بایدن می‌گوید تا ماه آوریل به او درباره کمبود شیر خشک هشدار داده نشده بود. شرکت ها از ابتدا می دانستند.

یک افشاگر چهار ماه قبل شکایتی را به سازمان غذا و دارو ارسال کرد که در آن مشکلات متعددی در این کارخانه وجود داشت، از جمله اقدامات بهداشتی ضعیف، عدم آزمایش صحیح باکتری در شیر خشک نوزادان و جعل سوابق.

بایدن گفت: «هیچ چیز استرس‌زاتر از این نیست که نمی‌توانید چیزی را که فرزندتان نیاز دارد به دست آورید».

اولیویا گودن از سن آنتونیو به پسر شیرخوار خود، جیدن، هر دو ساعت 2 اونس شیر خشک غذا می دهد.  او با خانواده و دوستان و همچنین سایر مادران از طریق رسانه های اجتماعی در تلاش برای یافتن شیر خشک بچه که کمبود آن وجود دارد، تماس گرفت.

به گفته کاخ سفید، عملیات Fly Formula معادل 1.5 میلیون بطری 8 اونس شیر خشک نوزادان را از Nestle و Gerbers به ​​ایالات متحده آورده است.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: جو بایدن می‌گوید که تا آوریل به او درباره کمبود شیر خشک هشدار داده نشده بود.



Source link

در توییتر Joeygarrison@ به جوی گاریسون برسید.

کلیولند گفت که این اقدام روغن‌های ضروری را به Reckitt می‌رساند که به شروع سریع تولید کمک می‌کند، بنابراین این شرکت از ماه ژوئن 40 میلیون شیر خشک در هفته تولید خواهد کرد.

اولیویا گودن از سن آنتونیو به پسر شیرخوار خود، جیدن، هر دو ساعت 2 اونس شیر خشک غذا می دهد. او با خانواده و دوستان و همچنین سایر مادران از طریق رسانه های اجتماعی در تلاش برای یافتن شیر خشک بچه که کمبود آن وجود دارد، تماس گرفت.

پرزیدنت جو بایدن با رابرت کلیولند، معاون ارشد رکت، طی یک جلسه مجازی با تولیدکنندگان شیر خشک در ساختمان اداری آیزنهاور در واشنگتن در اول ژوئن صحبت می کند.

آغازگر این بحران، تعطیلی مرتبط با ایمنی کارخانه تولید شیر خشک Abbott Nutrition در استرجیس، میشیگان، در 17 فوریه بود. آبوت 46.2 درصد از عرضه شیرخشک بچه ایالات متحده را تامین می کند و حدود یک چهارم از نظر تاریخی در کارخانه میشیگان تولید می شد. .

کلیولند به رئیس جمهور گفت: «از لحظه ای که فراخوان اعلام شد، بلافاصله با شرکای خرده فروشی مانند تارگت، والمارت تماس گرفتیم تا به آنها بگوییم این همان چیزی است که ما فکر می کنیم اتفاق خواهد افتاد.

پرزیدنت جو بایدن با رابرت کلیولند، معاون ارشد رکت، طی یک جلسه مجازی با تولیدکنندگان شیر خشک در ساختمان اداری آیزنهاور در واشنگتن در اول ژوئن صحبت می کند.

“با این حال، ما کار داریم، اما در حال پیشرفت باورنکردنی هستیم.” بایدن گفت، اضافه کرد که ممکن است چند ماه دیگر طول بکشد تا بازار فرمول به حالت عادی بازگردد.

او گفت: «آنچه از رئیس جمهور می شنوید، ناامیدی او از خود این موضوع است.

در ماه فوریه، ابوت از فراخوانی سه فرمول پودری خبر داد، تولید را متوقف کرد و کارخانه را در حالی که FDA در حال بررسی بود، تعطیل کرد. آژانس متوجه سویه‌های باکتریایی در داخل گیاه شد که به اندازه‌ای مشکل‌ساز بود که تعطیلی تأسیسات را تضمین کرد.

بایدن، در صحبت با مدیران عاملی که روی صفحه‌های تلویزیون نمایش داده می‌شوند، از تلاش‌های دولتش برای افزایش تولید از طریق “عملیات Fly Formula” که به دنبال واردات شیر ​​خشک بچه از خارج از کشور است و با استناد به قدرت‌های زمان جنگ از طریق قانون تولید دفاعی، تبلیغ کرد. هر دو اقدام در ماه مه، سه ماه پس از تعطیلی کارخانه ابوت اعلام شدند.

او گفت: “این روند ادامه دارد و باید بین آنها باقی بماند.”

مشارکت: مایکل کالینز، USA TODAY. و آسوشیتدپرس

بایدن اعلام کرد سری سوم و چهارم محموله ها از طریق فرمول عملیات پرواز. یونایتد ایرلاینز به صورت رایگان بیش از 300000 پوند فرمول کندامیل – معادل حدود 3.7 میلیون بطری 8 اونس – را در یک دوره سه هفته ای از 9 ژوئن حمل خواهد کرد. این محصول از لندن می آید. به فرودگاه های سراسر کشور.

فرمول ساز پیشرو در مرکز بحران غایب در جلسه

واکنش کاخ سفید به کمبود: بایدن می گوید او یک «ذهن خوان» نیست – اما مشکلات شیرخشک نوزاد ماه ها پیش آشکار شد

از طریق قانون تولید دفاعی، دولت بایدن به سه تولیدکننده شیر خشک نوزاد، از جمله Abbott و Reckitt، اجازه داد تا برای برخی مواد از تامین کنندگان اولویت دریافت کنند.

رابرت کلیولند، معاون ارشد شرکت Reckitt که شیر خشک تولید می کند، گفت: «ما از همان ابتدا می دانستیم که این یک رویداد بسیار جدی خواهد بود.

نماینده ای از ابوت به پیام های USA TODAY در مورد غیبت آن پاسخ نداد.

پس از این نشست 50 دقیقه‌ای، بایدن تکرار کرد: «فکر نمی‌کنم کسی تأثیر تعطیلی تأسیسات ابوت را پیش‌بینی کند»، دقایقی پس از آن‌که سازندگان گفتند که کمبود را پیش‌بینی می‌کنند.

دو پرواز در 9 و 11 ژوئن از ملبورن، استرالیا، 380000 پوند شیر خشک نوزاد Bubs استرالیا – معادل حدود 4.6 میلیون بطری 8 اونس – را به پنسیلوانیا و کالیفرنیا می‌آورد. محموله های اضافی فرمول Bubs Australia در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

“آهسته” برای عمل: کمبود شیر خشک: رئیس سازمان غذا و داروی آمریکا اذعان دارد که تنظیم‌کننده‌های فدرال برای اقدام بسیار کند عمل می‌کنند

فرمول در مقابل تغذیه با شیر مادر: چرا برخی از نوزادان نمی توانند در زمان کمبود شیر خشک شیر بدهند؟ آنچه کارشناسان بهداشت از شما می خواهند بدانید

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت که دولت از «روز اول فراخوان» محصولات ابوت در ماه فوریه «رویکرد کل دولت» را در پیش گرفته است، حتی اگر بایدن تا قبل از آن هشدار داده نشده بود.

در گردهمایی روز چهارشنبه مدیرانی از ابوت غایب بودند، شرکت در مرکز کمبود. ژان پیر به موافقت شرکت با FDA اشاره کرد که معیارهای لازم برای از سرگیری تولید را دیکته می کند، در پاسخ به این سوال که چرا ابوت دعوت نشده است.

مدیرانی که در رأس پنج شرکت تولید کننده شیر خشک نوزادان بودند – ByHeart، Bubs Australia، Reckitt، Perrigo و Gerber – با دولت بایدن برای پر کردن خلأ تولید ابوت همکاری می کردند. وزیر بهداشت و خدمات انسانی خاویر بکرا و جراح ژنرال ویوک مورتی به رئیس جمهور پیوستند.

بایدن گفت: «آنها انجام دادند، اما من نکردم.» بایدن افزود که تا اوایل آوریل از این مشکل مطلع نشده بود. «ما از آن نقطه به بعد هر کاری که در توان داشتیم انجام دادیم. و ما با هم به انجام آن ادامه خواهیم داد.»

این قطع ارتباط در یک جلسه مجازی کاخ سفید بین بایدن و مدیران پنج شرکت تولید شیر خشک برای بحث در مورد تلاش های دولت برای افزایش تولید شیر خشک برای رفع کمبود ظاهر شد.

واشنگتن – جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت که او از اینکه کشور تا ماه آوریل با کمبود قریب‌الوقوع شیر خشک مواجه شده است، آگاه نشده است، اگرچه مدیران شرکت‌های تولیدکننده شیر خشک گفته‌اند که زنگ خطر را دو ماه قبل برای خرده‌فروشان به صدا درآورده‌اند.