با پرونده اوهایو، اتهامات سوء استفاده از تشویق به 20 افزایش یافت

طبق این دادخواست، USASF دو کارمند متهم را در حالی که تحقیقات شخص ثالث در جریان بود، تعلیق کرد، که می افزاید که خردسال جزئیات رویارویی خود را در 23 سپتامبر 2020، تماس زوم با نماینده مجاز USASF ارائه کرد.

گزارش‌های برفی در مورد سوء استفاده ادعایی تشویق‌کننده‌ها از زمانی که موسس یک باشگاه ورزشی نخبه در کارولینای جنوبی در اواخر ماه اوت و در بحبوحه تحقیقات در مورد سوءاستفاده، خودکشی کرد، منجر به افزایش دقت در مورد این ورزش شد. آخرین شکایت، تعداد شاکیان را به 20 نفر رساند.

USASF به ایمیلی که خواستار اظهار نظر در روز چهارشنبه بود، پاسخ نداد.

در هر شکایتی از USASF، USA Cheer، و Varsity Spirit، یکی از شرکت های تابعه Varsity Brands، به عنوان متهم نام برده شده است. وکلا استدلال می کنند که Varsity Spirit به عنوان ارائه دهنده غالب مسابقات و اردوهای تشویقی و از طریق کنترل مؤثر بر نهادهای نظارتی، نتوانست محیط امنی را که تبلیغ می کرد فراهم کند.

کلمبیا، اس سی (AP) – آخرین شکایت از مجموعه‌ای که ادعا می‌کند سوء رفتار جنسی گسترده در میان تشویق‌های رقابتی است، ادعا می‌کند که مقامات به دو طراح رقص اجازه داده‌اند پس از بررسی‌های مربوط به آزار جنسی، به کار خود ادامه دهند.

Varsity Brands در بیانیه ای گفت: “برای روشن بودن، Varsity در کنار بازماندگان و پیگیری آنها برای عدالت می ایستد. ما از این که شکارچیان از برنامه های تشویقی برای سوء استفاده از کودکان بی گناه سوء استفاده کردند، خشمگین هستیم. ما هر اتهامی مبنی بر اینکه Varsity Spirit چنین غیرقابل تصوری را فعال کرده است را رد می کنیم. رفتار – اخلاق.”

شاکی می گوید که جزئیات این برخورد را در یک ایمیل ناشناس به دو باشگاه ورزشی در کالیفرنیا و کارولینای شمالی در ژوئن 2020 ارسال کرده است. پس از اینکه یک مدیر پرونده فدراسیون ستاره ایالات متحده پایگاه را لمس کرد، شاکی گزارشی رسمی ارائه کرد و متعاقبا با مقامات اجرای قانون اوهایو همکاری کرد. ، طبق دادنامه.

طبق این دادخواست، مجری قانون اوهایو به دنبال اتهام نبود زیرا شاکی در آن زمان بیش از 16 سال – سن رضایت ایالت – بود.

اما تحقیقات اخیر روزنامه نگاری نشان می دهد که این فهرست ناقص است. در سپتامبر 2020، USA Today گزارش داد که ثبت نام ده‌ها مربی تشویق کننده را که به اتهام سوء استفاده جنسی متهم یا محکوم شده بودند، از دست داده است.

USASF و USA Cheer هر دو با وام های بدون بهره از Varsity برای اداره ورزش رو به رشد ایجاد شدند.

در این دادخواست آمده است که در 19 نوامبر 2020، هر دو نفر از فهرست عمومی مربیان نالایق USA Cheer حذف شدند. در این دادخواست آمده است که USASF و USA Cheer پس از اتهاماتی مبنی بر اینکه جری هریس – یک مربی برجسته در یک برنامه محبوب نتفلیکس – از دو کودک درخواست رابطه جنسی کرده است، این ثبت را در سال 2020 ایجاد کردند. هریس در نهایت به جرم جنایات جنسی اعتراف کرد.

این رسوایی با شروع فصل رقابت، دنیای تشویق کنندگان را درگیر کرده است. پس از مطرح شدن این اتهامات در راکستار چیر در کارولینای جنوبی، 10 باشگاه ورزشی در کارولینای آمریکا، جورجیا، پنسیلوانیا، رود آیلند و نیوجرسی اعلام کردند که نام و برند راک استار را کنار خواهند گذاشت. WRAL-TV گزارش داد که یک سیستم مدرسه دولتی کارولینای شمالی ورزشکاران خود را از شرکت در مسابقاتی که توسط Varsity Spirit برگزار می شود منع کرد. آتلانتا ژورنال-Constitution گزارش داد که اخیراً، پلیس جورجیا حکم دستگیری مربی متهم به تجاوز به یک پسر 15 ساله را دریافت کرده است.



منبع

Varsity Brands – که با شکایت‌های ضد انحصاری جداگانه‌ای نیز مواجه است – هر گونه مقصر بودن را رد کرده و در عین حال از تشویق‌کنندگانی که ادعای سوء استفاده می‌کنند حمایت می‌کند. Varsity Spirit اذعان کرد که “حمایت لازم” را برای ایجاد USASF ارائه کرده است. اما این شرکت با تاکید بر استقلال خود از بدو تاسیس، تصورات مربوط به کنترل هیئت حاکمه را رد می کند. Varsity Spirit اخیراً یک وکیل با قدرت بالا را برای بررسی ادعاهای افترا در رابطه با این شکایت ها حفظ کرده است.

یک شکایت فدرال که روز دوشنبه در اوهایو ثبت شد، دامنه رسوایی رو به رشد را فراتر از جنوب شرقی گسترش داد. با هم، شاکیان ناشناس در شش ایالت – که همگی توسط شرکت حقوقی Strom مستقر در کارولینای جنوبی نمایندگی می شوند – نهادهای حاکم بر ورزش و موسسات رقابتی پیشرو را متهم می کنند که در محافظت از ورزشکاران زیر سن قانونی در برابر سوء استفاده دقیق ناکام هستند.

در آخرین مورد، دو مرد که قراردادی برای ارائه آموزش در یک باشگاه ورزشی در اوهایو بسته بودند، پس از نیمه شب در اواخر ژوئیه 2016، یک تشویق کننده مرد 17 ساله را به اتاق هتل خود دعوت کردند. در این گزارش آمده است که تشویق کننده دعوت آنها را برای نوشیدن الکل رد کرده است و مردانی که در آن زمان 24 و 25 ساله بودند، با وجود تلاش های او برای ترک، چندین بار با او رابطه جنسی داشتند. باشگاه بدنسازی برای بحث در مورد رفتار نامناسب احتمالی با پسر تشکیل جلسه داد اما طبق دادخواست اقدامی نکرد.

در یک تماس در 23 نوامبر 2020، یک وکیل USASF به پسر پرونده اوهایو گفت که یک کارآگاه گفت که او نمی تواند بدون هیچ شاهدی، طبق دادخواست، اتهاماتش را پیگیری کند. وکیل گفت که به همین دلیل، “دست های USASF بسته است.”

این شکایت ها تصویر زشتی از یک صحنه ورزشی را ترسیم می کنند که در آن مربیان از قدرت خود برای به اشتراک گذاشتن مواد مخدر و شروع رابطه جنسی با ورزشکاران زیر سن قانونی استفاده می کنند، در حالی که شبکه ای از مؤسسات نظارت ضعیف یا غیرموجودی را بر عهده دارند.