بایدن لایحه ریزتراشه‌ها را امضا می‌کند که مدافعان آن می‌گویند بدون مهاجرت «ناقص» است

برخی نگران هستند که کارگران ماهر کافی در ایالات متحده وجود ندارد زیرا این کشور تولید ریزتراشه را گسترش می دهد.

این مهم است که ما یک رویکرد سیاستی کامل داشته باشیم. قانون چیپس ناقص است. بریمر گفت: این موضوع به موضوع بنیادی استعدادهای انسانی، یعنی سرمایه انسانی که برای کارهای پیشرفته در حوزه‌های فناوری پیشرفته نیاز است، نمی‌پردازد.

  • کنگره هفته گذشته این لایحه را تصویب کرد که به نام قانون CHIPS (ایجاد انگیزه های مفید برای تولید نیمه هادی ها) شناخته می شود. حامیان گفتند که این امر به جلوگیری از کمبود زنجیره تامین کمک می کند. بایدناو که روز شنبه برای بار دوم تست کرونای او مثبت شد، احتمالاً قانون را امضا می کند در روزهای پیش رو.

    آخرین

    مشارکت های فدرال-ایالتی بیشتر آمدن: بایدن عملاً به رویدادی با گرچن ویتمر فرماندار میشیگان پیوست که قانونی را برای تقویت تولید نیمه هادی در این ایالت امضا کرد. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت که این “نمونه ای از مشارکت دولت فدرال است که در سراسر کشور راه اندازی خواهد شد” در نتیجه قانون چیپس.

    رابینز با اشاره به اینکه هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان در طول سال ها قوانینی را برای گسترش حقوق افراد دارای مدرک STEM یا سایر مهارت ها ارائه کرده اند، گفت: «این یک موضوع حزبی نیست.

    بایدن در جریان این رویداد مجازی در میشیگان گفت: «این لایحه تلاش‌های ما را برای ساخت نیمه‌رساناها در اینجا در آمریکا افزایش داده است. این تراشه‌های کوچک رایانه‌ای به اندازه نوک انگشت بر روی بلوک‌های سازنده اقتصاد مدرن ما ساخته می‌شوند و همه چیز را نیرو می‌دهند.»

  • بریمر گفت: “در نهایت برای موفقیت، ما نیاز به جذب تخصص بالا و استعداد داریم که در واقع نوآوری را تحریک می کند.”

  • استر بریمر، مدیر اجرایی و مدیر عامل NAFSA: انجمن مربیان بین المللی، یک انجمن غیرانتفاعی با تمرکز بر آموزش و تبادل بین المللی، گفت که کاخ سفید باید منجر به طرحی شود که آوردنس وزارت امور خارجه و وزارت امنیت داخلی، برای افزایش تعداد دانشجویان بین المللی در کالج ها و دانشگاه های ایالات متحده.

    قانون PACT چیست؟ جنگ جان استوارت و تد کروز بر سر لایحه کمک به کهنه سربازانی که در معرض سوختگی های سمی قرار گرفته اند

    برای چندین دهه، کنگره نتوانسته تغییرات قابل توجهی در زمینه مهاجرت را تصویب کند. طی چند هفته گذشته، یک گروه کوچک دو حزبی از سناتورها درباره اصلاحات مهاجرتی بحث کردند.

    چه کاری می توان انجام داد در مورد مهاجرت?

    مجلس نمایندگان ماده‌ای را در نسخه خود از قانون چیپس گنجانده است که محدودیت‌ها را برای مهاجران دارای مدارج علمی و فناوری پیشرفته کاهش می‌دهد.

    بیشتر: چرا نانسی پلوسی با وجود تهدیدها و درخواست های چین از سوی بایدن از تایوان بازدید می کند؟

    چیزی که آنها می گویند

    • کمبود کارگران STEM: به گزارش پولیتیکو، برخی از شرکت‌های برتر تولید تراشه نگرانی‌های خود را در مورد کمبود کارکنان STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) با مهارت بالا مطرح کردند و از کنگره خواستند اقامت این کارگران در ایالات متحده را آسان‌تر کند.

      چیپس چیه؟ حدود 52 میلیارد دلار مشوق برای صنعت نیمه هادی.

      واشنگتن – در حالی که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای امضای یک لایحه دو حزبی که تولید داخلی تراشه های کامپیوتری را تقویت می کند آماده می شود، برخی از مدافعان گفتند که این لایحه بدون مقررات مهاجرت ناقص است.

      مسئله کمبود: همه گیر COVID-19 منجر به کمبود ریزتراشه های نیمه هادی شد که هزاران محصول مانند اتومبیل، تلفن همراه، لوازم خانگی، کنسول های بازی و دستگاه های پزشکی را تامین می کند.

      آیا این لایحه می تواند کمک کند؟ قانون PACT آخرین تلاش در نبرد چند ساله برای کمک به جانبازانی است که در معرض چاله های سوختگی سمی قرار دارند

      چرا مهاجرت لحاظ نشد؟

      سنا این لایحه را کاهش داد و آن ماده را کاهش داد.

      پرطرفدار: پس از مرگ الظواهری، فهرست آمریکا شامل 22 تروریست متهم است

      تصویب لایحه: پروژه اینتل ممکن است پس از تصویب لایحه تراشه رایانه ای سنا تقویت شود

      او گفت: “استراتژی ملی در مورد دانشجویان بین المللی برای کمک به آوردن استعدادها به ایالات متحده بسیار مهم است.”

      این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: قانون چیپس: مهاجرت در لایحه تولید ریزتراشه‌های بایدن وجود ندارد



      منبع

      به گفته FWD.us، یک گروه لابی حامی مهاجرت، اگر روندی برای دانشجویان بین المللی که پیش بینی می شود از کالج ها و دانشگاه های ایالات متحده فارغ التحصیل شوند و به طور دائم در آن کار کنند وجود داشته باشد، می تواند تا 233 میلیارد دلار دستمزد به اقتصاد آمریکا در این دهه اضافه شود. ایالات متحده آمریکا.

      به ربکا مورین در توییتر @RebeccaMorin_ برسید

      جرمی رابینز، مدیر اجرایی شورای مهاجرت آمریکا، یک سازمان غیرانتفاعی که مدافع حقوق مهاجران است، گفت که کنگره می‌تواند لایحه‌ای مستقل با هدف اقامت مهاجران دارای مدرک STEM در ایالات متحده تصویب کند.

      مشارکت کنندگان: کاترین سوارتز و جوی گاریسون. آسوشیتدپرس

      رابینز تاکید کرد که کارگران بسیار ماهر فقط برای صنایع در سیلیکون ولی مورد نیاز نیستند: “ما در همه جا به نوآوری نیاز داریم.”

    میخواهی بیشتر بدانی؟ این چیزی است که شما از دست داده اید