بایدن درخواست بودجه 37 میلیارد دلاری برای پیشگیری از جرم را ارائه خواهد کرد

طرح بایدن یک برنامه کمک مالی 15 میلیارد دلاری به نام تسریع اصلاح نظام عدالت را ایجاد می کند که شهرها و ایالت ها می توانند طی 10 سال آینده از آن برای دنبال کردن راهبردهایی برای پیشگیری از جرایم خشونت آمیز و کاهش بار پلیس با شناسایی موقعیت های غیرخشونت آمیز استفاده کنند که ممکن است مستلزم توجه عمومی باشد. کاخ سفید گفت که پاسخ بهداشتی.

بایدن مدت‌هاست که تلاش برخی دموکرات‌های مترقی برای «کم کردن بودجه پلیس» را رد کرده است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد آمریکایی‌ها جرم و جنایت را یکی از چالش‌های اصلی کشور می‌دانند و بایدن تلاش می‌کند تا دموکرات‌ها را در انتخابات میان‌دوره‌ای که در نوامبر برگزار می‌شود، تقویت کند و تعیین کند که آیا آنها کنترل کنگره را در دست خواهند داشت یا خیر.

(گزارش توسط استیو هالند؛ ویرایش توسط لزلی آدلر)



منبع

بایدن در سفر به ویلکس بار، پنسیلوانیا، جزئیات طرح آمریکای امن‌تر خود را تشریح خواهد کرد. 37 میلیارد دلار در درخواست بودجه او به کنگره برای سال مالی 2023 که از اول اکتبر آغاز می شود، گنجانده خواهد شد.

برای مقابله با سرقت سازمان‌یافته خرده‌فروشی، این طرح از کنگره می‌خواهد تا قانونی را تصویب کند که بازارهای آنلاین مانند آمازون را ملزم کند اطلاعات فروشنده‌های شخص ثالث را تأیید کنند و بازارهای آنلاین را در قبال فروش کالاهای دزدیده شده در پلتفرم‌هایشان تحمیل کنند.

بایدن 3 میلیارد دلار را برای کمک به جوامع برای رفع معوقات دادگاه و تشکیل گروه‌های ضربتی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با هدف کاهش خشونت با اسلحه هزینه خواهد کرد. طرح او همچنین مجازات های سخت تری را برای قاچاق فنتانیل در بحبوحه اپیدمی مصرف بیش از حد مواد مخدر اعمال می کند.

بر اساس یک برگه اطلاعات کاخ سفید، برنامه های او شامل 13 میلیارد دلار در پنج سال آینده برای استخدام و آموزش 100000 افسر پلیس اضافی است.

واشنگتن (رویترز) – رئیس جمهور جو بایدن روز پنجشنبه طرح هایی را برای درخواست 37 میلیارد دلار از کنگره برای برنامه های پیشگیری از جرم ارائه خواهد کرد زیرا او به دنبال رفع یکی از نگرانی های اصلی آمریکایی ها در آستانه انتخابات کنگره در ماه نوامبر است.