بایدن ها از بیش از 330 مهمان در اولین شام ایالتی پذیرایی می کنند

فهرست میهمانان همچنین حضور گسترده ای از کمک کنندگان بزرگ دموکرات داشت که به حزب کمک کردند تا در انتخابات میان دوره ای نمایشی بهتر از حد انتظار داشته باشد. در میان آنها، کاتزنبرگ، پولدار بزرگ هالیوود. اورام گلیزر که در سالهای اخیر صدها هزار دلار به اهداف دموکرات داده است. و الکساندر سوروس، پسر جورج سوروس و معاون رئیس جامعه باز سوروس.

__

واشنگتن (AP) – اولین ضیافت شام دولتی کاخ سفید در دولت جو بایدن، روز پنجشنبه نام‌های بزرگی را از مد، سرگرمی، سیاست و تجارت جلب کرد که به جشن امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه و بازگشت رویدادهای اجتماعی بزرگ پس از همه‌گیری کمک کردند.

جان باتیست، برنده جایزه گرمی بومی نیواورلئان و رهبر گروه و کارگردان سابق موسیقی “The Late Show with Stephen Colbert”، سرگرمی بعد از شام را فراهم کرد.

میهمانان با غروب خورشید شروع به ورود به کاخ سفید کردند، لباس هایی پوشیده بودند که تحت تأثیر قرار بگیرند و مشتاقانه منتظر بودند بگویند نقش کوچکی در تاریخ داشتند – اولین شام دولتی که توسط بایدن ها برگزار شد.

سایر شرکت کنندگان: رابین رابرتز مجری «صبح بخیر آمریکا»، بازیگر جنیفر گارنر، خواننده جان لجند و همسرش کریسی تیگن، رئیس جمهور ناواهو، جاناتان نز و آدا لیمون، برنده جایزه شاعر از ایالات متحده. گارنر در میان کسانی بود که مخمل پوشیده بود، انتخابی محبوب در شبی که دمای هوا به 30 درجه می رسید.

بریژیت مکرون در حالی که او و بایدن در سیاره ورد دست در دست هم می‌دادند، گفت: «ما دوستان هستیم. بایدن تکرار کرد: ما دوستان هستیم.

جیل بایدن قبل از اینکه روی صحنه بیاید، کریس کامرفورد، سرآشپز اجرایی کاخ سفید و سوزی موریسون، آشپز اجرایی قنادی کاخ سفید را بیرون آورد تا برای این وعده غذایی شناخته شوند.

سایر نمایندگان از معرفی اعضای خانواده که آنها را همراهی می کردند هیجان زده بودند. نماینده لیزا بلانت روچستر، دی-دل، که لباس یک‌شانه آبی سلطنتی و دستکش‌های مشکی تا آرنج پوشیده بود، خواهرزاده‌اش، هانا کارتر، را آورد که به عمه‌اش گفت: «احساس بریجرتون می‌کند» با اشاره به نتفلیکس. سریال عاشقانه

شام پنجشنبه به دنبال عروسی ماه گذشته نوه بایدن در چمن جنوبی با 250 مهمان برگزار شد. و ده‌ها هزار نفر در این ماه از طریق کاخ سفید جریان خواهند داشت، از جمله گردشگران و سایرین که برای پذیرایی‌های تعطیلات تقریباً یک ماهه دعوت شده‌اند.

با آماده شدن چادر و آماده شدن میزها برای شام بزرگ، مهماندار جیل بایدن اوایل پنجشنبه همتای فرانسوی خود را به موزه زبان برد تا علاقه متقابل آنها به یادگیری و دوستی رو به رشد آنها را برجسته کند.

مکرون گفت: «امروز عصر ما نه تنها مورد تکریم و تکان خوردن هستیم، بلکه اهمیت این لحظه را احساس می کنیم. این برای همه ما بسیار معنی دارد، زیرا این تاریخ ماست.»

باتیست قبل از اجرای خود قول داد: “آتش خواهد شد.”

کریستین لوبوتین، طراح کفش – با کراوات بلورین بلورین – وقتی از او پرسیده شد که چند زن ممکن است کفش‌های زیره قرمز او را برای شب بپوشند، گفت: «نمی‌دانم» و نمی‌توان حدس زد. آنا وینتور، سردبیر Vogue نیز در میان 338 نام در لیست مهمانان قرار داشت.

خرچنگ مین پخته شده با کره، گوشت گاو با مارمالاد موسیر و پنیرهای آمریکایی در منوی شام با تم قرمز، سفید و آبی بود. دسر کیک نوعی پارچه ابریشمی پرتقالی با گلابی برشته و بستنی کرم فریش بود. شراب گازدار آمریکایی برای نان تست سرو می شود.

اعلامیه دوستی مناسب مناسبت است. یک شام دولتی افتخار دیپلماتیک بالایی است، شامی که ایالات متحده فقط به نزدیکترین متحدان خود اعطا می کند – مانند فرانسه، یکی از قدیمی ترین کشورهای آمریکا.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان از کالیفرنیا، و همچنین کوین مک کارتی، رهبر جمهوریخواه مجلس نمایندگان کالیفرنیا، که امیدوار است جانشین پلوسی شود، در آنجا حضور داشتند. او با بایدن ها و مکرون ها روی میز میز نشست. مک کارتی این کار را نکرد.

گزارشگر آسوشیتدپرس برایان اسلودیسکو در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

بسیاری از افراد برجسته تجاری از جمله برنارد آرنو، غول فرانسوی کالاهای لوکس، جفری کاتزنبرگ غول سینما و سرمایه‌گذار، هنری کراویس اسطوره سهام خصوصی و آرویند کریشنا، مدیر عامل IBM، شرکت کردند.

کیشا لنس باتمز، شهردار سابق آتلانتا، پیش از دور دوم انتخابات مجلس سنا در جورجیا، جایی که سناتور دموکرات رافائل وارناک به دنبال انتخاب مجدد است، برای گفت و گو در مغازه توقف کرد. من فکر می‌کنم روز سه‌شنبه یک شب عالی برای گرجستان خواهد بود… فقط باید اطمینان حاصل کرد که مردم همچنان به حضور خود ادامه می‌دهند.»

مک کارتی در پاسخ به این سوال که از حضور در یک شام با هانتر بایدن، که جمهوری‌خواهان در ژانویه کنترل مجلس نمایندگان را در دست گرفتند، چه احساسی دارد، گفت: «من در شام با مادرم هستم و قرار است که حال خوبی داشته باشم. زمان.”

اما سرگرمی به کاخ سفید بازگشته است.

جولیا لوئیس-دریفوس در میان مطبوعات غوغا کرد و فقط مکث کرد و گفت، بله، قبلاً به یک شام دولتی رفته بود و همه چیز “بسیار هیجان انگیز” بود. استفن کولبر، مجری تلویزیونی آخر شب، وقتی مهمانان از کاخ سفیدی که برای تعطیلات تزئین شده بود عبور می‌کردند و سوار بر چرخ دستی‌ها می‌شدند تا از چمن جنوبی به سمت یک چادر مهمانی گرم بروند، چیزی نگفت.

کاخ سفید از سپتامبر 2019 یک شام دولتی برگزار نکرده بود، بیشتر به دلیل همه‌گیری کووید-19، که تجمع تعداد زیادی از مردم را مختل کرد.

مکرون در حالی که نان تست متقابل خود را برای “جو عزیز” باز کرد، به شوخی گفت: “امیدوارم شام خوبی داشته باشید.” میهمانان، که بسیاری از آنها گمان می کردند گرسنه هستند، خندیدند.

دعوت آزاد جیل بایدن در حالی که چهار نفر به داخل می روند: “از عصر لذت ببرید.”

مهمانان دیگر از طریق یک ورودی جانبی وارد شدند و به نظر می‌رسید که مشتاق این کار باشند. اولین ورود: فرماندار لوئیزیانا جان بل ادواردز و پس از مدت کوتاهی فرماندار جان کارنی از ایالت دلاور زادگاه بایدن.

قبل از شام که دیر برگزار شد، بایدن نان نان نان را برای تاریخی که ما را به هم پیوند می دهد و ارزش هایی که هنوز ما را متحد می کند و آینده ای که با هم خواهیم ساخت. زنده باشید در فرانسه و خدا به آمریکا برکت دهد.»

زمانی که بایدن‌ها برای استقبال از ماکرون‌ها در ایوان شمالی بیرون آمدند، بوسه‌هایی شنیده می‌شد – جیل بایدن با لباس اسکار دو لا رنتا، بریژیت ماکرون با لباسی از جنس عاج یقه‌بلند از لویی ویتون.

مهمانان با ظروف کرایه ای غذا می خورند زیرا تنظیمات مکان از مجموعه چینی کاخ سفید مجاز به حذف از عمارت اجرایی نیست. آنها روی ترکیبی از میزهای مربع و مستطیل با پارچه های ابریشمی آبی تیره، شمع های قرمز و چیدمان گل های قرمز، سفید و آبی، از جمله زنبق سفید، گل رسمی فرانسه، نشسته بودند.

خانواده بایدن نیز این برش را انجام دادند: کودکان بزرگسال، هانتر و اشلی، و خواهر والری بایدن.