بحثی در آریزونا وجود ندارد، این کار کلت مک کوی است

جونز در نهایت با یک جفت گونی به کاردینال ها کمک کرد تا به پیروزی برسند.

به خاطر فرنچایز، بیایید همه امیدوار باشیم که موری در حین بازتوانی در حال یادگیری باشد.

با مور در [email protected] یا 602-444-2236 تماس بگیرید. او را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید @SayingMoore.

و این را نباید یک حرکت دائمی در نظر گرفت.

موری باید یاد بگیرد که به بقیه بچه ها کمک کند تا آرام شوند، آرام بگیرند و بهترین توپ خود را بازی کنند.

اما تیم برای مک کوی بهتر بازی کرد، و اگر کلیف کینگزبری و استیو کیم بخواهند شغل خود را حفظ کنند و به مرحله پلی‌آف برسند، مطمئن خواهند شد که موری تمام زمان لازم را برای بهبودی از آن همسترینگ اصلاح شده صرف می‌کند.

مک کوی گفت: “به عنوان یک پشتیبان، هرگز نمی دانید که چه زمانی فرصت شما به دست می آید.” صادقانه بگویم، من می خواهم (کایلر موری) سالم باشد. او بازیکن فوق العاده ای است. اما در این شرایط، با خط‌داران بیرون، پشت‌مان به دیوار، یک بازی تقسیم‌بندی در جاده… عمیقاً حفاری کردم و افتخار می‌کردم که آنجا بیرون بروم و تا جایی که می‌توانم بازی کنم.»

موری مهیج ترین، گریزان ترین، هیجان انگیزترین دونده ای است که من دیده ام. مثل اینکه او رجی بوش است و بقیه NFL ایالت فرسنو هستند.

بازیکنان می دانند چه زمانی نیاز به تمرکز بیشتر دارند. می بینند چه کسی زود حاضر می شود و دیر می ماند. و آنها می دانند که چه کسی یک برنامه بازی را به طور مؤثرتر انتقال می دهد.

اینگلوود، کالیفرنیا - 13 نوامبر: ای جی گرین شماره 18 با کولت مک کوی شماره 12 از آریزونا کاردینالز پس از یک ضربه داون در چهارمین چهارم بازی مقابل لس آنجلس رامز در استادیوم SoFi در 13 نوامبر 2022 در اینگلوود، کالیفرنیا جشن می گیرد.  (عکس از شان ام. هافی/گتی ایماژ)

این کار کلت مک کوی است که ببازد.

کایلر موری با استعدادترین ورزشکاری است که تا به حال در اطرافم بوده ام. اگر او 20 سال پیش می آمد، یک مرد دو ورزش مانند دیون سندرز یا بو جکسون بود.

INGLEWOOD، کالیفرنیا – پس از اینکه آریزونا کاردینالز روز یکشنبه لس آنجلس رامز را با نتیجه 27 بر 17 در ورزشگاه SoFi شکست داد، بحثی وجود ندارد.

با صرف زمان برای یادگیری آن چیزهای نامشهود، موری می‌تواند برای کمک به فرنچایز برنده یک Super Bowl آماده شود.

مک کوی پس از بازی گفت: “من فقط سعی کردم در تمام طول هفته موعظه کنم که آنها بهترین بازیکن بازی را در دفاع دارند.” آنها پاس عجله خوبی دارند و اگر توپ به موقع و با ریتم بیرون نیاید، ما برنده بازی نخواهیم بود.

بازیکنانی که با آنها صحبت کردم اصرار دارند که می توانند با موری در ترکیب تا این سطح بازی کنند و شاید این درست باشد. ما فقط در این فصل آن را ندیده ایم.

اینگلوود، کالیفرنیا – 13 نوامبر: کلت مک کوی شماره 12 از آریزونا کاردینالز با توپ در کوارتر دوم بازی مقابل لس آنجلس رامز در استادیوم SoFi در 13 نوامبر 2022 در اینگلوود، کالیفرنیا تقلا می کند. (عکس از Harry How/Getty Images)

این را ساده نمی گویم.

مثل سال گذشته که چندلر جونز هیچ نمایشی نمی ساخت. مک کوی جونز را کنار کشید و گفت (و من در اینجا نقل قول می‌کنم): «هی، من شما را آنقدرها نمی‌شناسم، و نمی‌خواهم چیزی خارج از خط بگویم. اما تو چندلر بدبو جونز هستی. به نظر می رسد که شما در آنجا در زمین بازی فکر می کنید. فقط باید به یاد داشته باشید که یکی از بهترین های تاریخ هستید و به بازی خود بروید. فقط برو خودت باش.»

«طرف اعدام کاری که ما به صورت تهاجمی انجام دادیم کارساز بود. چیزهای زیادی در آن بازی شده است. فکر می‌کردم خط حمله عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت… من با چهار بازیکنی بازی می‌کردم که قبلاً هرگز با آنها بازی نکرده‌ام. من فقط می خواستم از آنها مراقبت کنم. آنها از من مراقبت کردند و فوق العاده بازی کردند.”

اینگلوود، کالیفرنیا - 13 نوامبر: کلت مک کوی شماره 12 از آریزونا کاردینالز با توپ در کوارتر دوم بازی مقابل لس آنجلس رامز در استادیوم SoFi در 13 نوامبر 2022 در اینگلوود، کالیفرنیا تقلا می کند.  (عکس از Harry How/Getty Images)

اما برای چند هفته آینده، این وظیفه مک کوی است که باید از دست بدهد.

و موری باید یاد بگیرد که کارها را به روش آسان انجام دهد، مانند زمانی که مک کوی در اولین رانندگی آریزونا، ای جی گرین را در رتبه چهارم و دوم پیدا کرد.

دارایی های نامشهود او می تواند کاردینال ها را در موقعیت پلی آف قرار دهد.

و او آنقدر دقیق است که برای بازیکنانی که با تفنگ تک تیرانداز برنده می شوند، باید پوسته Fortnite مخصوص به خود را داشته باشد.

مک کوی گفت: «من از مسابقه خوشم آمد. من (دی آندره هاپکینز) را در قسمت جلو داشتم. اما برای من، مانند خط فروشگاه های مواد غذایی بود: “اگر افراد بیشتری آنجا هستند، بیایید آن را اینجا بیاندازیم.” من به AJ اعتماد دارم … بازی بزرگ توسط او.”

این نوع انگیزه می تواند فراتر از آن چیزی باشد که فکرش را می کنید اگر شما یک خط حمله باشید که باید در مقابل آرون دونالد و یکی از ترسناک ترین پاس ها در تمام دوران قرار بگیرید.

موری در حال بهتر شدن است، اگرچه هیچ جدول زمانی فوری برای بازگشت او وجود ندارد.

مک کوی هم صدمه دیده است. نمی دانیم زانو است یا همسترینگ یا گرفتگی. اما اگر بتواند راه برود، کاردینال ها باید او را در برابر سانفرانسیسکو در مکزیکوسیتی آغاز کنند.

مور زیادی وجود دارد که این از کجا آمده است. برای ویدیوها، ستون‌ها، نظرات و تحلیل‌های تیم ورزشی برنده جایزه آریزونا مشترک شوید.

این مقاله ابتدا در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: مور: آریزونا باید کیلر موری را روی نیمکت کلت مک کوی نگه دارد.





منبع

مک کوی به اندازه موری با استعداد نیست. هرگز نبوده است. هرگز نخواهد بود. اما او نقاط قوت خود را می داند.

اینگلوود، کالیفرنیا – 13 نوامبر: ای جی گرین شماره 18 با کولت مک کوی شماره 12 از آریزونا کاردینالز پس از یک ضربه داون در چهارمین چهارم بازی مقابل لس آنجلس رامز در استادیوم SoFi در 13 نوامبر 2022 در اینگلوود، کالیفرنیا جشن می گیرد. (عکس از شان ام. هافی/گتی ایماژ)

دارایی های نامشهود در NFL اهمیت دارند.