با تغییر قانون اسلحه در مذاکرات سنا، کورنین از حزب جمهوری خواه برای رهبری انتخاب شد

یکی از تنها لایحه‌های مرتبط با اسلحه که در دهه پس از کشتار سندی هوک در سال 2012 به قانون تبدیل شد، لایحه اصلاح-NICS کورنین بود – تلاشی متواضعانه که او و مورفی برای تشویق ایالت‌ها برای رعایت سوابق بررسی سوابق جنایی فوری ملی انجام دادند. سیستم.

لایحه Fix-NICS در نهایت نه به تنهایی، بلکه پس از گنجاندن در یک اقدام بودجه دولتی در اواخر بهار همان سال در کنگره تصویب شد. از حمایت NRA برخوردار بود.

درعوض، دموکرات‌های مجلس نمایندگان بسته خود را از اقدامات ایمنی اسلحه، «قانون محافظت از کودکانمان»، که شامل افزایش محدودیت‌های سنی خرید تفنگ نیمه‌خودکار از 18 به 21 سال است، پیش می‌برند. تقریبا هیچ امیدی برای عبور از سنا ندارد.



Source link

کورنین، صاحب چندین سلاح گرم که اغلب در تگزاس شکار می کند، در کنوانسیون NRA در هیوستون در کنار ترامپ و تد کروز سناتور جمهوری خواه تگزاس در روزهای پس از تیراندازی Uvalde شرکت نکرد، حتی اگر برخی از قوانین مربوط به پرچم قرمز را رد کرد. تغییرات گسترده تری در سیاست فدرال اسلحه پیشنهاد شده است.

واشنگتن (AP) – کمتر از 48 ساعت پس از حمله یک مرد مسلح به یک مدرسه ابتدایی و کشتن 19 کودک و دو معلم در ایالت خود در تگزاس، سناتور جان کورنین مستقیماً از کف مجلس سنای ایالات متحده وارد دفتر رهبر جمهوریخواه میچ مک کانل شد.

لایحه Fix-NICS در سنا متوقف شد، تا اینکه ماه‌ها بعد مرد مسلح دیگری در یک دبیرستان پارکلند در فلوریدا تیراندازی کرد و در یک قتل عام در روز ولنتاین در سال 2018، 17 نفر را کشت.

کورنین، که از صندوق پیروزی سیاسی NRA برای حمایت از موضوعات متمم دوم قانون اساسی دارای رتبه A+ است، هفته گذشته گفت که قتل های Uvalde ممکن است انگیزه ای برای اصلاحات جدید باشد.

“من فکر می کنم یک درک از جانب جمهوری خواهان منطقی وجود دارد – و من فکر می کنم سناتور مک کانل یک جمهوری خواه منطقی است. بایدن در اوایل هفته پس از بازدید از تگزاس گفت: فکر می‌کنم کورنین نیز همینطور است – فکر می‌کنم در حزب آنها به رسمیت شناخته شده است که آنها – ما نمی‌توانیم به همین منوال ادامه دهیم.

بسیاری از دموکرات ها نسبت به اینکه جمهوری خواهان در سنا پای میز مذاکره بیایند، تردید دارند. در حال حاضر سنا به طرز ناامیدانه ای دو اقدام مجلس نمایندگان را برای تقویت بررسی پیشینه خرید اسلحه به صورت آنلاین یا در نمایشگاه های اسلحه مسدود کرده است.

قاضی سابق و عضو دادگاه عالی تگزاس، کورنین، 70 ساله، یکی از اعضای تیم رهبری مک کانل است و به طور گسترده اعتقاد بر این است که هر زمان مک کانل بازنشسته می شود، مدعی رهبری سنای جمهوری خواهان است. مک کانل او را مأمور کرد تا با مورفی و همچنین سناتور دموکرات کیرستن سینما از آریزونا، معامله گر نزدیک به جمهوری خواهان، کار کند.

کورنین ابتدا این لایحه را پس از فاجعه دیگری در ایالت خود، تیراندازی در کلیسای سال 2017 در ساترلند اسپرینگز، تگزاس، زمانی که سابقه دادگاه نظامی مرد مسلح به دلیل خشونت خانگی برای گنجاندن در پایگاه داده فدرال مورد استفاده برای خرید اسلحه ارسال نشده بود، پیش برد. .

کورنین که چهار دوره سناتور است، قبلاً بارها اینجا بوده است، یک شخصیت مرکزی در خط مقدم مذاکرات مجدد با دموکرات ها بر سر تغییرات سیاست اسلحه که تقریباً هرگز آن را به قانون تبدیل نمی کند. از آنجایی که صاحبان اسلحه و لابی قدرتمند اسلحه نفوذ دارند، کنگره ثابت کرده است که قادر به پاسخگویی اساسی نیست، حتی در شرایطی که تیراندازی های دسته جمعی وحشتناک تر در جوامع سراسر آمریکا رخنه کرده است.

نزدیک به 30 سال از زمانی که کنگره با تصویب قانون ممنوعیت سلاح های تهاجمی در سال 1994، که از آن زمان منقضی شده است، به قوانین جامع ایمنی اسلحه پرداخته است.

کورنین در آن زمان گفت: “بیایید آنچه را که می توانیم انجام دهیم و از آنجا بسازیم.”

پرزیدنت جو بایدن از کنگره – و به ویژه سناتورهای جمهوری خواه که سال ها صرف جلوگیری از تقریباً همه اقدامات کنترل اسلحه کرده اند – درخواست کرد که وارد عمل شوند.

در عوض، این گروه دو حزبی در حال تشدید گفتگوها برای دستیابی به توافقی در مورد تغییرات تدریجی در قوانین اسلحه کشور است، پس از یک دهه تلاش عمدتاً ناموفق از زمانی که یک مرد مسلح 20 کودک را در مدرسه ابتدایی سندی هوک در کانکتیکات کشت.

جمهوریخواه تگزاس به تازگی از صحنه تیراندازی وحشتناک مدرسه در Uvalde به واشنگتن بازگشته بود که توسط مک کانل برای رهبری حزب جمهوری خواه در مذاکرات پرتنش بر سر پاسخ قانونی احتمالی به این تراژدی احضار شد. با اشتیاق، اگر محتاط بود، کار را بر عهده گرفت.

کورنین در آن زمان گفت: “من علاقه ای به اظهار نظر سیاسی ندارم.” من در واقع به این علاقه دارم که چه کاری می توانیم انجام دهیم تا اتفاقات وحشتناکی که در Uvalde رخ داده اند در آینده کمتر شود.”

“اگر او واقعاً بخواهد آن را انجام دهد، به طور بالقوه تفاوت مهمی ایجاد خواهد کرد.”

متیو بنت، یکی از مدافعان قدیمی سیاست اسلحه در اندیشکده میانه‌روی راه سوم، گفت: «این ممکن است تنها کاری باشد که آنها می‌توانند انجام دهند.

سناتور ریچارد بلومنتال، D-Conn.، در مورد کورنین گفت: «او شخصیت مرکزی – یا حداقل یکی از آنها – است، زیرا در میان جمهوریخواهان احترام دارد، اما همچنین یک متفکر انتقادی است.

حداکثر، سناتورها ممکن است بتوانند در چند زمینه متمایز به اجماع برسند – تقویت تدابیر امنیتی مدرسه. افزودن منابع بیشتر سلامت روان در جوامع؛ و احتمالاً ارسال پول به ایالت ها برای تشویق قوانین پرچم قرمز برای دور نگه داشتن سلاح گرم از دست کسانی که آسیب می رسانند.

کورنین با شریک مذاکره کننده قبلی خود، سناتور کریس مورفی-دی-کان، گروه کوچکی متشکل از چهار سناتور را برای ملاقات خصوصی در این هفته تشکیل داد، برخی از آنها بخشی از یک گروه گسترده تر تحت رهبری مورفی در جستجوی ناامیدانه برای امنیت اسلحه سازش ساز احتمالی هستند. معیارهای.

اما در آن زمان، دموکرات‌ها و برخی جمهوری‌خواهان پیشنهادهای گسترده‌تری را منتشر کردند و دونالد ترامپ که رئیس‌جمهور بود، پیشنهاد کرد سن قانونی برای خرید اسلحه گرم به 21 سال افزایش یابد. اما تلاش‌ها پس از ملاقات ترامپ با انجمن ملی تفنگ در دفتر بیضی شکل شکست خورد.

بایدن در سخنانی از کاخ سفید گفت: «این بار زمان آن رسیده که سنا کاری انجام دهد.

انتظار نمی رود سناتورها حتی ایده هایی را برای ممنوعیت سلاح های تهاجمی یا سایر محدودیت هایی که در بین مردم محبوب هستند به عنوان راه های بالقوه برای جلوگیری از مرگبارترین تیراندازی های جمعی مطرح کنند.

بایدن نیز به دنبال رهبری کورنین است.

کورنین در مرکز یک گروه دو حزبی از سناتورها قرار دارد که با عصبانیت تلاش می کنند تا بر سر قوانین ایمنی اسلحه به مصالحه دست یابند، که علیرغم درخواست های دلخراش جامعه Uvalde برای “انجام کاری” پس از قتل عام، یک نتیجه سیاسی طولانی است.

انتظارات کم است که حتی ساده ترین اقدامات کنترل اسلحه بتواند در میان جمهوریخواهان کنگره مورد حمایت قرار گیرد، به ویژه در سنا که به طور مساوی با 50 تا 50 تقسیم شده است، جایی که حداقل 60 رأی برای پیشبرد قانون از مرحله نهایی مورد نیاز است.