بداخلاقی دادگاه آخرین پوچ حقوقی قاضی مارآ لاگو در پرونده ترامپ را فاش کرد

از آن زمان، او در هر مرحله به وکلای ترامپ دقیقاً همان چیزی را که موکل آنها بیشتر می‌خواهد داده است: زمان برای سوزاندن.

سپس، زمانی که ریموند دیری معلوم شد که یک داور بی‌معنی است که می‌خواهد این روند را تسریع بخشد – وکلای ترامپ را به‌طور خطرناکی با گفتن به آنها برای توضیح رسمی توضیح دهند که آیا ترامپ واقعاً این سوابق را از حالت طبقه‌بندی خارج کرده است یا خیر، کانن از جایی به بیرون آمد و او را به تلفن بازگرداند. .

وکلای ترامپ که در گذشته برای او قاضی خرید کرده بودند، به نظر می‌رسید که وقتی این شکایت را برای توقف تحقیقات FBI تنظیم کردند، دوباره این کار را انجام دادند. وکلای ترامپ با اجتناب از قاضی قاضی فلوریدا جنوبی که در ابتدا حکم بازرسی را تأیید کرده بود و قبلاً بر این موضوع نظارت می کرد، پرونده را به عنوان نامرتبط با سایر دعاوی در حال تعلیق علامت گذاری کردند – این پرونده را به قاضی دیگری منتقل کردند و به کانن ختم شد.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast

اما پتانسیل او برای آسیب رساندن به تحقیقات FBI هنوز به پایان نرسیده است. نقش Dearie صرفاً این است که یک داور موقت باشد تا از روند بررسی اسناد ممتاز بالقوه مراقبت کند. تصمیم او حتی نهایی نیست. هر نتیجه‌ای که او بگیرد همچنان برای تایید به کانن ارسال می‌شود، کسی که 37 سال از او کوچک‌تر است و در کلمبیا تازه متولد شده بود، در حالی که در حالی که میزان جرم و جنایت در حال افزایش بود، دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه شرقی نیویورک را رهبری می‌کرد.

ترامپ، ریموند دیری را به عنوان استاد ویژه در پرونده مار-آ-لاگو انتخاب کرد

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast

شین به دیلی بیست گفت: «اگر انگیزه قاضی صرفاً کمک به ترامپ بود، اینگونه رفتار می کرد.

“سوابق پزشکی” که او نگران بود فدرال رزرو به مطبوعات درز کند – چیزی که او آن را “خطر صدمات جبران ناپذیر” به رئیس جمهور سابق می نامید – در واقع یادداشت دکتری بود که خود ترامپ هنگام نامزدی برای کاخ سفید در سال 2016 به عنوان بخشی از آن اعلام کرد. یک شیرین کاری تبلیغاتی

نامه 30 اوت به قاضی، که با علامت “مهر شده” مشخص شده است، نحوه برخورد بسیار محتاطانه وزارت دادگستری با حمله خود به مار-آ-لاگو را در اوایل همان ماه نشان می دهد. اف‌بی‌آی یک «تیم بازنگری امتیازات» متشکل از ماموران و وکلا داشت که برای کنار گذاشتن هر چیزی که می‌تواند به پیگرد قانونی رئیس‌جمهور سابق لطمه بزند – مانند نامه‌های محرمانه بین او و هر یک از 35 وکیل مختلفش، یک بررسی اولیه و مرتب‌سازی شواهد را انجام دهند.

آنها می خواستند یک “استاد ویژه” را برای مدیریت خرد وزارت دادگستری منصوب کنند و بررسی کنند که آیا هر سند توقیف شده ای می تواند به عنوان سابقه ریاست جمهوری ممتاز یا ارتباط وکیل و مشتری در نظر گرفته شود. کانن فقط یک نفر را منصوب نکرد، او قاضی نیمه بازنشسته ای را که می خواستند انتخاب کرد.

وکلای ترامپ می خواستند تحقیقات FBI را ترمز کنند. کانن ماموران را از بررسی اسناد طبقه بندی شده منع کرد.

اما اکنون، واضح است که قاضی دادگاه منطقه، آیلین کانن، قبلاً می‌دانست که وزارت دادگستری آماده است تا انبوهی از سوابق شخصی ترامپ را شش روز قبل از اینکه ادعا کند رئیس‌جمهور سابق با «محروم شدن از خصوصیات بالقوه مهم» متحمل «یک آسیب واقعی» شده است، آماده است. اسناد.”

این جزئیات زمانی علنی شد که دادگاه سه شنبه شب را خراب کرد و یک پرونده مهر و موم شده وزارت دادگستری را در سند عمومی ارسال کرد که به سرعت توسط خبرنگار بلومبرگ زوئی تیلمن دستگیر شد.

این افشاگری آشکارتر می‌کند که کانن تا چه حد برای راضی کردن رئیس‌جمهوری که به او انتصاب مادام‌العمر را در نیمکت فدرال داده بود، پیش رفت. و این تنها به اجماع قاطع دانشمندان حقوقی اضافه می کند که کانن کاملاً در کنار ترامپ است.

اما در حالی که پرونده راه خود را از طریق این فرآیند طی می کند، محققان حقوق نگران هستند که کانن به مدیریت خرد مدیر خرد انتخابی خود ادامه دهد.

شرحی در سوابق دادگاه نشان می‌دهد که فدرال‌رزروها تلاش می‌کردند ضمیمه‌ای را به نامه بدنام و چشم‌گیر بازگردانند که یک پزشک منهتن به سرعت آن را تایپ کرد و با قاطعیت اعلام کرد: «به صراحت می‌توانم بگویم که اگر آقای ترامپ انتخاب شود، سالم‌ترین فرد خواهد بود. تا کنون به ریاست جمهوری انتخاب شده است.»

در اولین جلسه دادگاه، کانن از بی اعتمادی عمیق به وزارت دادگستری و روزنامه نگاران خبر داد. او ابراز عقیده کرد که تحقیقات اف‌بی‌آی از ترامپ برای سوءاستفاده از سوابق «فوق محرمانه» به نحوی با ارزیابی خسارت دولت فدرال در مورد اینکه آیا اسرار کشور به خطر افتاده است متفاوت است. تحلیلگران حقوقی تری کینفیلد، هری لیتمن و دیگران از استدلال حقوقی عجیب و غریب کانن رنجیدند.

اول، او مأموران ویژه FBI را از نگاه کردن به اسناد طبقه بندی شده ای که از مار-آ-لاگو بازیابی کرده بودند، منع کرد. سپس او یک داور ویژه دادگاه را منصوب کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌خواست تحقیقات را در مورد سوء استفاده از اسناد طبقه‌بندی شده کند کند.

پیتر ام. شین، محقق حقوقی در دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک، گفت: “او فقط به او تاخیری را می دهد که خواسته است.” او با این ادعای ترامپ که به‌عنوان رئیس‌جمهور سابق، مستحق توجه فوق‌العاده است، همدردی آشکار دارد.»

کارل توبیاس، استاد دانشکده حقوق در دانشگاه ریچموند، گفت: «به نظر می رسد که او با رئیس جمهور سابق همکاری خوبی دارد.

ترامپ برای خرید قاضی رفت و در پرونده مار-آ لاگو نتیجه داد

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

دیری زمانی بالاترین دادستان فدرال در بروکلین بود و قاضی فدرال شد، از جمله یک دوره هفت ساله در دادگاه مخفی و مخفی نظارت اطلاعات خارجی، جایی که فدرال رزرو برای انجام برخی از انواع پرونده ها، درخواست مجوز قضایی می کند. جاسوسی از خارجی ها نقش او در این پرونده می تواند آن را به طور عادلانه به جلو نگه دارد، اگرچه برخی از محققان حقوق شروع به نگرانی کرده اند که آیا او ادامه خواهد داد یا خیر.

این شخصی است که 38 سال را صرف ساختن شهرت عظیم خود کرده است. توبیاس گفت: اگر من 38 سال قاضی بودم… نمی‌خواستم کسی که از ترامپ بدش می‌آید دستور بدهد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

توبیاس با تاکید بر اینکه هر روز باقی ماندن پرونده نزد کانن گامی در جهت اشتباه است، خاطرنشان کرد که او باید کار درست را انجام می داد: متوجه شد که این پرونده پیش از این گسترش جستجوی Mar-a-Lago بود و آن را به بروس بازگرداند. راینهارت، قاضی قاضی که حکم بازرسی را تایید کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

توبیاس گفت: «فقط فکر نمی‌کنم که او هرگز صلاحیت قضایی داشته باشد. او می توانست این موضوع را به قاضی بازگرداند. تا جایی که این مورد اعتباری داشت، به جای این که این مورد را داشته باشد، به آن تعلق داشت. آنها برای به دست آوردن او در انجمن خرید کردند. همه نوع مسائل را مطرح می کند.»

وزارت دادگستری قبلاً در درخواست تجدید نظر نسبت به تصمیمات او موفق بوده است. مدار یازدهم، با وجود گرایش محافظه‌کارانه‌اش، توانایی اف‌بی‌آی را برای ادامه بازبینی سوابق طبقه‌بندی‌شده دولتی که از مار-آ-لاگو گرفته شده بود، احیا کرد. و روز چهارشنبه، دادگاه استیناف فدرال در آتلانتا درخواست‌های وزارت دادگستری را پذیرفت و با تسریع در روند تجدیدنظر موافقت کرد که می‌تواند کل مصیبت “استاد ویژه” را لغو کند.

وزارت دادگستری به تازگی قاضی منصوب شده از سوی ترامپ را در پرونده مار-آلاگو از بین برد.

در این نامه، یک وکیل وزارت دادگستری به نمایندگی از آن «تیم آلوده» توضیح داد که سه هفته پس از توقیف کالاها در املاک کنار اقیانوس فلوریدا، تیم آماده است 43 کالا را که هیچ ارتباطی با تحقیقات نداشت، بازگرداند: اسناد حقوقی از او. تسویه حساب محرمانه با انجمن گلف بازان حرفه ای برای فاکتورهای وکیلش آلینا حبا.

آخرین حکم قاضی کانن مار-آلاگو فقط سیلی خورد