بایدن می گوید که یک بیماری همه گیر دوم فرا خواهد رسید و ایالات متحده باید برای آن آماده شود

دو کروناویروس دیگر، سندرم حاد تنفسی 2002 (SARS-CoV-1) و سندرم تنفسی خاورمیانه 2012 (MERS) کندتر از COVID-19 گسترش می یابند اما علائم بسیار شدیدتری ایجاد می کنند و نرخ مرگ و میر بالاتری دارند.

بلومبرگ هفته گذشته به نقل از یک مقام ارشد گزارش داد که دولت بایدن به زودی یک “استراتژی دفاع زیستی” جدید را برای بهبود واکنش همه گیر آمریکا اعلام خواهد کرد.

بایدن گفت که ایالات متحده باید از قبل برای مقابله با همه گیری بعدی خود برنامه ریزی کند.درو انگرر/گتی ایماژ

  • به گفته موسسه بهداشت جهانی دوک، یک مطالعه در سال 2021 که در مجله Proceedings of the National Academy of Sciences منتشر شده است، پیش بینی می کند که احتمال چنین شیوعی در چند دهه آینده سه برابر افزایش می یابد.

    بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، همچنین از جهان خواسته است تا یک تیم جهانی از دانشمندان را که می توانند شیوع بیماری ها را نظارت کرده و به کشورها کمک کنند تا واکنش همه گیر خود را بهبود بخشند، تشکیل دهند و گفت که جهان با نرخ نسبتا پایین مرگ و میر کووید-19 “خوش شانس” شد.

    کاخ سفید پیشنهاد اختصاص 82 میلیارد دلار به برنامه ریزی برای همه گیری های آینده را داده است.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link

رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن در مورد واکسن کووید-19 برای کودکان در اتاق روزولت کاخ سفید در 21 ژوئن 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند.  هفته گذشته، سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) واکسن کووید-19 را برای کودکان زیر 5 سال مجاز کرد.  مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) این تصمیم را در آخر هفته امضا کردند و کودکان می توانند از این هفته شروع به دریافت واکسن کنند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید که ایالات متحده باید شروع به دریافت بودجه برای آماده شدن برای همه‌گیری بعدی کند.

  • گیتس گفت: “باید بگویم، با توجه به تلفات این بیماری همه گیر، 20 میلیون کشته در سراسر جهان، یک میلیون در ایالات متحده، و می توانست مرگبارتر باشد. ما فقط خوش شانس بودیم که نرخ مرگ و میر در هر مورد 0.2٪ بود.” اوایل این ماه گفت.

    در حالی که جهان اغلب دوره های طولانی را بدون همه گیری در مقیاس COVID-19 پشت سر گذاشته است، محققان می گویند میزان شیوع بیماری های جدید در بین انسان ها در 50 سال گذشته به سرعت در حال افزایش بوده است.

    جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه هشدار داد که ایالات متحده در نهایت با یک «همه‌گیری دوم» مواجه خواهد شد و این کشور باید آماده‌سازی برای آن را آغاز کند.

    و به گفته مرکز توسعه جهانی، این باور که COVID-19 یک بیماری همه گیر «یک بار در طول عمر» خواهد بود، احتمالاً نادرست است. در عوض، محققان این اندیشکده احتمال شیوع بیماری همه گیر دیگری به اندازه کووید را در 25 سال آینده یک در دو پیش بینی کرده اند.

    او در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره اینکه کنگره واکسن کووید-19 برای نوزادان و کودکان نوپا را تامین مالی کند، گفت: ما به پول بیشتری نیاز داریم. رئیس‌جمهور گفت که تأمین مالی برای تدارکات واکسن تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

    بایدن افزود: “یک بیماری همه گیر دیگر رخ خواهد داد. ما باید از قبل فکر کنیم.”

    برخی از محققان احتمال وقوع یک بیماری همه گیر دیگر را در 25 سال آینده یک در دو پیش بینی می کنند.

  • یکی از اهداف اصلی آن ایجاد محیطی است که در آن ایالات متحده بتواند واکسن‌ها و درمان‌های مؤثری را برای یک پاتوژن ظرف 100 روز پس از کشف آن ایجاد کند. این پول همچنین برای تقویت زیرساخت های مراقبت های بهداشتی و گسترش تحقیقات در مورد تهدیدات بالقوه صرف می شود.

    او گفت: “اما ما فقط به پول بیشتری برای واکسن برای کودکان نیاز نداریم. در نهایت، ما به پول بیشتری برای برنامه ریزی برای همه گیری دوم نیاز داریم.”

    بودجه پیشنهادی بایدن برای سال 2023 تخصیص حدود 82 میلیارد دلار را طی پنج سال به منظور آماده سازی برای تهدیدات بیولوژیکی آینده پیشنهاد می کند.