بایدن در فشار میان دوره ای، پرونده خود را به دو ایالت نوسانی برای روز کارگر می برد

فترمن که در نظرسنجی‌های اخیر رهبری اوز را بر عهده داشت، گفته بود امیدوار است در سفر روز کارگر با رئیس‌جمهور درباره قانونی شدن ماری جوانا گفتگو کند. با نزدیک شدن سریع به انتخابات نوامبر، برخی از نامزدهای دموکرات به دنبال فاصله گرفتن از رئیس جمهور هستند. کاندیداهای دموکرات برای تصدی پست فدرال در نظرسنجی های ایالتی خود بهتر از بایدن عمل می کنند، حتی با وجود اینکه تعداد موافقان او در حال افزایش است.

بایدن با اشاره به مواضع اخیر جانسون گفت: «این مرد هرگز متوقف نمی‌شود.»

بایدن به دستاوردهای خود در زمینه مراقبت های بهداشتی و کمک به سالمندان متمایل شد در همان زمان که دموکرات های اینجا در رقابت سنا با جانسون به این موضوع توجه کردند – یکی از مهم ترین ها در کشور زیرا تعادل سنا در ماه نوامبر در خطر است. .

رئیس جمهور جو بایدن تور روز کارگر را در دو ایالت میدان نبرد با سخنرانی های هیجان انگیز در میلواکی و پیتسبورگ آغاز کرد، جایی که او پیروزی های اخیر خود را در واشنگتن تبلیغ کرد، حامیان جمهوری خواه رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ را محکوم کرد و سناتور ران جانسون را هدف خاص قرار داد.

جاش شاپیرو، نامزد دموکرات‌ها برای فرمانداری پنسیلوانیا، در مصاحبه‌ای در روز دوشنبه خودداری کرد که آیا ظاهر بایدن برای مبارزات انتخاباتی او مفید است یا ضرر.

در پیتسبورگ، بایدن سخنرانی مشابهی در اتحادیه محلی کارگران فولاد آمریکا 2227 ایراد کرد. این سومین سفر بایدن به پنسیلوانیا در روزهای اخیر بود.

ستوان جان فترمن، نامزد دموکرات مجلس سنا در پنسیلوانیا، قبل از مراسم روز دوشنبه با بایدن عکس گرفت و سپس قبل از اینکه رئیس جمهور روی صحنه برود، سخنانی ایراد کرد. فترمن در هیچ یک از حضورهای هفته گذشته خود در ویلکس-بار و فیلادلفیا به بایدن نپیوست.

بایدن گفت: “من می‌خواهم خیلی واضح باشم. همه جمهوری‌خواهان جمهوری‌خواه ماگا نیستند. هر جمهوری‌خواه این ایدئولوژی افراطی MAGA را نمی‌پذیرد. می‌دانم، زیرا در تمام دوران حرفه‌ام توانسته‌ام با جمهوری‌خواهان جریان اصلی کار کنم.” “اما جمهوری خواهان افراطی MAGA در کنگره انتخاب کرده اند که به عقب برگردند، مملو از خشم، خشونت، نفرت و تفرقه. اما با هم ما می توانیم و باید مسیر متفاوتی را انتخاب کنیم.”

در عوض، رئیس جمهور دوباره جمهوری خواهان MAGA را محکوم کرد و گفت: “دموکراسی در خطر است.” او همچنین بار دیگر از موضع جانسون در مورد تامین اجتماعی و مدیکر انتقاد کرد.

بایدن با هدف قرار دادن دوباره جانسون گفت: «تا به امروز، جمهوری خواهان MAGA در کنگره از گروهی که به ساختمان کنگره یورش بردند، دفاع می کنند. مردم آنجا مردند. سناتور جانسون گفت که به طور کلی یک اعتراض مسالمت آمیز بود. آیا ویدیوهای اتفاقات آن روز را دیده‌اید؟»

او گفت: “من نشانه هایم را از واشنگتن دی سی نمی گیرم، من نشانه هایم را از شهرستان واشنگتن، پنسیلوانیا می گیرم.” “این کسانی هستند که به آنها گوش می دهم. من سعی می کنم پنسیلوانیا را به جلو هدایت کنم.”

روز دوشنبه، بایدن بار دیگر پیروان ترامپ را محکوم کرد و خاطرنشان کرد که همه جمهوری خواهان از جهان بینی او حمایت نمی کنند.

بایدن در حالی که صدایش بلند شد گفت: «ما امسال داروسازی را شکست دادیم. “و مهم بود. ما زندگی مردم را تغییر خواهیم داد.”

سخنرانی بایدن در پیتسبورگ بار دیگر بر دستاوردهای قانونی اخیر او تأکید کرد و او فترمن را ستود و گفت که اگر «در سوراخ روباه» بود می‌خواست در کنار او باشد. برخلاف شلاق لفظی رئیس جمهور به جانسون در میلواکی، بایدن با حریف فترمن، مهمت اوز تمرین نکرد.

بایدن همچنین بخشی از سخنرانی خود را با تأکید بر سخنانی که هفته گذشته در فیلادلفیا ایراد کرد، گذراند، جایی که او بخش‌هایی از حزب جمهوری‌خواه را که دیدگاه‌های افراطی به رهبری ترامپ را پذیرفته بودند، مورد انتقاد قرار داد. بایدن در سخنرانی هفته گذشته خود گفت پیروان فلسفه ترامپ، به ویژه آنهایی که از محکوم کردن حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره آمریکا خودداری کردند، تهدیدی وجودی برای دموکراسی هستند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

همانطور که بعداً در پیتسبورگ انجام داد، بایدن قانون کاهش تورم را برجسته کرد، لایحه آب و هوایی گسترده، مراقبت های بهداشتی و مالیاتی را که ماه گذشته امضا کرد، که شامل سقف قیمت انسولین برای بیماران مدیکر بود. جانسون به این اقدام رای منفی داد.

بایدن با تشویق شدیدی گفت: “اما حدس بزنید؟ من هم متوقف نمی شوم.”

رقیب دموکرات جانسون، ستوان فرماندار ماندلا بارنز، در این مراسم حاضر نشد. با این حال، فرماندار تونی اورز صحبت کرد. اورز در رقابتی با تیم میشلز جمهوری‌خواه رقابت می‌کند که در یک رقابت مرده است.

جانسون گفته بود که بودجه برای مدیکر و تامین اجتماعی باید هر سال بازنگری شود، نه اینکه بطور خودکار در بودجه گنجانده شود. اظهارات او جرقه حملات زیادی را برانگیخت زیرا منتقدان او را به تلاش برای پایان دادن به برنامه ها متهم کردند (جانسون این موضوع را رد کرده است).