بایدن اقدامات اقلیمی را در کارخانه زغال سنگ سابق در ماس اعلام می کند.

بایدن برای صدور یک اعلامیه اضطراری در مورد آب و هوا تحت فشار قابل توجهی قرار گرفته است، که به او اجازه می دهد منابع فدرال را برای تقویت برنامه های انرژی تجدیدپذیر که به تسریع انتقال از سوخت های فسیلی کمک می کند، هدایت کند.

اما اقداماتی که بایدن در روز چهارشنبه اعلام کرد شامل اعلام وضعیت اضطراری ملی برای رسیدگی به بحران آب و هوا نخواهد بود – چیزی که پس از آن که سناتور جو مانچین، DW.Va. هفته گذشته مذاکرات در مورد بسته قانونی را خنثی کرد، توسط فعالان و قانونگذاران دموکرات به دنبال آن بود. .

بایدن روز چهارشنبه از نیروگاه سابق بریتون پوینت که در سال 2017 پس از سوزاندن زغال سنگ برای بیش از پنج دهه بسته شد، بازدید خواهد کرد. این کارخانه اکنون به یک سایت تولید باد در دریا تبدیل خواهد شد.



منبع

کاخ سفید اعلام کرده است که از کنگره می‌خواهد این توافق را انجام دهد و رئیس‌جمهور به تنهایی به موضوع آب و هوا رسیدگی خواهد کرد.

بایدن در آخر هفته در جده، عربستان سعودی، پس از از بین رفتن مذاکرات شومر و مانچین، به خبرنگاران گفت: «من از هر قدرتی که به عنوان رئیس جمهور دارم برای ادامه به انجام تعهدم برای مقابله با گرمایش جهانی استفاده خواهم کرد.

سناتور اد مارکی، از ماساچوست، گفت که او “مطمئن است که رئیس جمهور در نهایت آماده است تا برای مقابله با این بحران هر کاری که لازم است انجام دهد.”

به گفته یک مقام کاخ سفید، اقدامات اجرایی روز چهارشنبه شامل ابتکارات جدیدی برای تقویت صنعت بادی فراساحلی داخلی و همچنین تلاش‌هایی برای کمک به جوامع برای مقابله با افزایش دما از طریق برنامه‌هایی است که توسط آژانس مدیریت اضطراری فدرال و وزارت بهداشت و خدمات انسانی اداره می‌شوند.

مارکی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: “من فکر می کنم که او این را در بیانیه جمعه گذشته خود به وضوح بیان کرده است، و فکر می کنم آمدن به ماساچوست بیان بیشتر این هدف است.”

بایدن در جریان بازدید روز چهارشنبه از یک نیروگاه سابق زغال سنگ در سامرست، ماساچوست، که در حال تغییر به سمت تولید بادی فراساحلی است، از آخرین تلاش ها رونمایی خواهد کرد. این تجسم انتقال به انرژی پاک است که بایدن به دنبال آن است، اما در 18 ماه اول ریاست جمهوری خود برای تحقق بخشیدن به آن تلاش کرده است.

واشنگتن (AP) – رئیس جمهور جو بایدن تنها چند روز پس از اینکه یک سناتور بانفوذ دموکرات امیدها را برای یک بسته قانونی گسترده از برنامه های زیست محیطی جدید در سال جاری از بین برد، اقدامات جدیدی را در مورد تغییرات آب و هوایی اعلام خواهد کرد که می تواند به تنهایی انجام دهد.

مقامات کاخ سفید گفته‌اند که این گزینه همچنان در دست بررسی است، اگرچه کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی روز سه‌شنبه از ارائه جدول زمانی برای تصمیم‌گیری جدای از بیان اینکه در این هفته چنین دستوری صادر نخواهد شد، خودداری کرد.

بایدن هفته گذشته متعهد شد که اقدامات اجرایی قابل توجهی در مورد آب و هوا انجام دهد، پس از اینکه بحث های چند ماهه بین مانچین و رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، DN.Y، به بن بست رسید. سناتور ویرجینیای غربی تورم سرسختانه بالا را دلیل تردید خود ذکر کرد.

ژان پیر از بیان جزئیات مذاکرات داخلی در مورد چنین بیانیه‌ای که مشابه آن چیزی است که توسط دونالد ترامپ، سلف جمهوریخواه بایدن صادر شد، خودداری کرد، زمانی که قانونگذاران از اختصاص بودجه برای ساخت دیوار در مرز جنوبی وضعیت اضطراری ملی اعلام کردند. تلاش.

در حال حاضر، مانچین گفته است که تنها با یک بسته قانونی موافقت خواهد کرد که یارانه ها را برای کمک به مردم برای خرید بیمه تحت قانون مراقبت های بهداشتی 2010 و همچنین به مدیکر اجازه می دهد تا در مورد قیمت داروهای تجویزی مذاکره کند که در نهایت هزینه داروها را برای مصرف کنندگان کاهش می دهد.