بایدن اولین بنای ملی خود را در قلب کوه های راکی ​​کلرادو تعیین کرد

«بیش از یک دهه، معتمدین شهر کاربوندیل و شهروندان کاربوندیل به طور مداوم از حفاظت از زمین‌های عمومی در تامپسون دیوید حمایت کرده‌اند، چشم‌اندازی که برای اقتصاد محلی ما حیاتی است، زیستگاه حیات‌وحش ارزشمند و فرصت‌های تفریحی باورنکردنی، و برخی از آنها را پشتیبانی می‌کند. یکی از قدیمی‌ترین عملیات دامداری در منطقه است.»

سندی تریت یک اسکی هیکوری 7 فوتی را به نمایش می‌گذارد که از آن در حین مبارزه و تمرین با لشکر 10 کوهستان در کلرادو استفاده می‌کرد.  تریت که اکنون 92 ساله است، 19 ساله بود که داوطلبانه به ارتش ملحق شد و به ایجاد اولین لشکر کوهستانی واقعی کمک کرد، که در ایتالیا برای بیرون راندن آلمانی ها از گذرگاه های کوهستانی جنگید.
بایدن از اختیارات خود بر اساس قانون آثار باستانی برای اعلام آثار ملی در زمین های فدرال که دارای نشانه های تاریخی، بناهای تاریخی و ماقبل تاریخ یا سایر اشیاء تاریخی یا علمی هستند استفاده می کند.

  • تام ویلساک، وزیر کشاورزی، گفت: «این یک مکث است و در انتظار نظرات عمومی است.

    چیزی که آنها می گویند

    • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن بنای یادبود ملی کمپ هال-کنتیننتال دیوید را در کلرادو ایجاد کرد.



  • منبع

    سه عضو مجلس نمایندگان کلرادو در نامه‌ای در سپتامبر به بایدن گفتند که از قانون آثار باستانی به عنوان “راه حلی برای کنگره” استفاده نکند. لایحه بزرگ حفاظت از این منطقه که برخی از جمهوری خواهان آن را غصب زمین فدرال می دانند، در کنگره متوقف شده است.

  • واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن اولین بنای تاریخی ملی خود را روز چهارشنبه ایجاد کرد و برای نسل های آینده از منظره ای ناهموار در قلب کوه های راکی ​​محافظت کرد، جایی که لشکر 10 کوه افسانه ای برای جنگ های آلپ در طول جنگ جهانی دوم آموزش دید.

    دولت بایدن می گوید که بنای یادبود جدید به کهنه سربازان و مردم بومی احترام می گذارد و در عین حال از منظره ای محافظت می کند که از اقتصاد تفریحی در فضای باز آمریکا حمایت می کند.

  • منطقه 53804 هکتاری منطقه ای در سرزمین اجدادی قبایل اوت، در امتداد شکاف قاره ای در شمال مرکزی کلرادو قرار دارد. سربازان لشکر 10 کوهستان تکنیک های بقا در زمستان را در آنجا آموختند. آنها همچنین یاد گرفتند که چگونه کفش برفی، کوهنوردی و اسکی کنند.

    بایدن پیش از امضای بیانیه در کنار دو تن از معدود کهنه سربازان بازمانده لشگر گفت: «این داستان زیبای آمریکاست». “شما فقط می توانید قدرت را در این مکان احساس کنید.”

    بسیاری پس از جنگ به این منطقه بازگشتند و به ساخت یک صنعت اسکی کمک کردند که با مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری تکمیل می‌شود.

    دولت پیشنهاد کرده است که به مدت 20 سال از توسعه منابع معدنی و انرژی از یک قطعه غنی از گاز طبیعی در غرب کلرادو جلوگیری کند. ادعاهای معادن جدید و اجاره های مواد معدنی فدرال حداقل به مدت دو سال متوقف خواهند شد، در حالی که دولت به دنبال اظهار نظر عمومی و انجام تجزیه و تحلیل زیست محیطی است.

    بنای یادبود ملی کمپ هیل-کنتیننتال دیویدی به صد و سی امین اثر ملی کشور تبدیل می‌شود و اولین مورد از زمان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت، بنای یادبود ملی کمپ نلسون در کنتاکی در سال 2018 است.

  • کمپ هیل – بنای یادبود ملی کانتیننتال دیوید

    «در حالی که کمپ هیل و نیروهای نظامی ما که در آنجا مستقر بودند کمک های مهمی به جنگ جهانی دوم کردند، ما از تلاش های محیط بانان افراطی که به دنبال ربودن این مکان تاریخی برای ایجاد یک نامگذاری جدید برای زمین هستند، حمایت نمی کنیم. لورن بوبرت، نماینده کولوس و هشت جمهوری خواه دیگر مجلس نمایندگان نوشتند – برای ممنوع کردن برداشت و استخراج چوب در نزدیک به 30000 هکتار زمین.”

  • بایدن همچنین اعلام کرد که ادعای معادن جدید و اجاره مواد معدنی در حدود 225000 هکتار در منطقه تامپسون دیواید در غرب کلرادو را برای حداقل دو سال و احتمالاً برای دو دهه مسدود می کند.

    آخرین

    • بایدن گفت: «این سرزمین های ارزشمند داستان آمریکا را روایت می کند.

    • سندی تریت یک اسکی هیکوری 7 فوتی را به نمایش می‌گذارد که از آن در حین مبارزه و تمرین با لشکر 10 کوهستان در کلرادو استفاده می‌کرد. تریت که اکنون 92 ساله است، 19 ساله بود که داوطلبانه به ارتش ملحق شد و به ایجاد اولین لشکر کوهستانی واقعی کمک کرد، که در ایتالیا برای بیرون راندن آلمانی ها از گذرگاه های کوهستانی جنگید.

      در حالی که این اولین اثر ملی است که بایدن ایجاد کرده است، او قبلاً از این قانون برای بازسازی حفاظت از محیط زیست برای سه اثر ملی که توسط دولت ترامپ محدود شده بودند استفاده کرد.

    • سناتور مایکل بنت، یکی از دموکرات‌های کلرادو، گفت: «هر سال که می‌گذرد، سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم که در کمپ هیل آموزش می‌بینند، باقی می‌مانند تا داستان خود را تعریف کنند، به همین دلیل است که بسیار مهم است که اکنون از این سایت محافظت کنیم. که برای این نامگذاری فشار آورد.

    • در زمین‌های عمومی موجود در جنگل ملی رودخانه سفید، این بنا توسط سازمان جنگل‌بانی اداره می‌شود. بنا به گفته دولت، این بنای تاریخی هیچ گونه مجوزی را که توسط پیست های اسکی منطقه در اختیار دارد، تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

      حفاظت تامسون دیوید

      بایدن برای تعیین بنای یادبود ملی کمپ هال-کنتیننتال دیوید به کلرادو سفر کرد.