با وجود اینکه استوارت هاس 1 درخواست تجدیدنظر را رد می کند، در NASCAR «خیلی دیوانه» دود کنید

استوارت یک توییت ارسال کرد سه‌شنبه شب که در آن نوشته شده بود، «اگر کسی ایده‌ای دارد، به دنبال یک سرگرمی آخر هفته جدید (چیزی که در جنوب شرقی نیست) می‌گردم. چیزی کم درام و ترجیحا آرامش بخش.»

استوارت در پاسخ به این سوال که آیا هنوز با NHRA سرگرم می شود، پاسخ داد: «دوست دارم. فضا بسیار متفاوت است، بسیار متفاوت است. و من جو آنجا را دوست دارم، تمام سال را دارم.»

در همین حال، استوارت برای سیزدهمین کمپ فانتزی مسابقه دود خود در تگزاس بود، رویدادی که در تاریخ خود بیش از 1.5 میلیون دلار برای خیریه کودکان Speedway در تگزاس جمع آوری کرده است، اما در دو سال گذشته به دلیل بیماری همه گیر برگزار نشده بود. او سپس حدود 75 مایل را برای NHRA تگزاس ملی پوشان پاییزی آخر هفته در انیس، تگزاس طی خواهد کرد.

نسکار روز سه شنبه گفت که بررسی داده ها و ارتباطات تیمی نشان داد که استوارت هاس نتایج مسابقه حذفی پلی آف در شارلوت را دستکاری کرده است.

مسابقات اتومبیل رانی AP بیشتر: https://apnews.com/hub/auto-racing و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

استوارت گفت: “من قرار نیست در مورد آن صحبت کنم. من در حال حاضر از NASCAR خیلی عصبانی هستم، در مورد آن صحبت نمی کنم.”

ناسکار 100000 دلار جریمه برای کاستر و از دست دادن 50 امتیاز راننده و همچنین 50 امتیاز مالک برای SHR تعیین کرد. مایک شیپلت، رئیس خدمه نیز 100 هزار دلار جریمه و برای مدت نامحدودی تعلیق شد.

استوارت هاس در حالی که همچنان در حال پیشبرد درخواست تجدیدنظر در آن پرونده است، روز چهارشنبه پس از شکست فورد در بازرسی پس از مسابقه در تالادگا، درخواست تجدیدنظر خود را از جریمه های قبلی، از جمله 100000 دلار جریمه، علیه کوین هارویک و رئیس خدمه اش لغو کرد.

روز یکشنبه، به نظر می‌رسید که کول کاستر عمداً یک خط ترافیک را در مسیر جاده شارلوت متوقف کرده است، زیرا هم تیمی اش چیس بریسکو در تلاشی ناامیدانه برای رفتن به دور سوم پلی آف از کنارش هجوم آورد.

این هفته، شامل گرفتن برخی از مسابقات درگ است.

بریسکو نهم شد، به اندازه‌ای خوب بود که کایل لارسون قهرمان ناسکار را از پلی آف حذف کرد، زیرا میدان از 12 راننده به 8 راننده کاهش یافت. بریسکو با دو امتیاز نسبت به لارسون جایگاه هشتم و آخرین مرحله پلی آف را به دست آورد.

استوارت که یک ماشین در هر یک از دو بخش برتر NHRA دارد، گفت: “بسیار خوشحالم که این آخر هفته به مسابقات درگ خواهم رفت.” “اگر به خاطر این واقعیت نبود که من باید چند بار حضور داشته باشم، بقیه سال در مسابقه نسکار دیگری شرکت نمی کردم. وقتم را تلف نمی کردم.”

___

اسکات میلر، نایب رئیس ارشد مسابقات نسکار، روز سه شنبه گفت: «هیچ چیز منافاتی با این نداشت که این کار عمدی انجام شده است».

این حرکت پس از صحبت استوارت با خبرنگاران در تگزاس موتور اسپیدوی اعلام شد. چند ساعت بعد، افسر ارشد مسابقات SHR گرگ زیپادلی در بیانیه ای در مورد اتهامات دستکاری در مسابقه گفت که تیم “هر گونه تخلف را رد می کند و به شدت از پرسنل خود دفاع خواهد کرد” در روند تجدید نظر.

فورت ورث، تگزاس (AP) – با توجه به اینکه تیم او هنوز 200000 دلار جریمه و ادعاهای نسکار مبنی بر دستکاری استوارت هاس ریسینگ در پایان مسابقه پلی آف اخیر نسکار دارند، تونی استوارت، یکی از مالکان، تصمیم گرفت که در آن روز چهارشنبه صحبت نکند.