بایدن اولین برنامه اقدام کشور در زمینه آب و هوای اقیانوس را برای کمک به مبارزه با بحران آب و هوا منتشر کرد

آینده ای بدون کربن بدون انتشار گازهای گلخانه ای که باعث تغییرات آب و هوایی می شود.

  • اثرات تغییر آب و هوا: تاثیرات تغییرات آب و هوایی چیست؟ چگونه زندگی روزمره ما را مختل می کنند و به فجایع دامن می زنند.

    مدافعان چه می گویند؟

    علل تغییر آب و هوا: چرا دانشمندان می گویند انسان مقصر است؟

    ویکی ان. اسپرویل، رئیس و مدیر عامل آکواریوم نیوانگلند، گفت که اقتصاد اقیانوسی مسئولانه به کشور قدرت می‌دهد تا با بحران آب و هوا و از بین رفتن فزاینده تنوع زیستی دریایی مقابله کند. “اکنون زمان بسیج در اطراف اقتصاد آبی آینده است: زمانی که منابع اقیانوس برای تامین انرژی پاک و نیازهای امنیت غذایی ما استفاده می شود و در عین حال از حیات دریایی و زیستگاه های حیاتی و همچنین خطوط ساحلی و جوامع محافظت می شود.”

    آیا کافی خواهد بود؟

    بایدن بیش از هر رئیس‌جمهوری دیگر در مورد تغییرات آب و هوایی اقداماتی انجام داده است و قول داد که از این چالش عقب نشینی نخواهد کرد. «آیا کار بیشتری باید انجام شود؟ کاملا.”

    عمیق تر حفاری کنید

    بر اساس گزارش Climate Reanalyzer در موسسه تغییرات آب و هوا در دانشگاه مین، دمای سطح دریا در اقیانوس جهانی در 16 مارس به بالاترین حد خود رسید و میانگین آن به 69.8 درجه رسید.

    ارائه 40 درصد از مزایای سرمایه گذاری فدرال در زمینه تغییرات آب و هوایی به جوامع محروم.

  • گروه‌های حفاظت از اقدام اقیانوس‌ها را ستودند، اما بیم آن دارند که این اقدام باعث محدود کردن بیشتر تولید سوخت‌های فسیلی در اقیانوس‌ها و آلودگی پلاستیکی شود.

    تغییر آب و هوا چگونه بر شما تأثیر می گذارد؟: مشترک شدن در خبرنامه هفتگی Climate Point

    لویسون گفت: «سیاست اقیانوس اغلب در بحث‌های مربوط به اقدامات آب و هوایی و راه‌حل‌های اقلیمی نادیده گرفته می‌شود. تاکید زیادی بر آنچه در خشکی اتفاق می‌افتد وجود دارد و تمرکز کافی روی اقیانوس وجود ندارد.»

    غلاف دلفین‌های ریسو در اقیانوس اطلس بر فراز دره‌های شمال شرقی و بنای یادبود ملی دریایی Seamounts در جنوب شرقی کیپ کاد شنا می‌کنند.

    غلاف دلفین‌های ریسو در اقیانوس اطلس بر فراز دره‌های شمال شرقی و بنای یادبود ملی دریایی Seamounts در جنوب شرقی کیپ کاد شنا می‌کنند.

    اقیانوس های گرمتر در سراسر جهان احساس می شود

    حفظ و احیای زیستگاه های ساحلی و دریایی که به طور طبیعی کربن را ذخیره می کنند.

  • هنگامی که روز سه شنبه از کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید پرسیده شد که اقدامات دولت برای جلوگیری از دمای فاجعه بار کافی نیست، گفت: به همین دلیل است که رئیس جمهور مقابله با تغییرات آب و هوایی را در اولویت قرار داده است.

    مشارکت کننده: جوی گاریسون، خبرنگار کاخ سفید

    پیشبرد عدالت زیست محیطی و تعامل با جوامع، قبایل و مردم بومی.

  • 30 در 30 چیست؟

    رئیس جمهور جو بایدن روز سه شنبه اولین طرح اقدامی در نوع خود برای آب و هوای اقیانوسی ایالات متحده را منتشر کرد که به گفته او “از قدرت عظیم اقیانوس برای کمک به مبارزه ما علیه بحران آب و هوا استفاده می کند.”

    دولت گفت که به اهداف قبلاً اعلام شده، مانند:

    • تولید 30 گیگاوات انرژی از بادهای فراساحلی تا سال 2030.

    • در اوایل ماه مارس، سازمان ملل متحد اولین معاهده دریای آزاد را برای حفاظت از تنوع زیستی در آب های بین المللی امضا کرد. این معاهده، که هنوز تصویب نشده است، همچنین متعهد به حفاظت از 30 درصد از مناطق اقیانوسی جهان است.

      طرفداران اقیانوس می گویند که یک دقیقه هم زود نمی آید.

      جلبک ها در اقیانوس ها: حباب بزرگ و بدبوی جلبک سواحل را هدف گرفته است

      گسترش مناطق حفاظت شده از اقیانوس.

    • دستیابی به آلایندگی صفر از حمل و نقل بین المللی حداکثر تا سال 2050.

    • لارا لویسون، مدیر ارشد سیاست فدرال برای گروه حفاظت از اقیانوس Oceana، گفت: با جذب بیش از 90 درصد گرمایش زمین در دهه های اخیر، اقیانوس “در حال حاضر نقش بزرگی در بحران آب و هوا ایفا می کند.”

      سخنرانی در اجلاس حفاظت در عمل در کاخ سفیدبایدن گفت: «ما می‌توانیم انتشار گازهای گلخانه‌ای را با ساخت مزارع بادی فراساحلی کاهش دهیم، از جوامع ساحلی و ماهیگیری خود در برابر طوفان‌های بدتر، تغییر ماهیگیری و سایر تأثیرات بر تغییرات آب و هوا محافظت کنیم.»

      لویسون گفت که Oceana از قصد ادغام عدالت زیست‌محیطی در فعالیت‌های اقیانوسی فدرال استقبال می‌کند، اما گفت که سازمان غیرانتفاعی نگران است که این طرح فقط شامل پاورقی در مورد «مهم‌ترین کاری است که باید انجام شود» – پایان دادن به اجاره نفت و گاز فراساحلی.

      روز سه‌شنبه، دولت بایدن گفت که به جینا ریموندو، وزیر بازرگانی، دستور می‌دهد تا ظرف 30 روز یک پناهگاه ملی دریایی جدید در اطراف جزایر دورافتاده اقیانوس آرام آغاز کند. این امر به هدف حفاظت از 30 درصد از اقیانوس کشور می رسد.

      دسامبر گذشته، نزدیک به 200 کشور توافق کردند که اهدافی را برای تلاش برای حفظ 30 درصد از زمین و اقیانوس های جهان تا سال 2030، و توقف و معکوس کردن از دست دادن تنوع زیستی تعیین کنند.

      با توسعه راه‌حل‌های مبتنی بر اقیانوس که به جوامع کمک می‌کند سازگار شوند و رشد کنند، انعطاف‌پذیری جامعه را در برابر تغییرات اقیانوس افزایش دهید.

    بر اساس سرمقاله 15 مارس در مجله “Nature”، این معاهده اولین قانون بین المللی خواهد بود که از حدود دو سوم اقیانوسی که خارج از کنترل کشورهای اطراف است محافظت می کند. این قانون پس از تصویب توسط دولت های ملی حداقل 60 کشور به قانون تبدیل خواهد شد.

    کمیته اعلام کرد که این سیاست‌ها را برای کاهش آب و هوا و سازگاری با اقیانوس ترسیم می‌کند، شکاف‌ها را در علم و مدیریت شناسایی می‌کند و اقدامات جدیدی را برای مقابله با تغییرات آب و هوایی توصیه می‌کند. سه هدف اصلی عبارتند از:

    • کمیته سیاست اقیانوس – یک گروه در سطح کاخ سفید که برای مدیریت سلامت زیست محیطی و اقتصادی اقیانوس تعیین شده است – این طرح را ایجاد کرد.

      هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در آخرین گزارش خود در روز دوشنبه اعلام کرد که پنجره به سرعت در حال بسته شدن است تا افزایش انتشار گازهای گلخانه ای که باعث افزایش دما می شود، مهار شود. این گزارش خاطرنشان کرد که تأثیرات جو و اقیانوس‌ها – از جمله امواج گرمای مکرر، خشکسالی‌های شدیدتر و بارندگی شدید – در سراسر جهان احساس می‌شود.

      این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن طرحی را برای استفاده از قدرت اقیانوس برای مبارزه با بحران آب و هوا منتشر کرد.





    منبع

    بیشتر بخوانید: آخرین اخبار تغییرات آب و هوا از ایالات متحده آمریکا امروز

    برنامه اقدام اقلیمی اقیانوس چیست؟

    ماهواره های ناسا نشان می دهد: گرمایش زمین باعث خشکسالی و سیل شدیدتر می شود

    تسریع راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت که از اکوسیستم‌های ساحلی و اقیانوسی محافظت می‌کنند و می‌توانند گازهای گلخانه‌ای اضافی را ذخیره کنند، تهدید آب و هوا را کاهش دهند و از جوامع و اکوسیستم‌ها در برابر تغییرات آب و هوایی محافظت کنند.

  • در ایالات متحده، تقریباً 12٪ از زمین این کشور در حال حاضر محافظت شده است و 23٪ از اقیانوس های آن.

    Dinah Voyles Pulver و Doyle Rice مسائل آب و هوا، محیط زیست و آب و هوا را برای USA TODAY پوشش می دهند. می‌توانید از طریق [email protected] و [email protected] به آنها دسترسی پیدا کنید. آنها را در توییتر در @usatodayweather و @dinahvp پیدا کنید.