بایدن حتی قبل از پایان سخنرانی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024، یک تبلیغ حمله فرستاد.

در سال 2020، بایدن 306 رای الکترال در مقابل 232 رای ترامپ به دست آورد و بیش از 7 میلیون نفر دیگر در شمارش مردمی رای دادند از ترامپ اما ترامپ به طور مداوم شکست خود را در انتخابات مجدد رد کرده است. دو ماه پس از اعلام نتایج، در 6 ژانویه 2021، رئیس جمهور سابق در توییتی درباره تقلب در رای دهندگان، تجمعی در نزدیکی کاخ سفید برگزار کرد. از حامیان خود خواست تا به سمت ساختمان کنگره آمریکا راهپیمایی کنندهنگامی که کنگره برای تأیید شمارش کالج انتخاباتی تشکیل جلسه داد، به ساختمان یورش بردند.

سخنان ترامپ یک هفته پس از انتخابات میان دوره ای که بسیاری در آن برگزار شد نامزدهای مورد حمایت ترامپ شکست خورد و جمهوری خواهان نتوانستند اکثریت سنا را به دست آورند. او در سخنرانی سه شنبه شب خود در مورد شکست میان دوره ای جمهوری خواهان، با اشاره به اینکه بسیاری از “سرزنش” برای نمایش ضعیف حزب در انتخابات “صحیح” بود.

مربوط…



منبع

بایدن – که برای اجلاس گروه 20 در بالی حضور دارد، در پاسخ به این سوال که آیا واکنشی به اظهارات ترامپ دارد یا خیر، به خبرنگاران گفت: «در واقع نه.»

ترامپ سه شنبه شب در یک سخنرانی اعلام کاندیداتوری خود در سال 2024 را اعلام کرد، زمانی که اعلام کرد “بازگشت آمریکا از هم اکنون آغاز می شود” و بعداً اضافه کرد که “ما ملتی در حال افول هستیم، ما ملتی در حال شکست هستیم.” او تعدادی از صحبت های معمول خود را تکرار کرد و از دستاوردهای دوره خود و انتقاد از دولت بایدن یاد کرد.

پرزیدنت جو بایدن آگهی حمله ای را منتشر کرد سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را اعلام کرد.

بایدن این آگهی را در توییتی به اشتراک گذاشت که ترامپ از استراحتگاه مار-آ-لاگو در فلوریدا صحبت می کرد.