بایدن در حال بازدید از نیویورک با آی بی ام برنامه 20 میلیارد دلاری را اعلام کند. چه چیزی بدانیم

انتظار می رود که سفر بایدن برخی از دموکرات های قابل توجه را به خود جلب کند. انتظار می رود که شان پاتریک مالونی، پت رایان و پل تونکو، نمایندگان کنگره و همچنین فرماندار کتی هوچول در این مراسم حضور داشته باشند.

برنامه های بایدن چیست؟

تقریباً 3000 کارمند در کارخانه از سطح ابتدایی تا مهندسان مشغول به کار هستند.

به گفته کاخ سفید، انتظار می‌رود که آی‌بی‌ام در روز پنجشنبه سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری خود را در دهه آینده در زمینه‌های تحقیق و توسعه، تولید نیمه‌رسانا، فناوری پردازنده مرکزی، هوش مصنوعی و محاسبات کوانتومی در دره هادسون اعلام کند. پرداخت مشاغل تولیدی» ایجاد خواهد شد.

در اینجا چیزی است که باید بدانید:

چه چیزی اعلام می شود؟

آی‌بی‌ام در بیانیه‌ای اعلام کرد که میزبانی بایدن را «عمیقاً مفتخر» می‌کند و مشتاقانه منتظر است تا تعهدات خود را نسبت به نوآوری‌هایی که اقتصاد آمریکا را ارتقا می‌دهند، برجسته کند.

همچنین انتظار می‌رود بایدن درباره قانون دو حزبی تراشه‌ها و علم که در ماه اوت امضا کرد و هدف آن تقویت تولید داخلی تراشه‌های کامپیوتری است، بحث کند.

کی میده؟: میلیاردرها از هر 10 دلار جمع آوری شده در این انتخابات 1 دلار را تشکیل می دهند. این 11 مورد بیشترین امتیاز را داشتند.

او سپس روز را در یک پذیرایی برای کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات در شهر نیویورک به پایان خواهد رساند.

میان ترم ها و فراتر از آن: جو بایدن، دونالد ترامپ، ران دیسانتیس: طوفان 2022 ایان پیش نمایش انتخابات 2024

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: انتظار می‌رود بازدید بایدن از Poughkeepsie IBM شامل اعلامیه 20 میلیارد دلاری باشد.



منبع

سایت Poughkeepsie IBM جایی است که پردازنده مرکزی z16، محصولی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، مورد آزمایش و تولید قرار گرفت. IBM همچنین اولین مرکز محاسبات کوانتومی را در Poughkeepsie در سال 2019 افتتاح کرد.

پس از ترک شهرستان داچس، بایدن به سمت بانک قرمز، نیوجرسی می رود تا در مراسم پذیرایی کمیته ملی دموکرات شرکت کند.

دیدار روسای جمهور از پوکیپسی بخشی از یک روز کامل در شمال شرق است.

انتظار می‌رود که آی‌بی‌ام یک ابتکار 20 میلیارد دلاری را هنگام بازدید رئیس‌جمهور جو بایدن از تأسیسات Poughkeepsie این شرکت، بعد از ظهر پنجشنبه اعلام کند.

رئیس جمهور جو بایدن از اسکله ماهیگیر در فورت مایرز بیچ، فلوریدا، چهارشنبه، 5 اکتبر 2022 بازدید می کند تا خسارات ناشی از طوفان ایان را بررسی کند.

رئیس جمهور جو بایدن از اسکله ماهیگیر در فورت مایرز بیچ، فلوریدا، چهارشنبه، 5 اکتبر 2022 بازدید می کند تا خسارات ناشی از طوفان ایان را بررسی کند.

انتظار می رود جزئیات این برنامه، از جمله تاثیر بر سایت های محلی مورد بحث قرار گیرد.