از آنجایی که شما یک رهبر جهانی هستید، شاید بتوانید نحوه ارائه رسانه‌ها و پیام‌ها را آجر به آجر هدایت کنید. آن را پاک کنید. به گفته پلیس، واقعاً شما، دنیس جی. هرناندز.

هرناندز بلافاصله به ایمیلی از سوی آسوشیتدپرس که به دنبال اظهار نظر بود، پاسخ نداد. هیچ وکیلی برای او در پرونده دادگاه ذکر نشده است. هرناندز در بریستول بزرگ شد و اخیراً در ریورویو، فلوریدا زندگی می‌کرد.

برادر کوچکتر او، آرون هرناندز، که پایانی سخت برای میهن پرستان بود، در سال 2017 در یک سلول زندان در حالی که حکم قتل را سپری می کرد، خود را کشت.