بایدن می گوید تا پایان هفته درباره تعطیلی مالیات گاز فدرال تصمیم خواهد گرفت.

او افزود که “اگر ما مالیات گاز را حذف کنیم، بودجه ای را که کنگره به تازگی تصویب کرده تا بتواند این کار را انجام دهد، از بین می برد.”

رئیس جمهور جو بایدن روز دوشنبه گفت که امیدوار است تا پایان هفته در مورد تعطیلی مالیات گاز تصمیم بگیرد، زیرا دولت به دنبال راه هایی برای کاهش قیمت های بی سابقه سوخت است.

رئیس‌جمهور ابراز خوش‌بینی کرد که بتواند در کنگره برای کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی، از جمله محدود کردن هزینه انسولین به 35 دلار – یکی از برنامه‌های داخلی او که کنگره او را در اوایل سال جاری متوقف کرد، حمایت کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن می‌تواند تا پایان این هفته درباره تعطیلی مالیات گاز فدرال تصمیم بگیرد



Source link

بایدن گفت که می‌خواهد مالیات شرکت‌ها را برای پرداخت هزینه‌های پیشنهادی افزایش دهد، اما طرح او برای بازنگری سیستم مالیاتی با مخالفت در سنا مواجه شده است.

بایدن به خبرنگاران گفت که در حال بررسی توقف مالیات فدرال گاز است، که برخی از قانونگذاران در حزب او به عنوان راهی برای کاهش قیمت‌ها برای آمریکایی‌ها پیشنهاد کرده‌اند.

گرانهولم گفت: “البته بخشی از چالش مالیات بر گاز این است که بودجه جاده ها را تامین می کند و ما فقط یک لایحه زیرساختی بزرگ برای کمک به تامین مالی جاده ها انجام دادیم.”

مقامات دولت بایدن روز یکشنبه پیشنهاد دادند که دولت می تواند گاز مالیاتی فدرال را تعلیق کند، جانت یلن، وزیر خزانه داری در برنامه “این هفته” شبکه ABC گفت که این “ایده ای است که مطمئناً ارزش بررسی دارد” و جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی، در برنامه “وضعیت اوضاع” در CNN گفت: اتحادیه» که این ایده در دست ارزیابی بود.

بایدن گفت: «من فکر می‌کنم که می‌توانیم تغییری در مدیکر و کاهش هزینه انسولین ایجاد کنیم.

اواخر این هفته، بایدن گفت که قصد دارد با مدیران اجرایی شرکت‌های نفتی بنشیند و به دنبال توضیحی باشد که چگونه آنها درآمد 35 میلیارد دلاری را در سه ماهه اول سال 2022 توجیه می‌کنند.

بایدن گفت که صبح دوشنبه با لری سامرز، وزیر سابق خزانه داری در دولت کلینتون صحبت کرده است، که با افزایش نرخ بهره فدرال رزرو برای مهار تورم، هشدار را در مورد رکود بالقوه به صدا درآورده است.

بایدن دوشنبه در حالی که در تعطیلات خود در ساحل Rehoboth، دلاور به سر می برد، گفت: “خب، امیدوارم بر اساس داده هایی که به دنبال آن هستم… تا پایان هفته تصمیمی بگیرم.”

سامرز هزینه های مربوط به طرح نجات آمریکایی 1.9 تریلیون دلاری بایدن را که در سال 2021 تصویب شد، عامل تشدید تورم دانسته و ایده تعطیلی مالیات بر گاز را “کوته نگر، ناکارآمد، احمقانه و عفونی” خوانده است.

مالیات بر گاز 18.3 سنت به ازای هر گالن بنزین می افزاید. بر اساس گزارش AAA، میانگین قیمت ملی هر گالن در روز دوشنبه 4.981 دلار بود.

بایدن گفت: «امروز صبح با لری سامرز صحبت می‌کردم و هیچ چیز اجتناب‌ناپذیری در مورد رکود وجود ندارد.

توقف مالیات؟ مقامات بایدن می گویند رکود اقتصادی “حتمی” نیست، تعطیلی مالیات گاز همچنان یک احتمال است