بحث نهایی سنای ویسکانسین زشت می شود

پاسخ او باعث هو شدن جمعیت شد.

بارنز در پاسخ گفت: «هیچ افسر پلیس در این کشور به اندازه افسران پلیسی که در 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده حضور داشتند، ناامید نبودند.» او همچنین جانسون را به ریاکاری متهم کرد و گفت که او به قانون قدم اول رای داده است که برنامه‌های آزادی زودهنگام را برای زندانیان گسترش می‌دهد.

به جانسون و بارنز اجازه داده شد که پس از نامگذاری 30 ثانیه تکذیب کنند که منجر به تبادل آتشین و سریع شد. حضار در برخی مواقع به قدری با صدای بلند کاندیداها را تشویق می کردند – و به تمسخر می پرداختند که مجریان مجبور می شدند از آنها بخواهند ساکت شوند.

جانسون به طور گسترده به عنوان آسیب پذیرترین سناتور جمهوری خواه در نظر گرفته می شود که در ماه نوامبر با انتخاب مجدد روبرو می شود. جانسون و متحدان جمهوری‌خواهش با توجه به رتبه‌بندی پایین محبوبیت خود، چاره‌ای جز تلاش برای پایین آوردن بارنز به سطح محبوبیت خود ندارند. آنها با تبلیغات منفی او را مورد حمله قرار داده اند و او را در برابر جرم و جنایت نرم می دانند، در حالی که دموکرات ها جانسون را به عنوان یک پلوتوکرات غیرقابل لمس معرفی کرده اند که به کمک های مالی ثروتمندش خدمت می کند.

از این دو سیاستمدار در مورد تورم، سقط جنین، تامین اجتماعی و تعدادی از موضوعات داغ دیگر سوال شد. جانسون در مورد جرم و جنایت گفت که بارنز “یکی از حامیان بزرگ” جنبش کاهش بودجه پلیس بوده و از او به خاطر آزادی مشروط زندانیان “خشونت آمیز” توسط دولت فرماندار تونی اورز انتقاد کرد.

بارنز گفت که جانسون “ثابت کرده که مرد خانواده است.” جانسون ابتدا گفت: «من از این واقعیت که ستوان فرماندار بارنز والدینی دوست داشتنی داشت قدردانی می‌کنم» و سپس اضافه کرد: «آنچه مرا در این مورد گیج می‌کند، این تربیت است، چرا او علیه آمریکا روی آورده است؟»

علیرغم شروع دشواری که جانسون داشت، در هفته‌های اخیر پیشتاز نظرسنجی‌ها بوده است که منجر به نگرانی فزاینده دموکرات‌های ایالتی و ملی در مورد رقابت شده است. با این حال، رقابت همچنان نزدیک است و جانسون در میانگین نظرسنجی‌ها با حدود سه درصد پیشی گرفته است.

در بحبوحه تورم و قیمت های بالای بنزین، جانسون به دنبال این بود که رقابت را به عنوان یک همه پرسی در مورد کاخ سفید در نظر بگیرد و از او پرسید: «از زمانی که دموکرات ها کنترل را به دست گرفتند، وضعیت شما بهتر است یا بدتر؟» در همین حال، بارنز استدلال کرد که جانسون تهدیدی برای امنیت اجتماعی و دموکراسی است و به ارتباط رئیس ستاد وی با طرح انتخاب کنندگان جعلی اشاره کرد.

جانسون و بارنز همچنین به خاطر تجربیات شغلی خود به یکدیگر شلیک کردند. جانسون گفت: “بارنز ادعا می کند که بخشی از طبقه کارگر است، اما من واقعاً مدرکی پیدا نکرده ام که او واقعاً شغل واقعی در بخش خصوصی داشته است.” بارنز گفت که جانسون که مدت‌ها از داشتن یک تجارت پلاستیکی به عنوان شواهدی مبنی بر اینکه می‌داند چگونه شغل ایجاد کند، تبلیغ می‌کرد، صرفاً با این شرکت ازدواج کرد: «سناتور جانسون اعتبار زیادی برای کسب‌وکار همسرش در نظر گرفته است. ”

هنگامی که آنها در روز پنجشنبه برای دومین و آخرین بار در یک صحنه مناظره با یکدیگر ملاقات کردند، سناتور جمهوری خواه رون جانسون و رقیب دموکرات ماندلا بارنز هدف یکسانی داشتند: رقیب خود را برای رای دهندگان انتخابی کاملا غیرقابل قبول قرار دهند.

مسابقه سنای ویسکانسین، که ماه ها تبلیغات حمله را به نمایش گذاشته است، در دانشگاه مارکت در میلواکی حتی زشت تر شد. این دو نامزد یکدیگر را به افراط گرایی در سقط جنین، عدم حمایت از اجرای قانون و سفر با سکه مالیات دهندگان متهم کردند.

بارنز گفت: “او سعی کرد انتخاب کنندگان جعلی را نزد معاون رئیس جمهور بفرستد، گفت که دخالت او چند ثانیه طول کشید، گویی می توانید از قانون پنج ثانیه برای براندازی انتخابات استفاده کنید.”



منبع

جانسون دست داشتن در این تلاش را رد کرده است. او ابتدا قصد داشت به نتایج انتخابات 2020 اعتراض کند، اما در نهایت به تایید آنها رای داد.

در حالی که بارنز در گذشته از کاهش بودجه برای اجرای قانون حمایت می کرد، او در طول مبارزات انتخاباتی گفته بود که از کاهش بودجه پلیس حمایت نمی کند.

لحن شب حتی زمانی که از دو نامزد خواسته شد چیزی را که در مورد رقبای خود تحسین برانگیز می‌دانستند، نام ببرند، ناخوشایند بود.