بدترین کارهایی که می توانید در خانه دیگران انجام دهید

منتظر بمانید تا میزبان به شما اجازه دهد تا چیزهایی را که می بینید لمس کنید یا با آنها تعامل کنید. تا زمانی که این اتفاق نیفتد، اگر چیزی به ذهنتان خطور کرد سریعاً اجازه بگیرید.

لیتون خواستار گشت و گذار در خانه کسی نباشید. “منتظر دعوت شدن توسط میزبان خود باشید.”

اسمیت گفت: “به عنوان یک مهمان، باید با یک هدیه کوچک برای میزبان وارد شوید.”

اگرچه ممکن است ما آزادانه‌تر در مهمانی‌های خانگی، شام‌های بامزه و مجالس خودمانی در اتاق نشیمن شرکت کنیم تا روی کاناپه ورزش‌ها را تماشا کنیم، اما این به افراد اجازه نمی‌دهد هر طور که می‌خواهند در فضای دیگران رفتار کنند.

لیتون افزود: “اگر میزبان شما لباس خواب خود را تغییر داده است، احتمالاً نشانه خوبی است که زمان رفتن فرا رسیده است.”

مخفی کردن یک آشفتگی

اسمیت گفت: «اگر چیزی را شکستید، یا حتی فقط کاغذ توالت را تمام کردید، بهتر است تا جایی که ممکن است به میزبان خود اطلاع دهید.

به قوانین خانه و متعلقات دیگران احترام بگذارید.  (عکس: لوئیس آلوارز از طریق گتی ایماژ)

گاتسمن گفت: «هرگز با علامت بعلاوه یک غیرمنتظره ظاهر نشوید.

مطمئناً، ممکن است بدانید که میزبان دوست دارد با پسر عموی شما بنشیند، یا فکر می کنید همه از ملاقات با پسر جدیدی که می بینید لذت خواهند برد. اما این بدان معنا نیست که شما می توانید یک دعوت نامه را بدون دریافت مجوز ارسال کنید.

اسمیت توصیه کرد: «از نگاه کردن به کابینت ها و کمدها خودداری کنید.

قابل درک است که چرا بسیاری از مردم ترجیح می دهند در صورت امکان آلودگی و میکروب های دنیای بیرون را در خانه های خود ردیابی نکنند.

متأسفانه، زمانی اتفاق می افتد که شما در خانه شخص دیگری هستید. ممکن است به طور تصادفی شراب قرمز را روی فرش بریزید یا چراغی را بکوبید. آن را نادیده نگیرید و سعی نکنید آن را پنهان کنید.

لیتون گفت: «در صورت درخواست، آماده باشید که کفش‌هایتان را در بیاورید». «اگر دوست ندارید پابرهنه باشید و فکر می‌کنید به یک خانه بدون کفش می‌روید، یک جفت جوراب یا دمپایی در کیفتان بیندازید.»

گوتسمن توصیه کرد: «کارت‌ها را روی میز شام عوض نکنید».

به قوانین خانه و متعلقات دیگران احترام بگذارید. (عکس: لوئیس آلوارز از طریق گتی ایماژ)

جاسوسی

او گفت: «میزبان‌هایی که می‌خواهند کفش‌ها درب منزل باقی بماند، باید برای مهمانان دمپایی یا جوراب نیز داشته باشند. «میزبان‌ها همچنین باید بفهمند که مهمان رد می‌کند. شیک پوشان ترجیح می دهند کفش های خود را به عنوان بخشی از مجموعه خود نگه دارند.

تداخل در تنظیم

لیتون از او خواست: «بدانید که زمان رفتن فرا رسیده است. “شکایت شماره یک که از میزبانان می شنویم در مورد مهمانانی است که استقبال از آنها بیش از حد باقی مانده است.”

اسمیت خاطرنشان کرد: “اگر برای یک وعده غذایی دعوت شده اید، هر گونه محدودیت غذایی باید از قبل به اشتراک گذاشته شود، نه زمانی که پشت میز می نشینید.”

دایان گوتسمن، کارشناس آداب معاشرت، نویسنده کتاب «آداب معاصر برای یک زندگی بهتر» و بنیانگذار مدرسه پروتکل تگزاس، می‌گوید: «به گشت و گذار در خانه نپردازید، مگر اینکه میزبان شما را به «سرگردانی» تشویق کند.

بیش از حد به شما خوش آمدید

اسمیت خاطرنشان کرد: «کفش‌های روشن یا خاموش معمولاً بسیار خاص هستند. “به آنچه میزبان شما ترجیح می دهد گوش دهید.”

البته طبیعی است که کمی کنجکاو باشیم و دقیقاً این رفتار را در فیلم های بی شماری دیده ایم. اما در برابر اصرار برای نگاه کردن به داخل کابینت دارو در حمام مقاومت کنید.

لیتون گفت: “مراقب باشید که برخی از میزبانان برای دستگیری افراد متجاوز، تیله های شیشه ای را در کابینت های دارویی خود قرار می دهند.” تیله‌ها در اطراف حمام می‌پینگند و صدای زیادی برای میزبان شما و سایر مهمان‌ها ایجاد می‌کنند.

آوردن یک پلاس وان ناخوانده

با این حال، نیازی به زیاده‌روی یا زیاده‌روی در مورد هدیه میزبان نیست. یک بطری شراب خوب یا یک دسته گل بردارید. این فکر است که مهم است.

انزوای بیماری همه گیر به بسیاری از ما قدردانی تازه ای از اشکال ساده اجتماعی شدن، مانند دور هم جمع شدن در خانه یک دوست، داد.

جودی آر.آر.آر.آر.آر.آر.آر.آر.آر.آر.آ.ر.مشاور آداب معاشرت، گفت: «وقتی کسی می‌گوید «خودت را در خانه بساز»، معمولاً به معنای واقعی کلمه نیست. “شما باید پاهای خود را از مبلمان دور نگه دارید، و مگر اینکه این یک دوست صمیمی باشد، نباید بدون اینکه از شما خواسته شود یخچال را باز کنید.”

اسمیت همچنین معتقد است میزبانان باید برای درخواست خود آماده باشند.

فقط انتظار نداشته باشید که وعده غذایی گیاهخوار باشد یا حاوی هیچ یک از آلرژن های شما نباشد. در اسرع وقت در مورد محدودیت‌هایی که ممکن است داشته باشید به میزبان بگویید (و به محدودیت‌های واقعی پایبند باشید، نه ترجیحات).

غذا دادن به سگ

بسیاری از مردم وقتی مردم را به آنجا دعوت می کنند خوشحال می شوند که یک گشت و گذار کوچک در فضای خود داشته باشند، اما این در همه زمان ها صدق نمی کند. و اگر میزبان شما یک تور ارائه نمی دهد، این کار را نیز به عهده خود نگیرید.

در مورد محدودیت های غذایی، مهم است که به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی میزبان ممکن است مقداری داشته باشند، بنابراین غذای خود را به اشتراک نگذارید.

ما از کارشناسان آداب معاشرت خواستیم تا برخی از رفتارهای بی ادبانه رایج را هنگام بازدید از خانه شخص دیگری به اشتراک بگذارند – و توصیه هایی برای اجتناب از آنها.

لمس کردن و حرکت دادن اشیا

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

به قوانین خانه و متعلقات دیگران احترام بگذارید. (عکس: لوئیس آلوارز از طریق گتی ایماژ)

ممکن است هنوز از نوشیدنی‌های شبانه‌تان لذت می‌برید یا احساس می‌کنید همه در حال چت کردن هستند. اما به زبان بدن میزبان ها توجه کنید و به کسانی که می خواهند به پاتوق کردن ادامه دهند پیشنهاد دهید به جای دیگری نقل مکان کنند.

نیک لیتون، کارشناس آداب معاشرت و یکی از مجریان برنامه «تو توسط گرگ ها بزرگ شدی؟» توصیه کرد: «قبل از دست زدن به یک شی یا برداشتن کتاب از قفسه سؤال کنید. پادکست

انتظار یک تور

به غیر از مواردی که صریحاً به شما گفته شده باشد که می‌توانید یک پلاس یک (یا به علاوه پنج) بیاورید، همیشه قبل از آوردن شخص دیگری به خانه دیگران، سؤال کنید. حتی اگر یک گردهمایی غیررسمی است، برای اطمینان از یک پیام کوتاه به میزبان بفرستید.

منتظر به اشتراک گذاشتن محدودیت های غذایی

گوتسمن گفت: “به سگ میزبان زیر میز غذا ندهید، مگر اینکه ابتدا از میزبان خود بخواهید.” سگ ممکن است آلرژی داشته باشد یا رژیم غذایی خاصی داشته باشد.

بی احترامی به قوانین کفش

مردم زمان و تلاش خود را صرف میزبانی رویدادهایی مانند مهمانی های شام می کنند، بنابراین به آنچه که با هم می گذارند احترام بگذارید و سعی نکنید مداخله کنید یا تغییراتی ایجاد کنید.

با دست خالی نشان دادن