بتو اورورک پس از خنده هکر به تیراندازی دسته جمعی اووالده با توهین آمیز انتقاد کرد.


بتو اورورک، سیاستمدار دموکرات، چهارشنبه به مردی که در حال بحث درباره تیراندازی دسته جمعی اووالد، تگزاس در تالار شهر مینرال ولز، تگزاس بود، می خندید.

اورورک در طول سخنرانی خود در تالار شهر، خشم خود را از مرد مسلحی که در یک مدرسه ابتدایی در اووالد، تگزاس تیراندازی کرد و 19 کودک و دو بزرگسال را کشت، ابراز کرد. اورورک اسلحه‌ای را که مرد مسلح 18 ساله استفاده می‌کرد، توصیف کرد که «در اصل برای استفاده در میدان‌های جنگ در ویتنام برای نفوذ به کلاه ایمنی سرباز دشمن در ارتفاع 500 فوتی و سقوط او طراحی شده بود».

اورورک در توصیفی که برای جمعیت داشت، با انداختن روی یک زانو و دراز کردن بازوی خود، از یک جنگجو تقلید کرد، به گونه‌ای که انگار برای شلیک در صف ایستاده است. صدای خنده یکی از اعضای جمعیت شنیده شد که اورورک به سرعت برگشت و با آن شخص روبرو شد.

اورورک به هکر گفت: “ممکن است برای شما خنده دار باشد، (توهین آمیز). “اما برای من خنده دار نیست.”

بتو اورورک، نامزد دموکرات فرمانداری، پس از قطع کنفرانس مطبوعاتی فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، در اووالد، تگزاس، در 25 می 2022، با رسانه ها صحبت می کند.

بتو اورورک، نامزد دموکرات فرمانداری، پس از قطع کنفرانس مطبوعاتی فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، در اووالد، تگزاس، در 25 می 2022، با رسانه ها صحبت می کند.

این رویارویی با تشویق اورورک از سوی جمعیت مواجه شد. مشخص نبود چه چیزی باعث خنده اعضای جمعیت شد.

“این بر عهده شماست”: بتو اورورک با ابوت، کروز در کنفرانس مطبوعاتی تیراندازی در مدرسه تگزاس روبرو می شود

ویدئوی مرتبط: بتو اورورک در جریان کنفرانس خبری Uvalde با فرماندار تگزاس مواجه شد.

اورورک، یکی از طرفداران قدیمی قوانین سختگیرانه اسلحه، قرار است به عنوان نامزد دموکرات ها در برابر فرماندار جمهوری خواه گرگ ابوت در انتخابات فرمانداری تگزاس در نوامبر به رقابت بپردازد.

اورورک در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2020 خود به دلیل قول “بله جهنمی” خود مبنی بر ممنوعیت تفنگ های نیمه اتوماتیک مشهور شد. نظر او پس از تیراندازی دسته جمعی در سال 2019 در والمارت در زادگاهش ال پاسو، تگزاس بیان شد.

اورورک همچنین از ابوت و سناتور تد کروز، از تگزاس، در یک کنفرانس خبری تیراندازی در مدرسه به دلیل عدم انجام کافی قوانین اسلحه انتقاد کرد.

اورورک به ابوت گفت: “این به عهده شماست. تا زمانی که تصمیم بگیرید کاری متفاوت انجام دهید، این اتفاق ادامه خواهد داشت.” “کسی باید برای حمایت از کودکان این ایالت بایستد وگرنه همانطور که در Uvalde کشته شدند به قتل خواهند رسید.”

پس از رویداد مبارزات انتخاباتی چهارشنبه در Mineral Wells و فیلم‌های ویدئویی از رویارویی O’Rourke در فضای مجازی پخش شد. این مرد 49 ساله توییت کرد “هیچ چیز برای من جدی تر از اجرای عدالت برای خانواده های اووالده و جلوگیری از تکرار این اتفاق نیست.”

این مقاله در ابتدا در USA TODAY ظاهر شد: بتو اورورک در مورد تیراندازی اووالده با هجوم به سرکشی می زند





منبع