با شروع قوانین جدید ساخت آمریکا، سازندگان شارژرهای EV برای کاهش سرعت آماده می شوند

در آریزونا، وزارت حمل و نقل ایالتی تلاش ها برای ساخت ایستگاه های شارژ را رهبری می کند و انتظار دارد 76.5 میلیون دلار بودجه شارژ فدرال طی پنج سال آینده داشته باشد.

ثور اندرسون، مدیر پروژه در وزارت حمل و نقل آریزونا، به رویترز گفت: «خرید آمریکا احتمالاً محدودیت دیگری از نظر سرعت خروج ایستگاه‌ها خواهد بود. همه به دنبال نصب ایستگاه های شارژ جدید در یک لحظه خواهند بود تا فشار زیادی بر تولید شارژرها وارد کند.

بزرگترین سازندگان و اپراتورهای شبکه ایستگاه های شارژ EV شامل Tesla Inc، ChargePoint Holdings Inc، EVgo Inc و Electrify America هستند.

سهام EVgo در 15 فوریه، زمانی که دولت ایالات متحده قوانین جدید شارژرها را اعلام کرد، تقریباً 10 درصد افزایش یافت. از آن زمان، آنها حدود یک چهارم ارزش خود را از دست داده اند. رقبای ChargePoint، Wallbox، Blink Charging Co و Tritium حدود 30 درصد در مدت مشابه در مقایسه با افت نزدیک به 5 درصد در S&P 500 سقوط کرده اند.

دور اول 1.25 میلیارد دلاری ساخت بایدن دقیقاً بر روی شارژرهای سریع بزرگراه متمرکز شده است، به عنوان مثال، دورهای بعدی شامل شارژرهای کندتر برای شارژ یک شبه است.

آتیش پاتل، یکی از بنیانگذاران XCharge آمریکای شمالی، که شارژرها را از کارخانه تولیدی خود در پکن وارد می کند، گفت: «همه امیدوار بودند که برای خرید آمریکا و ساخت آمریکا معافیت وجود داشته باشد. این یک آچار در برنامه‌های بسیاری از مردم است.»

اما جاناتان لوی، مدیر ارشد بازرگانی EVgo گفت این خطر وجود دارد که پروژه‌های 2023 منتظر بمانند تا زنجیره تامین به پایان برسد و برنامه‌ریزی دشوار است.

تسلا آنها را در کارخانه خود در بوفالو، نیویورک تولید می کند و الزامات مونتاژ نهایی را برآورده می کند. ریسک برای سایر شرکت‌هایی که هنوز تولید خود را در ایالات متحده راه‌اندازی نکرده‌اند و بیشتر درآمدشان به برنامه فدرال وابسته است، بیشتر است.

سان فرانسیسکو (رویترز) – تولیدکنندگان و اپراتورهای شارژرهای خودروهای الکتریکی در ایالات متحده در تلاش برای پیروی از شرایط “ساخت آمریکا” برنامه فدرال 7.5 میلیارد دلاری که برای شتاب بخشیدن به صنعت است، برای کاهش سرعت تولید و استقرار آماده می شوند.

شرکت‌ها و برخی از مقامات ایالتی که بودجه فدرال را مدیریت خواهند کرد، هشدار می‌دهند که کشور در حال حاضر فاقد ظرفیت تولید داخلی است – به ویژه در شارژرهای پرسرعت – و اجرای دقیق روند عرضه را کند می‌کند، هزینه‌ها را بالا می‌برد و احتمالاً به صنعتی که بایدن به دنبال آن است صدمه بزند. پرورش دادن

توسط ابیروپ روی و هیونجو جین

حدود دو سوم بودجه طرح فدرال به ایالت ها اختصاص می یابد در حالی که متقاضیانی مانند شهرها، شهرستان ها و قبایل بومی آمریکا می توانند برای بقیه با هم رقابت کنند.

شارژرهای سریع می توانند صدها مایل به مسافت طی یک ساعت یا کمتر اضافه کنند. این در مقایسه با پنج ساعت یا بیشتر شارژرهای ارزان‌تر سطح 2 برای شارژ یک وسیله نقلیه است. حدود 30000 دستگاه شارژ سریع در سراسر کشور وجود دارد که حدود 60 درصد آنها توسط سازنده پیشرو در صنعت خودروهای برقی، تسلا، ساخته و راه اندازی شده است. مدل های شارژر بسیار قدرتمند می توانند بیش از 100000 دلار قیمت داشته باشند.

به دستور دولت ایالات متحده، تسلا شروع به باز کردن ایستگاه های شارژ خود برای خودروهای غیر تسلا کرده است، اما مشخص نیست که آیا برای بودجه فدرال مناقصه خواهد کرد یا خیر. تسلا به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

به گفته مدیران شرکت و کارشناسان صنعت، الزامات برای شروع فوری مونتاژ شارژرها در کارخانه‌های ایالات متحده و استفاده از محفظه‌های آهنی یا فولادی ساخت ایالات متحده، بسیاری را در صنعت شارژ خودروهای برقی غافلگیر کرده است.

قوانین طولانی مدتی که ماه گذشته توسط کاخ سفید وضع شد، بخشی از تلاش جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای ساختن یک سیستم بزرگراهی برقی تا سال 2030، مقابله با تغییرات آب و هوا و ایجاد مشاغل محلی است.

او به رویترز گفت: «این فقط کسانی را که موفق هستند ارزشمندتر می کند.

“شما این بلاتکلیفی را دارید. آیا من آن معافیت را دریافت می کنم؟ آیا باید خود را نگه دارم؟ به نظر می رسد؟”

اما دولت فدرال گفت که انتظار دارد شارژرهای کافی برای پاسخگویی به تقاضای اولیه «محدود» وجود داشته باشد، حتی با افزایش سرعت برنامه.

EVgo Inc، یک اپراتور شبکه شارژ با بیش از 850 مکان شارژ سریع، گفت که فرآیندی برای درخواست به‌صورت جداگانه برای به تعویق انداختن قوانین «ساخت آمریکا» وجود دارد، اما مطمئن نیستیم که آیا دولت این اجازه را می‌دهد یا خیر. سازنده شارژر کره جنوبی آن، SK Signet Inc، در حال برنامه ریزی برای افتتاح یک کارخانه در تگزاس برای تولید سالانه 10000 شارژر سریع جریان مستقیم تا سال 2026 است.

ناامید کننده سرعت دست انداز

(گزارش توسط Abhirup Roy و Hyunjoo Jin در سانفرانسیسکو؛ گزارش اضافی توسط Jarett Renshaw در فیلادلفیا؛ ویرایش توسط Peter Henderson و Matthew Lewis)



منبع

لبه تسلا

پاتل گفت که معمولاً 12 تا 18 ماه طول می کشد تا تولید از کشور دیگری منتقل شود، و افزود که XCharge، یکی از بزرگترین فروشندگان شارژرهای سریع الکتریکی در اتحادیه اروپا، در حال تسریع در راه اندازی یک مرکز ایالات متحده برای پیروی از قوانین است که می تواند فشار وارد کند. هزینه ها در حدود 25-30٪ افزایش می یابد.

الیوت جانسون، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Evolve ETFs، که بیش از 4 میلیارد دلار دارایی از جمله سرمایه گذاری در EVgo و Tesla را مدیریت می کند، گفت قوانین جدید ناامید کننده هستند اما فقط سرعت گیر دارند.

الزام تامین 55 درصد از هزینه قطعات از ایالات متحده تا اواسط سال 2024 به تعویق افتاد، اما مدیران اجرایی انتظار داشتند که تعویق در شرایط دیگر نیز وجود داشته باشد.