بایدن که از تیراندازی دسته جمعی در 4 ژوئیه در هایلند پارک “شوک شده” می گوید که “از مبارزه با اپیدمی خشونت با اسلحه دست بر نمی دارد”.

بایدن بعدازظهر دوشنبه از کمپ دیوید، محل سکونت ریاست جمهوری در مریلند، بازگشت تا میزبان خانواده‌های نظامی برای کباب کردن در چمن جنوبی کاخ سفید باشد.

او افزود: “ما قبلاً مورد آزمایش قرار گرفته‌ایم، درست همانطور که امروز مورد آزمایش قرار می‌گیریم. اما هرگز شکست نخورده‌ایم، زیرا هرگز از باورها و وعده‌های اصلی که این ملت را تعریف می‌کنند، کنار نرفته‌ایم.”

همچنین ۷۵۰ میلیون دلار بودجه برای ایالت‌ها برای اجرای قوانین پرچم قرمز فراهم می‌کند – که عموماً به مجریان قانون اجازه می‌دهد تا به طور موقت اسلحه‌ها را از افرادی که تهدیدی برای خود یا دیگران هستند توقیف کنند – در حالی که بررسی‌های پیشینه را برای خریداران جوان‌تر اسلحه افزایش می‌دهد.

در حالی که بایدن و بسیاری از دموکرات‌های پیشرو به دنبال ممنوعیت تسلیحات تهاجمی فدرال بودند – که از سال 1994 تا 2004 برقرار بود – جمهوری‌خواهان در برابر احیای چنین قانونی مقاومت کردند و استدلال کردند که این قانون متمم دوم را نقض می‌کند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

رئیس‌جمهور در بیانیه‌ای گفت که او و بانوی اول جیل بایدن از نیروهای اولیه و افسران پلیس در صحنه تشکر کردند و افزودند که اجرای قانون فدرال در جستجوی تیرانداز کمک خواهد کرد.

رئیس‌جمهور همچنین به امضای ماه ژوئن قانون جوامع امن‌تر دو حزبی، یکی از مهم‌ترین قوانین مربوط به سلاح گرم که از دهه 1990 توسط کنگره تصویب شد، اشاره کرد.

جو بایدن

او گفت که مجری قانون فدرال به مقامات محلی در جستجوی تیرانداز کمک خواهد کرد.

  • او گفت: “جیل و من از خشونت بی‌معنای اسلحه که بار دیگر در این روز استقلال جامعه آمریکایی را غمگین کرده است، شوکه شده‌ایم. مثل همیشه، ما از اولین پاسخ دهندگان و مجریان قانون در صحنه سپاسگزاریم.”

    پرزیدنت جو بایدن روز دوشنبه پس از تیراندازی جمعی مرگبار در رژه چهارم ژوئیه در هایلند پارک، ایلینوی که آخرین حادثه در یک رشته از حوادث پرمخاطب مربوط به خشونت مسلحانه در سراسر ایالات متحده بود، ابراز شوک کرد.

    یک گروه دو حزبی از سناتورها به رهبری سناتور دموکرات کریس مورفی از کنتیکت و سناتور جمهوری خواه جان کورنین از تگزاس این قانون را تدوین کردند که شامل میلیون ها دلار برای خدمات بهداشت روانی، امنیت مدارس و برنامه های مداخله در بحران است.

    پرزیدنت بایدن گفت که از تیراندازی دسته جمعی در رژه چهارم ژوئیه در هایلند پارک ایالت ایالت ایلچ “شوک” شده است.

  • اظهارات بایدن در حالی بیان شد که در مراسم رژه در هایلند پارک در نزدیکی شیکاگو حداقل شش نفر کشته و 24 نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

    بین ماه گذشته لایحه اصلاحات اسلحه دو حزبی را امضا کرد.

  • مقامات انگیزه ای از تیراندازی به اشتراک گذاشته نشده اند.

    وی در سخنانی قبل از این رویداد، از چالش هایی که ایالات متحده در گذشته با آن مواجه بوده و نحوه غلبه بر آن صحبت کرد.

    رئیس جمهور جو بایدن در جشن چهارم ژوئیه برای خانواده های نظامی در چمن جنوبی کاخ سفید در 4 ژوئیه 2022 سخنرانی می کند.AP Photo/Evan Vucci

    • من اخیراً اولین قانون اساسی اصلاحات اسلحه دو حزبی را پس از تقریباً سی سال امضا کردم که شامل اقداماتی می شود که جان انسان ها را نجات می دهد. بایدن در بیانیه خود گفت.

      این قانون در واکنش به تیراندازی های دسته جمعی اخیر در سوپرمارکت تاپس در بوفالو، نیویورک، و مدرسه ابتدایی راب در اووالد، تگزاس شکل گرفت.

      “من با فرماندار پریتزکر و شهردار روترینگ صحبت کرده‌ام و حمایت کامل دولت فدرال را از جوامع آنها ارائه کرده‌ام. همچنین از مجریان قانون فدرال خواستم تا در جستجوی فوری تیرانداز که در حال حاضر آزاد است، کمک کنند. اعضا. جامعه باید از رهنمودهای رهبری در محل پیروی کند، و من از نزدیک تحت نظر خواهم گرفت تا در مورد کسانی که جانشان را از دست داده اند بیشتر بدانیم و برای کسانی که با جراحات شدید در بیمارستان هستند دعا می کنم.