بایدن میزبان نشست سپتامبر با هدف خشونت های ناشی از نفرت است

ژان پیر گفت: «حتی با وجود اینکه کشور ما مجموعه‌ای از حملات آزاردهنده‌ای را تحمل کرده است، از اوک کریک تا پیتسبورگ، از ال پاسو تا پاوی، از آتلانتا تا بوفالو، آمریکایی‌ها در مخالفت خود با چنین خشونت‌هایی کاملاً متحد هستند.»

بایدن، یک دموکرات، به دنبال برجسته کردن پیروزی های اخیرش در قانونگذاری، از جمله قانون ایمنی اسلحه که در ژوئن، قبل از انتخابات میان دوره ای کنگره در نوامبر امضا کرد، است.

(گزارش توسط رامی ایوب؛ ویرایش توسط نیک مکفی)



منبع

کارین، سخنگوی کاخ سفید، اجلاس 15 سپتامبر با نام “متحد ما ایستاده ایم” مقامات، رهبران مذهبی و گروه های حقوق مدنی را گرد هم می آورد و سخنرانی اصلی بایدن را برگزار می کند که چشم انداز مشترکی برای آمریکای متحدتر ارائه خواهد کرد. ژان پیر در بیانیه ای گفت.

اکثر پیش‌بینی‌کنندگان به جمهوری‌خواهان شانس زیادی برای تصاحب مجلس نمایندگان می‌دهند و سنای تحت کنترل دموکرات‌ها را برای تصاحب می‌بینند. کنترل یک یا هر دو مجلس توسط جمهوری خواهان می تواند بسیاری از برنامه های قانونگذاری بایدن را برای نیمه دوم دوره چهار ساله اش خنثی کند.

واشنگتن (رویترز) – کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا میزبان نشستی در کاخ سفید در ماه سپتامبر خواهد بود تا با تأثیرات خشونت ناشی از نفرت بر دموکراسی آمریکا مقابله کند و اقدامات دولت خود را برای کاهش خشونت با اسلحه برجسته کند.