بایدن به کارولینای شمالی می رود تا برنامه انرژی پاک را پیش ببرد و نظم کمک به همسران نظامی را ترویج کند

جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، در تماسی با خبرنگاران برای پیش‌نمایش این اقدام، گفت که این دستور عمدتاً توسط مکالمات از طریق ابتکار نیروهای پیوستن کاخ سفید شکل گرفته است که به دنبال حمایت از خانواده‌ها، مراقبان و بازماندگان اعضای ارتش ایالات متحده است. انتظار می رود رئیس جمهور دموکرات در سفر خود به این پایگاه این فرمان را امضا کند.

روز شنبه، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، نامزد فعلی حزب جمهوری‌خواه، در جلسات جداگانه با نمایندگان صحبت خواهند کرد. اوایل شنبه، ترامپ که به اتهام سوء استفاده از اسناد طبقه بندی شده در املاک خود در فلوریدا متهم شده است، قرار است در کنوانسیون حزب جمهوری خواه جورجیا در کلمبوس، جورجیا سخنرانی کند.

به گفته یک دولت، تغییر نام اخیر این تاسیسات – بزرگترین پایگاه ارتش ایالات متحده از نظر جمعیت، با تقریباً 47000 سرباز فعال – نقشی در انتخاب این پایگاه برای ارائه پس‌زمینه برای بایدن برای اعلام فرمان اجرایی خود ایفا نکرد. مقامی که مجاز به اظهار نظر نبود و به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد. مشخص نیست که آیا بایدن در طول سفر خود به تغییر نام پایگاه بپردازد یا خیر.

رئیس جمهور در حال رونمایی از این فرمان در فورت لیبرتی است که اخیراً تغییر نام یافته است. سفر او یک هفته پس از آن صورت می گیرد که مقامات نظامی در این پایگاه، که قبلا به نام فورت براگ شناخته می شد، مراسمی را برگزار کردند که در آن این پایگاه رسماً نام کنفدراسیون خود را گذاشت.

بانوی اول گفت: «ما از آژانس‌ها می‌خواهیم تا برای همسران شاغل در دولت فدرال، مرخصی اداری، دورکاری و جابجایی دفاتر را آسان‌تر کنند». ما در حال ایجاد منابع برای حمایت از کارآفرینان هستیم. و این فرمان اجرایی به آژانس‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا همسران نظامی را از طریق دورکاری یا زمانی که به خارج از کشور نقل مکان می‌کنند، حفظ کنند.»

این پایگاه در ابتدا در سال 1918 به نام ژنرال براکستون براگ، یک ژنرال کنفدراسیون اهل وارنتون، کارولینای شمالی، که به داشتن بردگان و شکست در نبردهای کلیدی جنگ داخلی که به سقوط کنفدراسیون کمک کرد، مشهور بود.

به گفته کاخ سفید، با توجه به اینکه تقریباً یک خانواده از هر پنج خانواده نظامی، چالش‌های مربوط به استخدام همسر را دلیلی برای ترک خدمت فعال عنوان می‌کنند، این موضوع برای تلاش‌های سربازگیری و آموزش ارتش اهمیت چندانی ندارد. بیش از 16000 همسر نظامی در داخل دولت فدرال کار می کنند.

مگ کینارد، نویسنده Associated Pres در کلمبیا، SC، در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

قبل از بازدید از فورت لیبرتی، بایدن ها با دانشجویان کالج جامعه نش در راکی ​​ماونت، کارولینای شمالی دیدار خواهند کرد. کالج تاریخی جامعه سیاهپوستان 23.7 میلیون دلار برای آموزش دانشجویان برای مشاغل انرژی پاک از بسته کمکی 1.9 تریلیون دلاری بایدن برای کرونا دریافت کرد.

___

دولت بایدن بر برنامه‌های بودجه‌ای تأکید کرده است که به آماده‌سازی کارگران برای مشاغلی که نیاز به تحصیلات پس از متوسطه دارند اما لزوماً مدرک چهار ساله ندارند، تأکید کرده است.

واشنگتن (AP) – رئیس جمهور جو بایدن روز جمعه فرمان اجرایی را امضا خواهد کرد که هدف آن تقویت فرصت های شغلی برای همسران نظامی و کهنه کار است که شغل آنها اغلب به دلیل استقرار عزیزانشان مختل می شود.

بایدن از بازدید از قلعه لیبرتی که اخیراً تغییر نام یافته در کارولینای شمالی برای برجسته کردن این نظم استفاده می کند. این دستور به آژانس‌ها دستور می‌دهد تا یک برنامه استراتژیک گسترده دولت فدرال در مورد استخدام و حفظ شغل برای همسران نظامی تهیه کنند. تقویت گزینه های مراقبت از کودک؛ بهبود مجموعه داده ها در مورد همسران نظامی و جانباز، مراقبان و بازماندگان در نیروی کار فدرال؛ و بیش از ده ها اقدام اضافی.

سفر بایدن به کارولینای شمالی در حالی انجام می شود که برخی از رقبای اصلی حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهوری برای سخنرانی در کنگره ایالتی در گرینزبورو، کمتر از 100 مایل (160 کیلومتر) از توقف او در فورت لیبرتی، گرد هم می آیند. روز جمعه، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در حال برگزاری یک شام است، تازه از سفر مبارزات انتخاباتی خود به سه ایالت با رای گیری زودهنگام، جایی که هزاران نفر گرد هم آمده بودند تا او را محکوم کنند تا بایدن را محکوم کنند و قول دهد در صورت انتخاب شدن، “سیاست های اقتصادی فاجعه بار” رئیس جمهور فعلی دموکرات را تغییر دهد.