بایدن در سخنرانی برای دموکرات‌های مجلس نمایندگان لحن مبارزاتی را به صدا درآورد

بایدن در مورد رأی دهندگان حزب جمهوری خواه در سال 2024 گفت: «کمی بیشتر از مارجوری تیلور گرین و چند نفر دیگر و شما تعداد زیادی از جمهوری خواهان را خواهید داشت.» «آیا او شگفت انگیز نیست؟»

جفریس گفت: «این دستور کاری است که ما پشت سر آن می ایستیم، همچنان که آن را در سال جاری و در طول موازنه این کنگره به جلو می بریم، به آن ادامه می دهیم».

او گفت که جمهوری خواهان 18 کرسی مجلس نمایندگان را در مناطقی که بایدن در سال 2020 به دست آورد، کنترل می کنند و به دموکرات ها “فرصتی باورنکردنی” می دهد.

«دولتی که به نظر مردم می رسد، به مردمی که نماینده آن هستند کمک می کند.»

در افتتاحیه کنفرانس مسائل «مردم در برابر سیاست»، چندین رهبر حزب گفتند که هدف دو سال آینده بازگرداندن کنترل مجلس نمایندگان است – و حکیم جفریس، رهبر اقلیت نیویورک، در دفتر رئیس مجلس قرار خواهد گرفت.

در طول کنفرانس سه روزه، دموکرات‌ها همچنین سخنان کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و مقامات ارشد دولت، از جمله جینا ریموندو، وزیر بازرگانی را خواهند شنید. تزار زیرساخت های بایدن، میچ لندریو؛ مایکل ریگان، مدیر آژانس حفاظت از محیط زیست؛ و دو دموکرات سابق مجلس نمایندگان، وزیر بهداشت و خدمات انسانی خاویر بسرا و وزیر مسکن و شهرسازی مارسیا فاج.

معامله اینجاست. من از شرکت‌های داروهای تجویزی خواستم که قیمت انسولین را برای همه – نه فقط برای افراد مسن – به 35 دلار کاهش دهند. و امروز، الی لیلی، بزرگترین تولید کننده انسولین در ایالات متحده آمریکا، موافقت کرد که دقیقاً این کار را انجام دهد: 35 دلار.

اکنون بیش از هر زمان دیگری، کنگره ایالات متحده در واقع منعکس کننده تنوع زیبای کشور است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، این دولت شبیه مردمی است که به آنها خدمت می کند.

«دموکرات‌ها در مجلس متحد، متمرکز، فعال و آماده به کار هستند تا مردم را بر سیاست تداوم دهند. جفریس روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت، در کنگره گذشته، ما توانستیم پیروزی‌های مهمی را برای مردم آمریکا به ارمغان بیاوریم، و لوایحی را که در دو سال گذشته به امضا رسیده‌اند، به هم ریخت.

برخی از دموکرات‌ها از عدم هماهنگی بین کاخ سفید و قانون‌گذاران دموکرات ابراز ناامیدی کرده‌اند، زیرا آنها تلاش کرده‌اند پیروزی‌های قانونی خود را در دو سال گذشته به رای‌دهندگان منتقل کنند.

در گردهمایی اینجا، بایدن تشریح کرد که چگونه دموکرات‌ها می‌توانند با مشاهده نتایج بسته زیرساختی، قانون اصلاح اسلحه، قانون چیپس و علم و قانون آب و هوا و مراقبت‌های بهداشتی معروف به قانون کاهش تورم، همکاری خود را بهبود بخشند.

بایدن همچنین ادعا کرد که داروساز الی لیلی در روز چهارشنبه اعلام کرد که هزینه انسولین را به 35 دلار در ماه محدود می کند.

من قول دادم با شما شریک شوم و با شما هماهنگ کنم تا مطمئن شوید اجرای این قوانین به طور مؤثر و مؤثر انجام می شود و به مردم آمریکا اجازه می دهم بدانند چه کسی این کار را انجام داده است زیرا آنها مزایای سرمایه گذاری را احساس می کنند – شما این کار را انجام دادید.

دموکرات های مجلس خندیدند و کف زدند.

«مردم، همه می‌دانید که چقدر کار کرده‌ایم. بسیاری از کشور ها هنوز آن را نمی دانند. به همین دلیل است که کار بزرگ پیش روی ما اجرای قوانینی است که تصویب کردیم، بنابراین مردم شروع به دیدن آن در زندگی خود می کنند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در 1 مارس 2023 در خلال کنفرانس مسائل مجلس نمایندگان دموکرات در Hyatt Regency Inner Harbor در بالتیمور، مریلند، در 1 مارس 2023 سخنرانی می‌کند. (اندرو کابالرو-رینولدز / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ)

سوزان دلبن، نماینده واشنگتن، رئیس بازوی مبارزات انتخاباتی دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا، خاطرنشان کرد که با پیروزی جنیفر مک‌کلن در هفته گذشته در ویرجینیا، دموکرات‌ها برای پس گرفتن مجلس در سال آینده باید تنها پنج کرسی خالص به دست آورند.

بالتیمور – رئیس جمهور جو بایدن هنوز اعلام نکرده است که آیا برای دومین دوره نامزد می شود یا خیر، اما سخنرانی او در گردهمایی دموکرات های مجلس نمایندگان در اینجا چهارشنبه شباهت زیادی به سخنرانی سال 2024 داشت.

“اما حدس بزنید این به چه معناست؟ هر شرکت دیگری که انسولین تولید می کند مجبور است قیمت خود را به 35 کاهش دهد، زیرا نمی تواند رقابت کند.”

بایدن و دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه شب در هتلی در بندر داخلی بالتیمور جمع شدند، زیرا حزب در حال طراحی استراتژی پیام‌رسانی برای کمک به حفظ کاخ سفید و کسب اکثریت مجلس در سال آینده است. قرار است روز پنج شنبه، بایدن با دموکرات های سنا در کاپیتول هیل دیدار کند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

بایدن گفت که یک گروه فرعی در کابینه وی با گروه جدیدی از رهبران مجلس نمایندگان، موسوم به شورای رهبری منطقه ای، در هماهنگی رویدادها در سراسر کشور برای ترویج مواردی مانند بریدن نوار زیرساخت ها و اعطای کمک های مالی فدرال – رویدادهایی که می تواند به دموکرات ها کمک کند، همکاری نزدیک خواهد داشت. نامزدی برای انتخاب مجدد

دموکرات‌ها اکثریت خود را در مجلس نمایندگان در انتخابات میان‌دوره‌ای 2022 از دست دادند، اما عملکرد بهتر از حد انتظار آن‌ها را در موقعیتی عالی قرار داد تا سال آینده مجلس را دوباره به دست بگیرند.

پیش از بایدن در برنامه روز چهارشنبه وس مور، اولین فرماندار سیاه پوست مریلند حضور داشت. استنی هویر، رهبر پیشین اکثریت مجلس نمایندگان، مور، کهنه سرباز جنگ افغانستان و محقق رودز را “یکی از هیجان انگیزترین رهبران کشور ما” توصیف کرد و بسیاری از او به عنوان نامزد ریاست جمهوری آینده صحبت کرده اند.

در اواخر این هفته، جمهوری خواهان از ترامپ در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کارها در بندر ملی در مریلند، درست خارج از پایتخت این کشور استقبال خواهند کرد.

مردم آمریکا با ما هستند. ما شتاب باورنکردنی داریم.» ما از انتخابات گذشته به طرز باورنکردنی قوی و با شتاب بیرون آمدیم. و ما سخت کار می کنیم تا مطمئن شویم که پیام ما توسط مردم آمریکا شنیده می شود و جمهوری خواهان را مسئول برنامه افراطی خود می خواهیم.»

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در 1 مارس 2023 در خلال کنفرانس مسائل مجلس نمایندگان دموکرات در Hyatt Regency Inner Harbor در بالتیمور، مریلند، در 1 مارس 2023 سخنرانی می‌کند. (اندرو کابالرو-رینولدز / خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ)

بایدن به کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان کالیفرنیا جرأت داد تا بودجه جمهوری‌خواهان پر از کاهش هزینه‌ها را فاش کند، مخالفت سناتور جمهوری‌خواه ریک اسکات در مورد هدف قرار دادن تأمین اجتماعی و مراقبت‌های پزشکی را به سخره گرفت و «جمهوری‌خواهان MAGA» مانند مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا را مورد ضرب و شتم قرار داد. یکی از دستیاران رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ که اخیراً خواستار “طلاق ملی” بین ایالت های قرمز و ایالت های آبی شده بود.