با انکار انتخابات در برگه رای، بحث آریزونا بزرگتر از وزیر امور خارجه است

سیاست: یک منکر انتخابات می خواهد در انتخابات آریزونا به عنوان وزیر امور خارجه شرکت کند

در اینجا چیزی است که باید بدانید.

نحوه تماشای مناظره وزیر امور خارجه آریزونا

فینچم، قانونگذار ایالتی از دره اورو، درست در شمال توسان، معتقد است که مسابقه 2020 از طریق تقلب از ترامپ «دزدیده شده است».

آریزونا که دارای 11 رای الکترال است، نامزدهای متعددی برای مناصب حساس از جمله فرمانداری و سنای ایالات متحده که قبلا نتایج آخرین انتخابات ریاست جمهوری را رد کرده بودند، دارد.

فینچم در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020 چه گفته است؟

آریزونا یکی از معدود ایالت های نوسانی است که می تواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آینده را تعیین کند.

فینچم و فونتس قرار است در بحثی که توسط شعبه PBS در آریزونا و کمیسیون انتخابات پاک شهروندان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در اولین آگهی انتخاباتی عمومی فونتس که جمعه گذشته حذف شد، او از فینچم به عنوان یک “افراطی خطرناک” یاد کرد که “نتایج قانونی انتخابات را زیر و رو می کند.”

این چیزی است که دموکرات ها و دیگر کارشناسان انتخاباتی می گویند برای مبارزه با تأثیر طولانی مدت ترامپ و ادعاهای دروغین متحدانش بر روند انتخابات کشور ضروری است.

در کمپین انتخاباتی 30 ثانیه ای، فونتس از پیشینه خود به عنوان یک تفنگدار دریایی یاد می کند در حالی که از فیلم هایی از غلبه شورشگران بر اجرای قانون در کنگره در 6 ژانویه 2021 استفاده می کند.

با این حال، در گزارش نهایی آرای شهرستان ماریکوپا، هیچ مدرکی دال بر تقلب گسترده یا قابل توجه یافت نشد. در واقع، هنگامی که ممیزی کامل شد، متوجه شد که ترامپ آرای کمتری نسبت به شمارش اولیه دریافت کرده است.

کمپین فونتس به شدت به انتخابات میان دوره ای 2022 متمایل شده است که همه پرسی سلامت دموکراسی ایالات متحده است.

فونتس در توییتی در 20 سپتامبر قبل از مناظره این هفته گفت: “رقیب من بیش از حد بی ثبات است و دیدگاه های او بیش از حد رادیکال است.”

آدریان فونتس، ضبط کننده کانتی ماریکوپا، در یک کنفرانس خبری در فونیکس در 12 سپتامبر 2018 صحبت می کند.

آدریان فونتس، ضبط کننده کانتی ماریکوپا، در یک کنفرانس خبری در فونیکس در 12 سپتامبر 2018 صحبت می کند.

انتخابات: تصمیم دیسانتیس فرماندار فلا برای فرستادن مهاجران به ایالت های آبی چگونه می تواند به رویارویی با ترامپ در سال 2024 کمک کند.

و اگر فینچم برنده شود، اگر فرماندار آریزونا استعفا دهد یا در مقام بمیرد، با توجه به اینکه این ایالت موقعیت ستوان فرمانداری ندارد، در ردیف جانشینی قرار خواهد گرفت.

در بحث آریزونا به دنبال چه چیزی باشیم

فینچم به راحتی در انتخابات مقدماتی پرجمعیت حزب جمهوری خواه در ماه آگوست به عنوان بخشی از ائتلاف نامزدهای وزیر امور خارجه مورد حمایت ترامپ که در حالی که برای نظارت بر انتخابات در ایالت های نوسانی حیاتی شرکت می کنند، دروغ های انتخاباتی رئیس جمهور سابق را پخش می کنند، پیروز شد.

در فوریه، فینچم زمانی که جو بایدن قانونی را برای تأیید پیروزی رئیس جمهور پیشنهاد کرد، بر طبل نبرد آریزونا ادامه داد.

دلیل آن این است که مارک فینچم، نامزد جمهوری‌خواه، یکی از برجسته‌ترین منکران انتخابات در پاییز امسال است که مدت‌هاست درگیر تئوری‌های توطئه برای ترویج ادعاهای نادرست دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مورد انتخابات 2020 بوده است.

آنچه این موضوع را برای انتخابات آینده بسیار مهم می کند این است که بر اساس قانون آریزونا، وزیر امور خارجه یکی از سه مقام دولتی است که باید هر گونه نتایج انتخابات در سراسر ایالت را تأیید کند.

این مناظره برای ساعت 8 شب به وقت شرقی تنظیم شده است و می توانید آن را در اینجا یا در C-SPAN تماشا کنید.

چرا انتخاب وزیر امور خارجه آریزونا اهمیت دارد؟

بیشتر: در مسابقات GOP، دموکرات ها تبلیغات می خرند تا از افراط گرایان دعوت کنند. آیا این “تهاجمی” یا “خطرناک” است؟

فینچم از ادعاهای خود یا تلاش های خود برای اعمال قوانین انتخاباتی بیشتر عقب نشینی نمی کند.

مارک فینچم، نماینده آریزونا، نامزد اصلی جمهوری خواهان برای تصدی وزیر امور خارجه بعدی، مورد حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قرار دارد.

برخلاف دیگر رقابت‌های میان‌دوره‌ای، که احتمالاً بر نگرانی‌ها در مورد اقتصاد و تورم متمرکز می‌شوند، یا به نحوه برخورد ایالت‌ها با حقوق سقط جنین می‌پردازند، منشی‌های ایالتی تحت سلطه حق رای و نگرانی‌های انکار انتخابات خواهند بود.

بیشتر: ضد وکس، منکر انتخابات، علیه آموزش تکامل. و در میشیگان، شاید وزیر امور خارجه

مناظره پنج‌شنبه اولین رویداد مناظره بزرگ انتخابات عمومی را به نمایش می‌گذارد که منکر انتخابات در سالی است که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر حق رای با هم درگیر شده‌اند. تغییر قوانین انتخابات؛ و جلسات دادرسی شورش 6 ژانویه 2021 که در تابستان غالب بود.

برای مثال، دو سال پیش، او قطعنامه‌ای را به کنگره امضا کرد که به دنبال آن بود تا گروهی از انتخاب‌کنندگان متقلب را که در کالج الکترال رای خود را برای ترامپ به صندوق می‌اندازند، روی کار بیاورد.

مارک فینچم، نماینده آریزونا، نامزد اصلی جمهوری خواهان برای تصدی وزیر امور خارجه بعدی، مورد حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قرار دارد.

برای بحث؟ نامزدهای میان‌دوره‌ای در یک کمپین جدید، قوانین را به چالش می‌کشند و از بحث‌ها طفره می‌روند

پس از رقابت 2020، ایالت حماسه 10 ماهه بازشماری و حسابرسی دستی را تحمل کرد که به دلیل خواسته های توطئه گران انتخاباتی وفادار به ترامپ، که شخصاً در تلاش برای تغییر نتایج، فشار وارد کردند، میلیون ها هزینه برای مالیات دهندگان هزینه داشت. رئیس مجلس، در کمیته کنگره شهادت داد.

او در 20 سپتامبر در توئیتی گفت: “من برای امنیت انتخابات خود شرکت می کنم، فقط قانون را دنبال کنید و قانون شکنان را محاکمه کنید.”

دموکرات 52 ساله سپس فینچم را به دلیل اینکه می خواهد رای از طریق پست را حذف کند، مورد انتقاد قرار می دهد، که یکی از بسیاری از زمینه های مربوط به حقوق رای، قوانین انتخابات و سیاست هایی است که این دو بخش هستند.

رقابت‌های وزیر امور خارجه آریزونا معمولاً کمپین‌های خواب‌آلود هستند، اما رقابت امسال با برخورد دو رقیب اصلی حزب در اولین مناظره خود در روز پنجشنبه، توجه ملی را به خود جلب خواهد کرد.

اما اکنون فینچم با آدریان فونتس دموکرات روبرو شده است که از بیان نظرات و اقدامات قبلی رقیب جمهوری خواه خود ابایی نکرده است.

علاوه بر این، وزیر امور خارجه در آریزونا هر دو سال یک بار یک دستورالعمل انتخاباتی در مورد سیاست ها و رویه های رأی گیری صادر می کند که وزن قانون را تحمل می کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مناظره وزیر امور خارجه آریزونا اولین مناظره منکر انتخابات است.



منبع

اما این موضوع باعث نشد که منکران انتخاباتی که در حزب جمهوری خواه شرکت می کنند از این دیدگاه ها حمایت کنند.