بایدن در حین سواری در ساحل Rehoboth از دوچرخه افتاد و گفت “من خوبم”

بر اساس گزارش استخر، بانوی اول، دکتر جیل بایدن در طول سفرش با جزئیات امنیتی خودش ادامه داد، بنابراین سقوط او را از دست داد.

رئیس جمهور برای خوشامدگویی به گروهی از هوادارانی که در حین سواری خود قبل از سقوط دید، توقف کرده بود. به گفته خبرنگار حاضر در صحنه، بایدن در پاسخ به این سوال که آیا حالش خوب است، گفت: «من خوبم».

پرزیدنت بایدن روز شنبه در حین یک سواری صبحگاهی در ساحل Rehoboth، دل.، از دوچرخه خود سقوط کرد. (الیزابت فرانتز/رویترز)

بایدن پس از افتادن روی زمین به گفتگو با مردم ادامه داد. (الیزابت فرانتز/رویترز)

بایدن پس از سقوط از دوچرخه روی زمین

به نظر نمی رسید که او هیچ آسیبی نداشته باشد.

یکی از مقامات کاخ سفید گفت: “به مراقبت پزشکی نیاز نیست.” درباره این حادثه گفت. رئیس جمهور مشتاقانه منتظر است که بقیه روز را با خانواده خود بگذراند.

بایدن ها آخر هفته را در ساحل Rehoboth می گذرانند، یک مکان تعطیلات آخر هفته که در آن خانه دارند. روز جمعه، آنها چهل و پنجمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.





Source link

در عرض چند دقیقه، بایدن به دوچرخه خود بازگشت. بایدن در حالی که رکاب می زد به خبرنگاران گفت: “بسیار خوب بچه ها، می بینید.”

بایدن به خبرنگاران استخر گفت که در بیرون آوردن کفش های کتانی خود از «قفس انگشتان پا» روی پدال هایی که به آن بسته شده بود، مشکل داشت.

بایدن پس از سقوط خود به گفتگو با مردم ادامه می دهد

ویدئو نشان می دهد رئیس جمهور پس از سقوط توسط ماموران سرویس مخفی غرق شد. سپس بلند شد و ایستاد تا با اعضای جمعیت که «روز پدر» را به او تبریک گفتند و ظاهراً مشتاق ملاقات با سگش فرمانده بودند، صحبت کرد.

پرزیدنت بایدن صبح روز شنبه در حین یک سواری در ساحل Rehoboth، دل.، از دوچرخه خود به پایین افتاد – جمعیتی را که در آن نزدیکی جمع شده بودند مبهوت کرد – اما به نظر نمی رسید که در جریان نشت زخمی شده باشد.