بایدن دومین نشست دموکراسی را در میان تردیدها در مورد پیشرفت برگزار کرد

کریستوفر هرناندز-روی با مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی در یک نشست توجیهی گفت: «دولت بایدن تا آنجا پیش رفته است که … با یک دیکتاتور برای مقابله با دیکتاتور دیگر مذاکره کرده است» و تمایل خود را برای کنار گذاشتن اصول برای رسیدگی به مشکلات مبرم نشان داده است. قبل از اجلاس تماس بگیرید

اجلاس امسال با میزبانی مشترک ایالات متحده، کاستاریکا، زامبیا، هلند و کره جنوبی برگزار می شود، ترتیبی که مقامات آمریکایی می گویند این کشورها را تشویق می کند تا در این روند مشارکت بیشتری داشته باشند.

مدافعان حقوق دولت را به دلیل توجه به دموکراسی ستایش کرده اند، اما می گویند شواهد کمی وجود دارد که کشورهایی که به اجلاس می پیوندند پیشرفت هایی در بهبود دموکراسی خود داشته اند و هیچ سازوکاری رسمی برای نگه داشتن شرکت کنندگان به تعهدات متواضعانه در ابتدا وجود ندارد. ملاقات.

برخورد با دیکتاتورها

مقامات آمریکایی این انتقاد را رد می کنند که به حقوق بشر یا عقب نشینی دموکراتیک ضربه زده اند، اما می گویند که از “انتقاد مشروع” علیه دولت در مورد این موضوع آگاه هستند.

یک مقام ارشد دولت بایدن گفت: “من از این واقعیت دفاع خواهم کرد که حقوق بشر در هر روابط دوجانبه ای که داریم مطرح می شود.”

توسط همیرا پاموک و سایمون لوئیس

اولین اجلاس که در ابتدا به عنوان یک گردهمایی حضوری در نظر گرفته شده بود، تقریباً به دلیل COVID-19 برگزار شد. اجلاس دوم با چند ماه تاخیر انجام شد و اکنون نیز بیشتر آنلاین خواهد بود.

تس مک‌انری که تا اوت 2022 روی مسائل حقوق بشر در دولت بایدن کار می‌کرد و اکنون با پروژه دموکراسی خاورمیانه همکاری می‌کند، گفت: «فکر می‌کنم این دولت، مانند هر دولت دیگری، به تازگی متوجه شده است که این کار بسیار دشوار است.

(ویرایش توسط دان دورفی)



منبع

یکی از فعالان جامعه مدنی که خواست نامش فاش نشود، گفت که این اجلاس از اولویت خارج شده است و این امر را برای شرکت کنندگان در انجام اصلاحات جسورانه دشوارتر می کند.

بحران هایی مانند جنگ در اوکراین تنها هدف بایدن را برای تجمیع دموکراسی ها علیه حاکمان خودکامه دشوارتر کرده است.

وی افزود: از آنجا که ایالات متحده قادر به تغییر شدید روابط با کشورهای حیاتی برای منافع استراتژیک خود مانند هند نیست، “در عوض ما یک اجلاس داریم.”

کارشناسان گفتند که دولت همچنین تمایلی به انتخاب های سخت مورد نیاز برای نشان دادن اینکه حقوق بشر را در قلب سیاست خارجی خود قرار می دهد، نداشته است.

از روز چهارشنبه، این رویداد شامل 120 کشور، گروه‌های جامعه مدنی و شرکت‌های فناوری می‌شود و شامل کشورهای مهم استراتژیک می‌شود که در آن گروه‌های حقوق بشر در مورد وضعیت دموکراسی ابراز نگرانی کرده‌اند، مانند هند، لهستان و اسرائیل.

واشنگتن (رویترز) – رهبران جهان عملاً این هفته برای دومین اجلاس سران برای دموکراسی که توسط ایالات متحده سازماندهی شده است گرد هم می آیند، رویدادی که منتقدان می گویند نشان دهنده توقف پیشرفت دولت بایدن در پیشبرد حقوق بشر و دموکراسی به عنوان محور سیاست خارجی آن است.

واشنگتن روسیه را به ارتکاب جنایات در تهاجم خود متهم کرده و کشورهای دیگر را برای حمایت از اوکراین متحد کرده است. اما این گاهی اوقات به قیمت یک خط محکم در مورد دموکراسی و حقوق در جاهای دیگر، از جمله در ونزوئلا، جایی که یک هیئت آمریکایی در ماه مارس از آنجا بازدید کرد تا تلاش کند دولت مستبد خود را متقاعد کند تا نفت بیشتری تولید کند، تمام می شود.