بایدن علیرغم سوابق بانکی، پرداخت یک میلیون دلار به خانواده از دستیار هانتر را رد کرد: “صحت ندارد”

نظارت خانه می گوید: هانتر بایدن: سوابق بانک آمریکایی “مسیرهای جدید” تحقیقات را باز کرد

پرزیدنت بایدن دریافت بیش از یک میلیون دلار از حساب های مربوط به خانواده اش را رد کرد هانتر بایدن راب واکر، شریک تجاری و سرمایه گذاری های تجاری چینی آنها در سال 2017، حتی اگر سوابق مالی خلاف آن را نشان می دهد.

سخنگو گفت: «هانتر بایدن، یک شهروند خصوصی با تمام حق دنبال کردن تلاش‌های تجاری خود، به چندین شریک تجاری در جستجوی سرمایه‌گذاری مشترک با یک شرکت انرژی خصوصی و قانونی در چین پیوست. “به عنوان بخشی از آن سرمایه گذاری مشترک، هانتر بخشی از سرمایه اولیه خود را که با عمویش جیمز بایدن و هالی بایدن، که در آن زمان با آنها در ارتباط بود، به اشتراک گذاشت و مخارج مشترک خود را دریافت کرد.”

یان سامز، سخنگوی کاخ سفید با اشاره به اظهاراتی که کامر در اوایل ماه جاری در مورد این موضوع بیان کرد، گفت: «پس از حمله نفرت انگیزی که در آن اظهار تاسف از این که پسر فقید رئیس جمهور، بو تا زمانی که او زنده بود، هرگز تحت پیگرد قانونی قرار نگرفت، کامر نماینده کنگره اکنون تصمیم گرفته است که بیوه بیو را تعقیب کند. مشارکت های بو بایدن فقید در مبارزات انتخاباتی.

در یادداشتی از کمیته آمده است: روز بعد، رابینسون واکر، LLC، مبلغ 1065000 دلار را به گروه انرژی و زیرساخت اروپا در ابوظبی، یک شرکت مرتبط با جیمز گیلیار، ارسال کرد.

خانواده بایدن پس از سال 2017، بیش از 1 میلیون دلار از HUNTER ASOCIATE دریافت کردند: نظارت خانه

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا

قانونگذاران جمهوری خواه می گویند که در حال بررسی این موضوع هستند که آیا خانواده بایدن از موقعیت سابق جو بایدن به عنوان معاون رئیس جمهور برای انجام معاملات سودآور با اتباع خارجی استفاده کرده است یا خیر.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره یافته های قانونگذاران جمهوری خواه گفت: «این درست نیست.

کاخ سفید در بیانیه‌ای این یافته‌ها را رد نکرد، اما تحقیقات کمیته در مورد خانواده بایدن را محکوم کرد.

پرزیدنت بایدن قبل از خروج از چمن جنوبی کاخ سفید در مارین وان در 17 مارس 2023 در واشنگتن دی سی با خبرنگاران صحبت می کند. با یک شرکت چینی مرتبط بود.

با این حال، بایدن زمانی که روز جمعه با یک خبرنگار در چمن کاخ سفید مواجه شد، پرداخت ها را رد کرد.

گیلیار شریک تجاری هانتر بایدن بود که در سرمایه گذاری های تجاری خارجی او مشارکت داشت.

سامز گفت: «به جای حمله عجیب به خانواده رئیس جمهور، شاید جمهوری خواهان مجلس نمایندگان باید بر همکاری با رئیس جمهور برای ارائه نتایج برای خانواده های آمریکایی در اولویت های مهم مانند کاهش هزینه ها و تقویت مراقبت های بهداشتی تمرکز کنند.

تیم حقوقی هانتر بایدن، جمهوری خواهان را متهم کرد که «تئوری توطئه دست راستی بی‌اساس» را مطرح می‌کنند، حتی زمانی که آنها تأیید کردند که پرداخت‌ها انجام شده است.

در این یادداشت آمده است: «بعد از اینکه حساب رابینسون واکر، LLC 3 میلیون دلار از State Energy HK Limited دریافت کرد، اعضای خانواده بایدن و شرکت‌هایشان شروع به دریافت پرداخت‌های افزایشی در مدت تقریباً سه ماه کردند. دریافت کنندگان این پول شامل هالی بایدن، شرکت های مرتبط با هانتر بایدن و جیمز بایدن و یک حساب بانکی ناشناخته به نام «بایدن» بودند.

کامر می گوید: هانتر بایدن: خزانه داری به گزارش های فعالیت های مشکوک دسترسی نظارتی را می دهد

سوابق مالی که جیمز کومر، رئیس کمیته نظارت، از بانک آمریکا احضار شده است، خلاف این را می گوید.

بروک سینگمن از فاکس نیوز در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

روز پنجشنبه، قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا فاش کردند که اسناد بانکی را به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد هانتر بایدن، برادر رئیس‌جمهور، جیم، و هالی بایدن، بیوه پسرش بو، مبالغی را از دستیار تجاری هانتر، راب واکر، و سرمایه‌گذاری مشترک آنها دریافت کرده‌اند. با شرکت انرژی چینی CEFC سخنگوی تیم حقوقی هانتر بایدن روز پنجشنبه این پرداخت ها را تایید کرد اما تاکید کرد که حساب های دریافت کنندگان “به هانتر، عموی او و هالی تعلق دارد – هیچ کس دیگری.”

سوابق نشان داد که در 1 مارس 2017، کمتر از دو ماه پس از ترک سمت معاون رئیس جمهور وقت جو بایدن، State Energy HK Limited، یک شرکت چینی جداگانه، 3 میلیون دلار به رابینسون واکر، LLC ارسال کرد.