بدون عفو ​​برای محکومیت های ماری جوانا


پس از اینکه جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن از فرمانداران سراسر کشور خواست عفو را در نظر بگیرند، گرگ ابوت، فرماندار جمهوری خواه تگزاس گفت که عفو مجرمان سطح پایین ماری جوانا را در نظر نخواهد گرفت.

سخنگوی ابوت گفت: “تگزاس عادت ندارد از رهبر حزب پلیس کاهش بودجه و شخصی که بر سیستم عدالت کیفری نظارت داشته باشد، توصیه های عدالت کیفری را دریافت کند و با وثیقه بدون نقد و دری گردان برای مجرمان خشن کار کند.” رنا ایز در بیانیه ای گفت پنج شنبه.

این بیانیه پس از آن صادر شد که بایدن از عفو همه جرایم قبلی فدرال مربوط به داشتن ساده ماری جوانا خبر داد. وی همچنین خواستار بازنگری در وضعیت فعلی ماری جوانا به عنوان یک ماده مخدر جدول 1 شد و از فرمانداران خواست تا عفو مجرمان علف های هرز سطح پایین را در نظر بگیرند.

بایدن: «همانطور که هیچ کس نباید صرفاً به دلیل داشتن ماری جوانا در یک زندان فدرال باشد، هیچ کس نیز نباید به این دلیل در یک زندان محلی یا ایالتی باشد.» توییت کرد.

اِز، سخنگوی ابوت در بیانیه خود روند صدور عفو در تگزاس را توضیح داد و گفت که ابوت عفو را در نظر نخواهد گرفت.

او گفت: «فرماندار تگزاس تنها می‌تواند افرادی را که از طریق سیستم «هیئت عفو و آزادی مشروط تگزاس» با توصیه برای عفو عبور کرده‌اند عفو کند.

در همین حال، نامزد دموکرات برای فرمانداری تگزاس، بتو او رورک، قول داده است که در صورت انتخاب شدن، علف هرز را در این ایالت قانونی کند.

زمانی که فرماندار باشم، ماریجوانا را قانونی می کنیم و سوابق افرادی را که به دلیل داشتن ماری جوانا دستگیر شده اند پاک می کنیم – و از نزدیک به یک میلیارد دلار درآمد جدید ایالتی و کاهش هزینه های عدالت کیفری برای سرمایه گذاری در مدارس دولتی و کاهش مالیات بر دارایی استفاده خواهیم کرد. وب سایت کمپین O’Rourke می گوید.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع