بایدن پس از ورود هواپیما به حریم هوایی نزدیک خانه ساحلی تخلیه شد

REHOBOTH BEACH، دلاور (AP) – به گفته مقامات کاخ سفید و سرویس مخفی، یک هواپیمای شخصی کوچک روز شنبه به اشتباه وارد حریم هوایی محدود شده نزدیک خانه تعطیلات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در دلاور شد که باعث تخلیه کوتاه رئیس جمهور و بانوی اول شد.

جت های نظامی ایالات متحده و هلیکوپترهای گارد ساحلی اغلب برای رهگیری هواپیماهایی که محدودیت های پرواز در اطراف رئیس جمهور را نقض می کنند استفاده می شود. هواپیماهای رهگیری شده به یک فرودگاه نزدیک منحرف می شوند، جایی که خدمه توسط مجریان قانون مورد بازجویی قرار می گیرند و در معرض مجازات های جنایی یا مدنی قرار می گیرند.





Source link

همانطور که رویه استاندارد برای سفر ریاست جمهوری به خارج از واشنگتن است، اداره هوانوردی فدرال اوایل این هفته قبل از سفر بایدن به شهر ساحلی، محدودیت های پروازی را صادر کرد. محدودیت ها شامل یک منطقه پرواز ممنوع با شعاع 10 مایلی است که در یک منطقه ممنوعه 30 مایلی قرار دارد.

مقررات فدرال خلبانان را ملزم می کند تا قبل از بلند شدن از پرواز، محدودیت های پرواز را در طول مسیر خود بررسی کنند. با این حال، نقض تصادفی حریم هوایی، به ویژه در اطراف مناطق محدود موقت، رایج است.

خبرنگار سی بی اس نیوز در توییتر گفت که او بایدن را در حال سوار شدن با موتورسیکلت به سمت ایستگاه آتش نشانی ساحل Rehoboth دید. گروه خبرنگارانی که با رئیس جمهور همسفر بودند در این راهپیمایی حضور نداشتند.

کاخ سفید اعلام کرد هیچ تهدیدی برای بایدن یا خانواده او وجود ندارد و اقدامات پیشگیرانه انجام شده است. پس از ارزیابی وضعیت، بایدن و همسرش جیل به خانه خود در ساحل Rehoboth بازگشتند.

سرویس مخفی در بیانیه ای اعلام کرد که هواپیما پس از “اشتباه وارد شدن به یک منطقه امن” بلافاصله از حریم هوایی محدود شده اسکورت شد. این آژانس گفت که با خلبانی که طبق تحقیقات اولیه در کانال رادیویی صحیح نبوده و دستورالعمل های پرواز منتشر شده را دنبال نمی کند، مصاحبه خواهد کرد.