با توجه به اینکه بیش از 40 وکیل ترامپ به دلیل شکایات اخلاقی و حتی اتهامات بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند، کارشناسان حقوقی به شوخی MAGA اکنون مخفف “Making Attorneys Get Attorneys” است.

کیمبرلی وهل، استاد حقوق دانشگاه بالتیمور که تحقیقات مربوط به حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره را از نزدیک دنبال می کرد، به نیویورک تایمز گفت: “هیچ راهی برای پایبندی به یکپارچگی اخلاقی و حفظ شغل خود وجود ندارد.” وکلای ترامپ: “هیچ راهی برای وارد نشدن به یک آشفتگی وجود ندارد.”

در 6 ژانویه 2021، ایستمن از مشاور حقوقی مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق خواست که قانون را زیر پا بگذارد و مراحل صدور گواهینامه انتخابات 2020 را متوقف کند. او هنوز تا زمان روی کار آمدن جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، راه هایی را برای لغو انتخابات پیشنهاد می کرد.

برای وکلایی که با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ کار می کنند، ریسک قانونی به عنوان بخشی مورد انتظار از کار در نظر گرفته می شود: بیش از 40 وکیل که از طرف او برای لغو انتخابات 2020 تلاش کردند، با شکایت های اخلاقی مواجه شدند.

پروژه 65، یک تلاش دو حزبی برای پاسخگو کردن وکلای متحد ترامپ به دلیل تشکیل 65 شکایت در سراسر ایالت های نوسان در تلاش برای لغو نتایج قانونی انتخابات 2020، بیش از 40 شکایت اخلاقی را با کانون های وکلای ایالتی مربوطه خود علیه وکلایی که در این انتخابات شرکت کرده اند ثبت کرده است. طرح.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار در 6 اوت 2022 در دالاس، تگزاس سخنرانی می کند.براندون بل/گتی ایماژ

رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ نیز در تحقیقات جورجیا هدف قرار گرفته و مجوزهای او برای وکالت در ناحیه کلمبیا و نیویورک به دلیل ادعاهای تقلب در انتخابات به حالت تعلیق درآمده است.

در میان شکایات، از جمله 17 شکایت که ماه گذشته ارائه شد، نگرانی‌های اخلاقی علیه جان ایستمن، کلتا میچل و جنا الیس وکلای سابق ترامپ مطرح شد.

در نهایت، ما می‌خواهیم به همه وکلا نشان دهیم که دفعه بعد که سیدنی پاول یا رودی جولیانی تماس می‌گیرند و می‌گویند «هی، اسمت را امضا می‌کنی»، آنها می‌گویند «نه»، زیرا متوجه خواهند شد. مایکل تتر، مدیر پروژه 65 به نیویورک تایمز گفت که عواقب حرفه ای وجود دارد.

یکی دیگر از وکیل سابق ترامپ، سیدنی پاول، به دلیل نظارت بر تلاش برای کپی کردن داده های حساس انتخابات و هماهنگی نقض پرونده های انتخاباتی جورجیا تحت بازجویی است.

میچل در حال حاضر رهبری گروهی از کارکنان نظرسنجی GOP را بر عهده دارد تا نتایج را در میان ترم به چالش بکشند. به الیس دستور داده شده است که در مقابل هیئت منصفه ویژه شهرستان فولتون، جورجیا، در مورد اینکه آیا ترامپ و همکارانش قصد دخالت در انتخابات 2020 را داشته اند، شهادت دهد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

کریستینا باب، وکیل فعلی ترامپ، در حال حاضر پس از امضای نامه‌ای مبنی بر انجام «جستجوی سخت‌گیرانه» و بازگرداندن تمام مطالبی که در آن زمان در مار-آلاگو بود، با مشکل قانونی مواجه است. بر اساس یک پرونده قضایی دو ماه بعد، FBI به باشگاه گلف ترامپ در فلوریدا یورش برد و 20 جعبه مواد جدید، از جمله 11 مجموعه که به عنوان طبقه بندی شده مشخص شده بودند، پیدا کرد.

نیویورک تایمز گزارش داد که کارشناسان حقوقی به شوخی می گویند MAGA اکنون مخفف “Making Attorneys Get Attorneys” است که بر اساس خطر شهرت کار با ترامپ است.

ترامپ در CPAC تگزاس
مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ که بخشی از آن به خاطر نقشش در ترتیب دادن پرداخت غیرقانونی پول به ستاره فیلم بزرگسالان استورمی دانیلز برای جلوگیری از صحبت درباره رابطه اش با ترامپ به سه سال زندان محکوم شده است، به تیم حقوقی فعلی ترامپ هشدار داده است. “وکیل مدافع” با استناد به اتهامات جنایت خود از جمله فرار مالیاتی، تخلفات مالی کمپین، و کلاهبرداری بانکی.